Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

TOP 10 - A 2011-ben látott legrosszabb filmek

2011. december 30. - Santino89

Azért szerencsére annyira rosszul még nem állunk, hogy a legszarabb filmek mind idén készüljenek, a filmtörténelem szerencsére tartogat számunkra jóval mocsokabb élményeket is, amelybe az ember akarva-akaratlanul belefut. Következzen hát az a szégyenteljes lista, amely a 2011-ben általam látott filmek leginkább vállalhatatlan példányait tartalmazza.

10. Közösségi háló:

Mi más is lehetne a 10., mint blogunk indítófilmje, ez az ocsmány divatszar film, ahova David Fincher lesüllyedt. Nincs benne dráma, nincs humor, nincsenek jó karakterek, tulajdonképpen egyáltalán semmi, ami egy jó filmhez kellhet. De a Facebook miatt mindez közönségsikert és Oscar-jelöléseket ért, illetve a zombihadsereg agyatlan ajnározását. Viszont már csak azért is köszönettel tartozunk neki, mert annyira rossz volt, hogy a Filmbook neki köszönheti a létét és a nevét egyaránt!

 

9. Este talákozunk

Hiába imádom Sophie Marceau-t, ha egyszer ennek a koncepciótlan, sótlan unalomtengernek a közepén áll.

 

8. Texasi láncfűrészes mészárlás 2:

Az hagyján, hogy nem ér az elő rész nyomába sem, de kifejezetten idegesítő és zavaró az egész. Azért csak 8., mert akad benne 1-2 jó ötlet.

 

7. Két kopper:

A legkevésbé humoros vígjáték ever. Szegény Bruce Wiliis...

 

6. Prom Night:

Hihetetlenül gyenge slasher a '80-as évek elejéről, amely még bűnös élvezetnek se jó, annyira érdektelen.

 

5. House with Laughing Windows:

Ez a borzalom már a maga idejében is egy nagy bukta volt. Értelmezhetetlenül unalmas, harmatgyengék a karakterek, és a végén láthattok egy olyan hülye csavart, hogy ha tévén néztem volna, repült volna a távirányító.

 

4. Ator, a harcoló sas

Gagyi fantasy, amely egyszerre lesújtó, de mégis humoros.

3. Út a pokolba:

Értelmetlen látlelet a '90-es évekbeli mocskos, undorító, neonfényes, drogos, szexelős fiatalokról, történet vagy karakterek híján. Kifejezetten bántó a szemnek, rossz nézni ezt a filmet.

 

2. Christmas Evil:

Persze, mi másra számíthat az ember, ha egyszer karácsonyi horrortash-t néz, de ez még annak sem jó, annyira végtelenül uncsi, érdektelen, és amatőr, filmkészítés legelemibb fogásai sem működnek benne.

 

1. Kémkölykök 4D:

Sajnálom, de ennél rosszabbat tényleg nem tudnék felidézni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.02. 20:27:39

Facebook mozit nem érted. Látod nincs benne sem humor, sem dráma, sem karakterek, sem semmi, és mégis JÓ. Tud ez valamit, ha végig leköti az embert. Megint csak azt tudom hozzáfűzni, nagyon utálni akartam, de egyáltalán nem ment. És azért Filmbook, mert Facebook??? úúúú

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.02. 20:52:35

Eddig nem esett le? :D

Aha. Engem nem kötött le. Mitől jó?
Amúgy nem az.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.02. 21:17:14

Ne haragudj, de nem, semmi köze az egész blognak a Facebookhoz, még ha design vagy valami indokolná, egyszerűen úgy gondoltam, ez a filmes naplód.

Lehet kell hozzá a kollégiumi életérzés, az a végtelen szabadság, amit csak akkor kapsz meg ha a szüleidtől távol vagy egy főiskolán/egyetemen, a visszautasított szerelmek, a majd én megmutatom hozzáállás, az alkotástevékenysége, hogy leraksz valamit az asztalra és megmutatod a világnak.

De tényleg meg vagyok lepve, hogy egy olyan ember mint te pont ne vegye észre a jót ebben a nagyszerű moziban. Ha más nem azt, hogy egy ilyen unalmas témát, ilyen izgalmasan, és sok szemszögből mutatott be.

Az egyetlen akivel nem voltam kibékülve, az Justin Timberlake, de hát őt minden moziban rühellem.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.02. 21:25:29

Tudod azon a szomorú januári napon amikor megnéztem azt a rakás szart, és egyszerűen muszáj volt kiírnom magamból, de nem akartam rá túl sok karaktert pazarolni... akkor innen jött a név ötlete.

Aha. Na most ennyi erővel például a Moszkva térhez meg az kéne '89-ben érettségizek, mert az az életérzés... És nem, csak akkor születtem, mégis tökéletesen átjön a feeling, mert megmutatja nekem, hogy milyen volt. Ez nem mutat meg szart sem.

Hogy egy ilyen unalmas témát ennyire végtelenül érdektelenül hogy mutathat be egy film... :D

Erről a moziról mindent elmond, hogy Timberlake a legnagyobb pozitívum benne, pedig én is utálom.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.04. 02:02:27

Az a baj, hogy mi most ízlésről vitatkozunk. Neked nem tetszett, nekem igen. De a kritika imádta, a közönség imádta, majdnem Oscart is kapott, egy rahedli pénzt fialt, ezek tények. Valamit mégiscsak tud ez a film. Majd ha megnyugodtál nézd újra hátha felfedezel valami szépet benne.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.04. 12:19:17

Nem. Itt arról van szó, hogy meg lett mondva, hogy ez jó film, ezt bizony szeretni kell, mert díjak+facebook. Innentől kezdve mindenki úgy nézi a filmet, hogy keresi benne az apró kis értékeket, amiket nagy nehezen meg is talál, de a nagy keresésben nem veszi észre, hogy egy jó filmben nem kell mindezt keresni, mert magától értetődő.

Csomó olyan régi film van egyébként, amit annak idején sztároltak, mára meg már teljesen elfeledték, sőt hülyének is nézik miatta az akkori közönséget. Pár év múlva ez is pontosan ilyen lesz. Az emberek megnézik, és a végén kiül az arcukra, hogy WTF...
(amúgy te sem írtad le, miért lenne jó. én írtam, hogy miért szar, te meg jöttél a koleszos életérzéssel. oké, nehogymár ez ennyi díjat+ekkora elismerést érjen, persze nem mintha ezt jól ábrázolná)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.04. 20:31:21

már hogy ne kéne keresni, nekem nagyító kellett a Szárnyas fejvadászhoz, meg vagy hatszori nézés, neked a Mátrix elsőre semmit nem jelentett, aztán láss csodát megjött a páli fordulat, én is utálom, ha meg van mondva, hogy jó film, oszt közben meg nem az (lásd Ponyvaregény) de a Social Network nem ilyen, nekem nem kellett keresni benne semmit mert számomra magától értetődő volt, hogy egy ember aki létrehozta a világ legnagyobb közösségi hálózatát, valójában olyan egyedül van mint az ujjam, hogy megkaphatna akármilyen nőt, de neki csak az az egy kell, aki miatt bizonyítani akart, és aki még akkor is tojik a fejére, amikor már milliárdos

szerintem egy nagyon emberi történetet mesél el, még csak nem is pozitív a történet végkicsengése, inkább lóg a levegőben, mert még lezáratlan

és nem is fekete-fehér, mert úgy mutatja be a karaktereket, hogy látjuk a jó és rossz oldalukat is, mindezt beleágyazva egy tárgyalási folyamatba aminél kevésbé szárazabbat tudnék elképzelni

ráadásul itt van ez a Eisenberg gyerek aki mindezt hitelesen adja vissza, ez a film magáról az életről szól, az pedig elég agyaglábakon álló érv, hogy 10 év és nem emlékszünk majd rá, ha 10 év múlva még mindig a Facebookba lépsz be megosztani ezt meg azt garantáltan emlékezni fogsz a filmre is

szóval ez egy igen mély dolgokkal foglalkozó emberi dráma, ami egy percre nem veszít a feszes tempóból, nem is értem mit nem veszel ezen észre

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.04. 21:13:35

Na most jött el az, amikor elkezdtél érzelmi alapon bullshitelni. Te írtad picit feljebb, hogy nincs benne dráma, humor, és karakterek.
Amúgy az nem dráma, ha valakit visszautasít egy csaj, ilyen mindenkivel megesik, ha olyan gyökér, mint a főszereplő karakter, akkor meg pláne. Azzal pedig, hogy a végén még mindig az ő képét nézegeti, ami egyébként egy giccs, csak egy ordas nagy közhelyet tol Fincher a képünkbe: a pénz nem boldogít. Mindjárt sírok a katarzistól, hogy ezt meg kellett tudnom.

Nekem nem kellett nagyító a Szárnyas fejvadászhoz, hamarosan ide is felkerül az elemzésem róla, bárki elolvashatja, és nekik sem kell nagyító. A Mátrixot meg valami 10 évesen láttam először, még jó hogy nem tudtam annyira értékelni, mint 22 évesen. A Ponyvaregény egy sleeper hit volt anno, ami az évek során kultuszfilm lett, pont az ellentéte annak, hogy kijön egy trendi divatfilm, és mindenki csóválja a farkát. És elárulok egy nagy titkot: nekem elsőre nem jött be annyira a Ponyvaregény, mint később. Viszont újra akartam nézni, nem pedig a hideg rázott az unalomtól, mint a Közösségi hálónál. Ennyit a nagy összehasonlításokról.

Ettől a harmatgyenge (és egyébként is közhelyes, és hiteltelen) romantikus száltól hadd ne essek már seggre, a tévé esti kínálatában találomra kiválasztok 2-t ami ennél sokkal jobb, pedig nem kapcsoltam be már évek óta.

Eisenberg tényleg nem játszik rosszul, fapofával kell hadarnia, szóval azért messze van egy jó szereptől.

Fene tudja 10 év múlva hova fogok belépni, de abban biztos vagyok továbbra is, hogy ez a mozi a jótékony feledés homályába fog veszni, ha lájkolunk facebook-on, ha nem. És akkor már mellesleg megjegyzem, hogy ez a mozi egyáltalán nem a facebookról szól, ha a cipőfűző szorító pöcök feltalálójáról szólna, akkor sem lenne lényegi különbség, csak akkor nem bújna senki a seggébe, meg nem jönne a díjeső.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.05. 20:21:49

Dehogy is, azt Te írtad a cikkben én csak ugyanúgy válaszolva, enyhe cinizmussal (mert szerintem mindez meg van benne).

Miért ne lenne dráma? Ha történetesen nagyon szerelmes belé? Ha ez váltja ki benne az egész film mozgatórugóját?

Szerintem nem a pénz nem boldogít ennek a filmnek az értelme - már megint ez a giccs, egy teljesen jó és hozzáteszem még csak nem is pozitív kicsengésű végnek - egyszerűen az hogy az emberek legtöbbje, elcseszi élete nagy szerelmét. Másrészt nem csak nézi a lány képét, hanem bejelöli ismerősnek, és már frissíti is.

Hogy a film elején belegázol,a csaj lelkébe az megint csak azt bizonyítja, hogy mennyire ironikus az egész. Egy gyerek aki képtelen kifejezni érzéseit még szóban sem, annyira balfasz a kapcsolataiban, hozza létre a világ legnagyobb kapcsolatépítő honlapját. Ő nem gyökérkedni akar, fel se fogja, hogy mennyire beletaposott a csaj lelkébe, hogy ő ott mást várt volna, ettől lesz ő a főhős, hogy nem olyan mint te vagy én (na jó kicsit olyan mint én), máshogy viszonyul a dolgokhoz mint a legtöbb ember.

Nekem viszont kellett, elsőre nem láttam semmit az SZF-ből mint a legtöbben, egy unalmas, vontatott sci/fi-be burkolt akármi, ami még csak le sem köti az embert. És a legtöbb ember bizony ennél nem is jut tovább. Ha jól tudom a Szárnyas Fejvadász egyike azon kevés filmnek, amely minden változatban, kiadásban megbukott, mégis kultikus magasságba emelkedett.

A romantikus szál, szerintem nagyon is hiteles - meglehet téged kevesebben utasítottak el, és azért gondolod azt, hogy hiteltelen - és az külön jó pont, hogy ennél jobban nem másztak bele, mert nem az a film gerince, az csak berobbantja az egész folyamatot, nem hiszem azt hogy PONT TE találnál két jobbat esténként a tévében, amikor épp te mondogatod, hogy a 90%-uk úgy mutatja be a romantikus szálat, hogy boldogan élnek míg meg nem halnak. Erre itt egy teljesen hiteles, még egyszer hangsúlyozom, nem pozitív kicsengésű romantikus kapcsolat, és az se gyere be.

Egyre inkább kezdem azt hinni, hogy te direkt mentél neki ennek a filmnek, mert a többségnek tetszett. Mindenesetre most már tuti biztos, hogy amint beszerzem a duplalemezes verziót, megnézem hány sort tudok írni erről a nulláról.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.05. 22:21:27

Pontosan tudod, hogy mennyire leszarom mások véleményét ha filmekről van szó, nem kezdek csak azért ajnározni valamit, mert mások utálják, és azért sem kezdek valamit utálni, mert mások szeretik.
Viszont ha zombihadként istenítenek egy értékelhetetlen filmet (amiről még mindig nem írtad le, miért lenne jó), akkor azért hadd legyen már hozzá nekem is 1-2 szavam.

Amúgy ez nem egy romantikus film volt, úgyhogy kár is erre ennyi karaktert pazarolni, de ha ennyire át tudtad érezni, akkor legyen: nem jött össze a csajjal, mert ez a film annyira szar, hogy még odáig se jut el, hogy nyálas legyen. Az pedig egy érzelgős, hiteltelen, hazug baromság, hogy topmodellekkel dughat ehelyett a csaj facebook oldalát frissíti. Úgyhogy hidd el, találnék.
A személyeskedésedet meg hanyagoljuk, majd privátban megbeszéljük kit hogyan mikor utasítottak el. Amúgy meg nem is ez a mozgatórugó, hanem hogy lenyúlja az übermensch ikrek ötletét. A lány csak az összehasonlítós oldal beindításához kellett. Amúgy meg nem nagyon szerelmes belé. De ha az lenne se lenne dráma ez. Tudod miért? Mert nem drámai...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 20:36:34

Szerintem leírtam, csak szemellenzővel tekintesz erre a filmre. Zombihaddal nem találkoztam csak méltán elismerő véleménynyilvánításokkal.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 20:51:03

Még mindig nem írtad le mitől jó :)
Mert nem a szerelmi száltól, mert ez nem az. Nem a drámától, mert az sincs benne. Egy animációs filmben több drámaiság van, mint ebben.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 21:44:11

1. - Facebook mint tényfeltáró dokumentumfilm (működik, látjuk ahogy az oldal kicsiből nagy lesz, látjuk a háttérben rejlő mozgatórugókat, mindezt néhol félelmetes precizitással, távolságtartással, és a nooboknak is megérthető nyelvezettel)

2. - Facebook mint dráma
(működik, nem idealizált, giccsbeforduló nyál, ahogy írod, csak azért mert szerinted ha valaki topmodellt kaphat, nem kell neki az az EGY, emberi kapcsolatokat mutat be, árulást, barátságot, hátbaszúrást, közönyt, és ebből a szempontból nagyon is Fincheri a film)

3. - Facebook mint életrajzi film
(Zuckenberg karakterét emberinek mutatja, akinek vannak hibái, akár el is lehet ítélni érte, nem egy isten, csak valaki aki gyorsabb volt mint mások, és valami nagyot alkotott)

4. - Facebook mint színész központú film
(Eisenberg és Gafrield kicseszett jó, főleg az előbbi, - egyszerre tudott zseniális, öntelt, zavart, nagyképű, magányos, sebezhető és zavart lenni, hol van ez a fapofától - neked meg tetszett Timberlake, úgyhogy ez is ki van pipálva, ehhez jönnek a mesterien pörgő párbeszédek amelyek a humort sem nélkülözik, amelyek a film 90%-át adják és amiből kibontakozik az egész háttér)

5. - Facebook mint kult film
(egyértelmű, hogy bár olyan népszerű nem lesz mint a Mátrix, nagyrészt ez is az infósoknak köszönhető, kicsit mindenki magára ismer benne, még csak az is, aki életében egyetlen fallabda játékot létrehozott, ez már szavatolja, hogy nem fog eltűnni 10 de még 20 év múlva SEM)

6. - Facebook mint társadalom kritika
(nem arról szól a film, hogy nézed azt hogy alakították meg azt az oldalt, ahol a jelenkorunk társadalma ismerkedik, tartja a kapcsolatot egymással, játszik, levelezik, chatel, - pont Te mondtad, valamelyik kritikádban, hogy legutóbbi kapcsolataid, barátságaid épp a netről származnak, és EZ félelmetes ez nem a Mátrix jövőképe, ez a JELEN)

A legnagyobb erénye, még egyszer mondom, hogy a tökéletesen snassz történetben mindez megtalálható, mert ki a fenét érdekelne mindez?

És akkor még nem említettem a képi világot, a vágást, és a remek aláfestő zenét. Most hogy így felidéztem mindezt rá kellett jöjjek nem is szimplán jó film ez. Szórakoztató, amiben fölösleges keresni bármiféle kényszeredett erkölcsi mondanivalót, mert nem tanítani akar, csak elmondani ez van, ez történt, a filmnek van csak vége, nem a történetnek. Nem kapunk se csavart, se valamiféle megnyugvást, egyszerűen egy hihetetlenül szórakoztató két órát.

Ráadásul nekem Fincher vissza adta a hitet hogy mennyire biztoskezű rendező, tud rendezni akármi is kerüljön a keze közé, úgyhogy jövőhéten mehetsz Tetovált lányra.

Egyébként azóta eltelt egy év, komolyan mondom nézd újra, lehet fordul veled a világ 180 fokot :)

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 22:20:02

Na ezen kb végig röhögtem, köszi szépen :D

1. ha dok.filmet akarok nézni, azt nézek.

2. nem azt írtam, hogy nyálas, azt írtam, hogy giccses, és hazug. Odáig nem jut el, hogy nyálas legyen. Már nem emlékszek pontosan, de mintha össz 2 jelenetet szerepelne a csaj? Vagy annyit se? Neked lehet, hogy fontos volt, a készítőknek kevésbé.

3. Zuckerberg szerint összesen a póló, ha hiteles a filmben. Ennél többet várok egy önéletrajzi filmtől. Nézd meg a Chaplin c. filmet, az se sikerült jól, de erre mérföldeket ver.

4. a színészeket kitárgyaltuk, továbbra sem fogok hasraesni attól, hogy valaki fapofával darál, mert erre még Seagal is képes lenne. Hogy te ebbe ennyi érzést beleláttál az csodálatos fantáziára utal, nem véletlen, hogy író vagy ;) Timberlake-ről gúnyosan írtam, hogy hiába rém gyenge, még így is ő a film csúcspontja. Ez inkább a filmet minősíti, nem Timberlake-t. És zseniálisan pörgő párbeszédek? Hol? Mikor? Ki? Kivel? Egy sem ugrik be.

5. kultfilm? na ne, már nem beszél rólunk kettőnkön kívül senki se róla...

6. Igen, a Mátrix kritikában írtam erről, és nagyon okos feltevéseim, gondolataim támadtak, na itt ebből a filmből semmi ilyesmi nem jön át még csak egészen véletlenül sem. Erre írtam, hogy akár cipőfűzőfeltalálóról is szólhatna, lényegi különbség akkor sem lenne.

A képi világ, a vágás, a zene szimplán korrekt. Hozza a mai Hollywoodtól elvárt profi szintet, amit még a legutolsó romantikus vígjáték is megüt.

Hihetetlenül unalmas két órát. Ha mindannak, amit leírtál csak a szikrája benne lenne a filmben, valóban lenne esélye arra, hogy szórakoztató legyen.

Már nincs meg a film hálistennek, de tökmindegy mert akaraterőm se lenne hozzá, hogy még egyszer...

Remek! Úgyis láttam az eredeti filmet, nem ájultam el tőle, jöhet a remake! Apropó, Sherlock Holmes-ra miért nem mentem? :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 22:43:27

a csaj szerintem leginkább Zuckerbergnek volt fontos,

mondjuk amikor Tiberlake + Eisenberg beszélgetnek, de az ikrek direktor beszélgetés is ügyes, a film eleji csaj + Zuck beszélgetése meg egyenesen olyan mintha élőben msn-eznének

nézz be a port.hu-ra, vagy a filmkatalógusra, ott elég sokan beszélgetnek róla folyamatosan

javaslom a Tökös Csaj című romantikus komédiát, és ha annak tetszik a zenéje, megemelem Chaplin kalapját

mindaz amit leírtam, benne VAN a filmben, csak elképzelhető, hogy majd tíz év távlatából fedezed fel benne, továbbra is csak azt tudom mondani, hogy javaslom tekintsd meg ismét, kevés ember ült le megnézni ezt a filmet akkor rosszindulattal mint én

mindenesetre én itt befejeztem, mert szerintem leírtam az érveimet, ha állandóan azt kapom vissza, hogy milyen jót nevettem, akkor nem tudok mit csinálni, ilyen az, amikor egy megingathatatlan fal találkozik egy megállíthatatlan erővel

esetleg ha majd nőnek a hozzászólók száma

Holmesra azért nem mentél, mert nem küldtek

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 22:44:43

ja igen, mindenesetre ez még mindig csak azt bizonyítja, hogy neked nem tetszett a film, de a 10 legrosszabb film közé beválasztani 2011-ben (ami miatt védelmembe vettem) erős túlzás

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.06. 22:46:02

Pedig de kíváncsi lettem volna rá... :(

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.07. 00:00:26

látatlanban is azt mondom rá szuper, ahogy nézem Amcsiban csak a negyedik héten szorult a 2. helyre ami egy második résztől egyáltalán nem rossz. Egyébiránt a Vasember óta Downey még nem szerepelt szar filmben.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.01.07. 00:58:00

Meg alapból kurvajó színész, és az első is kifejezetten szórakoztató volt, meg Guy Ritchie sem éppen egy nyeretlen kezdő, úgyhogy én is bízom benne.
süti beállítások módosítása