Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rémálom az Elm utcában 2 (2. rész)

2012. november 04. - dvd_94

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.05. 07:30:38

Nagyon jó lett ecsém, szerintem láttam én ezt a filmet még valamikor régen, de már nem emlékeztem rá abszolút. A buzis poénok különösen jók voltak :DD csak annyi, hogy amikor kimászik a srácból Freddy, ott egyáltalán nem lehet valamiért hallani a kommentárod. D

jackass99 2012.11.05. 16:58:45

Szuper volt a vidi tök vicces :).

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.05. 17:38:31

És a másnaposságot kiheverted? :D

dvd_94 2012.11.06. 16:48:01

Örvendek, hogy tetszett. Ki mostanra már, bár aznap megint zenélésem volt, így még rátettem egy lapáttal. :D

BarmyArmy 2012.11.16. 20:40:23

Megint jó a kritika.Mi az együttes(ed) neve ahol zenélsz?

aCCaTt0nE 2012.11.23. 17:35:54

Ha utálod a buzikat, akkor miért nem növesztesz szakállt, és vágatod le a hajad? Olyan helyes kis lányos pofikád van; ahogy affektálsz, az meg egyenesen cuki.
Üdv: Egy buzi olvasó

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.11.24. 16:08:55

szerintem nem feltétlenül kell szakállat növeszteni, ahhoz, hogy valaki utálja a buzikat (pl. a Kék Osztrigában csak szakállas, bajszos buzik mászkálnak, és azt sem a képzelet szülte)

mellesleg nem hiszem, hogy buzi vagy, egy valódi buzi, sosem írna olyan pozitívat egy lányról, hogy helyes ;)

dvd_94 2012.11.25. 17:26:12

@aCCaTt0nE:
Nehogy már a hajtól függne.
Akkor növesztettem meg, mikor zenélni kezdtem, aztán így maradt, így szoktam hozzá, nem is tervezem levágni.
A buzikról alkotott véleményem a privát dolgom, én nem akarom mások nézőpontját manipulálni, de egy ilyen filmnél muszáj véleményt hangoztatni róla.
@BarmyArmy:
www.youtube.com/watch?v=Aoy9TtApsWg

aCCaTt0nE 2012.11.25. 20:27:54

@scal: I-ró-ni-a.
Persze, hogy lehet valaki férfiasan is meleg, gondolom a kritikát készítő fiúka teljes szívéből gyűlöli Rob Halfordot is.

@dvd_94: Semmi baj, a homofóbia betegség, de ne ijedj meg, gyógyítható.
süti beállítások módosítása