Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A főnök inkognitóban

2011. november 02. - Santino89

Sajnálatos módon ez sem tartozik Louis de Funes legjobb filmjei közé. Nagyon úgy tűnik, hogy túl nagyot merítettem a művész úr munkásságából. Talán a gyengébb forgatókönyv lehet az oka, mert amúgy Funes a saját ultimate karakterét alakítja. Sokkal szemetebb az alatta állókkal, és sokkal nyalizósabb a felette állókal, mint általában. Itt is találhatunk jó pillanatokat, és Funes természetesen nem hazudtolja meg magát. Az "inkognitós" rész igazából csak a sztori legelejét adja, utána kapunk egy krimiszálat, ami egy James Bond szerű autós üldözésben csúcsosodik ki, de összességében egyáltalán nem olyan szórakoztató, mint pl. a Fantomasban. További problémás pont, hogy a klasszikus Pannónia stúdiós filmszinkron, bár természetesen színvonalasnak mondható, Zenthe Ferencet egyszerűen nem tudtam megszokni Funes hangjaként. Összességében szerintem ez a film is simán kihagyható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.02. 21:29:52

nem, nem nem nem nem nem nem nem :D

egyik kedvenc filmem tőle, nagyon nagyon vicces, hogy lenne már kihagyható,

nem mondom, hogy kiemelkedő, de amennyire Funes geci, hát szakadni tudtam a "no nem baj fiam, tud maga GÓT betűkkel írni?", vagy a "MUS-TÁR-MAG"-os részen, én majdnem minden évben megnézem legalább egyszer

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.02. 21:35:27

na, azok tényleg jók voltak, azokon én is röhögtem :D

kivétlesen a változtatás jogát fenntartom, mert kurvafáradtan láttam.
süti beállítások módosítása