Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cosmopolis

2012. május 30. - Santino89

cosmopolis-trailer-robert-pattinson.jpg

Csak erős idegzetűek kattintsanak a tovább gombra!

Kibaszott mélyet írok most.

Nem tudott érdekelni.

Az ég kék.

Értelmezhetetlenül rossz.

Robert Pattinson még mindig tehetségtelen és idegesítő.

Vajon mennyi tartósítószer van egy gyümölcslében?

Nem lehet senkivel együtt érezni a filmben, nincs benne egy percnyi feszültség.

Nem viccesek a poénnak szánt részek.

A lámpák világítanak.

De legalább agyon se lövik.

Lehet, hogy van mögöttes tartalom, de leszarom.

Ennél még a twilight 2-t is jobban „élveztem”.

Mondjuk azért legalább leszoptak.

A nagynénim és a nagybácsim nem rokonok.

Minden egyes percben az órámat néztem, annyira unalmas volt.

Minden egyes percben.

A patkány a fizetőeszköz, haha, ha van egy ötleted, használd ki baszd meg!

Irritál Pattyinson Robi, pedig nem is csillog a bőre.

Nem szabad túl sokat aludni.

Érted, a patkány.

Egy dolog vigasztal, hogy az alkonyatos kiscsajok is meg fogják szívni gyanútlanul, nem csak én.

Biztos tudnék röhögni, ha nem szenvednék ennyire.

A vöröshajú lányok nem az eseteim.

Nem tudom, mikor jöttem ki moziteremből ilyen gyorsan, és ennyire dühösen a készítőkre.

Még

Annyi

Értelme

Sincs

A

Dialógusoknak

Mint

Kibaszott mélyet írtam.

Túl sok értelme volt a filmhez képest.

Szégyellem magam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása