Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

X-men - Az eljövendő múlt napjai 3D (melyek bár sose jöttek volna el)

2014. május 28. - scal

Tessék itt a kosár, most te vagy a soros! Dehogyis, hagyjál békén, nem játsszuk ezt a hülyeséget. Már A csodálatos Pókember 2-nél is én szedtem össze a 3D-s szemüvegeket, most te jössz. Nem igaz! De igen. De nem, előtte az Amerika Kapitány - A Tél katonája volt, és ott kettő plusz jelenet volt a film végén, úgyhogy MEGINT te jössz. Nem igaaaaaaaaaaaaaz. Utálom ezeket az elbaszott, idióta geekeket, megint tuti várni kell tíz percet három gyökér miatt...

Na fogjátok be kicsit okés, titeket ezért fizetnek. Én meg tudjátok mit utálok? Ha az ilyen kúl beállítások köszönő viszonyban sincsenek a végeredménnyel. (Ki itt belép, az spoilert talál.)

x-men-days-of-future-past-wolverine-hugh-jackman.jpg

Ülök a moziteremben, pereg előttem a stáblista - ritka semmitmondó stáblista ha az elmúlt egy évet nézem, komolyan még a 302 is jobban odatette magát ezen a téren - és miközben mint egy barom várom a bónuszjelenetet, gondolkozok, hogy erre a filmre vártam majdnem tíz évet? Normális vagyok én? Mi értelme volt ennek? Mert azon kívül, hogy kiradírozott mindent ami a Last Standban történt nem sok. Ezt hypeolták szarrá közel egy éve? Hogy mekkora királyság lesz, ha visszatér Singer, aki igaz, hogy összehozott egy alig nézhető Superman Visszatért, egy vitatott Valkűrt, és egy szinte minden média által legyehusztált Óriásölő (remaket) ismét keze közé kaparinthatott egy X-men filmet. 11 év után. De miért? Ez a három film azt kommunikálta, hogy ez ugyanaz az ember mint tíz éve? Tíz év a filmszakmában nagy idő, és ennyi pont elég volt Scottnak, Stonenak, Finchernek, Spielbergnek hogy saját maguk paródiái legyenek... miért pont Singer lenne a kivétel? (megfejtés: Fincher a kivétel)

És mit csinál közben a First Classt összehozó Matthew Vaughn? Otthon van, és mossa a kacsáját! Miért is bízták volna rá a folytatást, hiszen egy remek film ritkán jó referencia. Egy percig ne legyen senkinek homályos, ez egy folytatás, a régi szereplőket csak azért tették bele arra a két percre amíg lélegzetvételhez jutnak, hogy az is beüljön a filmre akinek az új generáció nem gyere be.

Szóval, ha valaki nem lenne képben a történettel, amit nem igazán írnék le - olvassa el Santino írását a filmről, aki nagyon lelkendezett a film megtekintése után, de szerintem eme lelkendezés totál máshonnan táplálkozik - legyen elég annyi, hogy Farkast - akit következetesen Loganeznek, ezzel is mentve a mundér becsületét - visszaküldik a múltba, mert csak. Mert akkor jó lesz... Jó lesz nekünk. Meg a mutánsoknak. Mert totál biztos, hogy minden máshogy lesz.

tumblr_n31098TWzU1s1pxrao1_1280.jpg

Ez a film tele van akkora lyukakkal, hogy az egerek mától kikacagják az ementálit. Amit megmagyaráz azok ilyen tök egyértelmű dolgok, és ahogy magyarázza az minden dramaturgia szégyene, amit maximum a Szomszédoknak lehetett elviselni.

"- És, ha engem küldenének vissza a múltba?

- Miért Logan?

- Miért kérdezi professzor, talán nem tudja máris?

- De mondd ki a gondolataidat, hogy a nézőben is tudatosuljon, mit miért teszünk..."

Ellenben, hogy mi is történik a film első tíz percében azt lehet nem ártott volna kicsit jobban bemutatni, mert ennyire azért nem vagyok fan, és képben sem, hogy ki kicsoda, és hogy kerültek nagyjából ötven évvel előre a jövőbe... Ugyanis kövezzetek meg, de én az első filmekben éppen azt szerettem, hogy NAPJAINKBAN játszódtak, hiszen a mutánsok köztünk élnek. Nem valami fantasy világ, nem alternatív univerzum, hanem minden ugyanaz. Erre most higgyem el, hogy a mutánsháború az röpke egy-két év alatt totál megváltoztatta a bolygó felszínét, és minden úgy néz ki mint a Mátrixban? Mert azért egy atomháború se váltaná ki ezt a hatást, ehhez rohadt sok idő kell. De legyen, eltelt tíz év, oké elhittem. Pipa.

És egyáltalán nem érdekel, X-professzor hogy nem halt meg, Magneto hogy szerezte vissza a hatalmát. Engem egy dolog érdekel, Singer csak azért adott egy hangyapöcsénél nagyobb szerepet Árnymacskának, mert Page bevallotta időközben, hogy meleg? Mert ezért kár volt. És, nem arról volt szó, hogy ez a csaj a falakon tud átmenni? Akkor most kiderül, hogy ennél van egy kicsit menőbb képessége is. Mondjuk, hogy beszopatják a nézőt aztán kiröhögik, hogy MÁR MEGINT nem halt meg senki? De oké, elhiszem ezt is, Árnymacska tudja a tudatot utaztatni.

wolverine-and-kitty-pryde.jpg

Ha az első idősíknál maradunk, és kifejlesztik a robotokat 1970-ben, azoknak nem volt elég idejük, kiirtani minden mutánst az első filmig? Mert akkor meglehetősen szar a hatékonyságuk. Vagy leszarták ezt a projectet, és csak akkor vetették be őket, amikor már tényleg nagyon elszaporodtak? Addig ott porosodtak egy raktárban? Nem kellett volna őket bevetni Irakban? Afganisztánban? Vagy esetleg az építőiparban? Nem kellett volna ezeknek bármi nyomot hagyniuk az első idősíkban játszódó első három filmben? Egyáltalán ha ennyire lelepleződtek már a mutánsok 1970-ben, akkor miért problémáznak a létezésükről az első két filmben? Ez nem olyan, hogy van aki látott UFO-t van aki meg nem, ezekről készült konkrét felvétel. De jó, kitörlődött minden. Elhittem!!!!

Hogy az istenben tudtak 1970-ben ekkora működőképes robotokat kifejleszteni? Mert ha ezt kitudták, akkor nem kellett volna várni a számítógép forradalommal se, meg a mobilokkal, meg úgy semmi mással sem, ami láthatóan 2000 utáni technika. Csak mert ha ilyen robotok léteznek, nem értem miért a PONG a mesterséges intelligencia csúcsa... Azért ezt hagy ne higgyem már el. :D De legyen ez is, hiszen van ennél még jobb. DNS vizsgálat!!! 1970-ben???? Mintha 1920 előtt szakszerűen tudtak volna vért vizsgálni, Hasfelmetsző Jack is ezért úszta meg. Mert előtte nem tudták.

Miért fontos ennyire Mystique? Mert Jennifer Lawrence hype... értem. De most komolyan. Ha te a DNS-t ki tudnád vonni egy lényből és azt egy robotnál alkalmazod, hogy felvegye a tulajdonságát... (ez is mekkora baromság már) akkor mindenképpen Mystiquet választanád? Miért nem Magnetót? Az ő vére nem jó? Jön a robot, és kitépi az ajtót, Árnymacska meg hiába masszírozza Farkas halántékát, mert már halottak. De oké, elmenekülnek egy műanyagszobába.

x-mend-days-of-future-past-blink.jpg

Akkor meg szerezzék meg Árnyék vérét, vagy Blink vérét, vagy éppen Árnymacska vérét, és beteleportálnak a szobába. Még csak az ajtót se kell kitépni. Bumm halottak. Sokkal hatékonyabbak az én robotjaim, mint a törpicseké. De nagyjából bármelyik mutáns vére legalább ilyen jó lenne valamire. De nem, mert Mystique az Lawrence. Ez számomra misztikus... De még ezt is nyeljük csak le.

Charles Xavier egy akkora pöcs, hogy inkább járni akar, mint gondolatot olvasni? Járni bárki tud. Imádom James McAvoyt de itt akkora picsogós, rinyálós fasz. Tobey Maguire rimánkodik a receptért. Főleg, ha van egy házicseléd Bestiám. Őt vajon miért szerepeltették ennyire? Totál jellegtelen ez a gyerek, meg maga a karakter se valami nagy ász. Fassbender lényegében ugyanazt csinálja mint a First Classban, az elején jó arc, utána meg csak kibújik belőle a rohadék. Szinte semmi olyasmit nem tesz ami miatt ezt a részt mindenképpen meg kellene nézni.

És akkor a legfőbb időutazás problémákat még nem is feszegettem. Logan úgy viselkedik mint egy down-kóros. Értem, hogy sok nőt megkúrt, de azért csak emlékszik arra, hogy hol járt 1970-ben, mit csinált éppen. Mi volt előtte, hiszen ő már egy ideje azért éldegél. A csontkarmai meg egyáltalán nem menőek. Igazából totál sajnáltam Jackmant, aki már úgy járkál ezek között az új arcok között mint egy kivénhedt diák, aki folyamatosan visszabukik, és még 18 évesen is nyolcadikos.

Xdofp1.jpg

Meg az a baromság is, ránéz egy ürgére, aki nagy fájdalmat okoz neki - bár így utólag szerintem egyértelmű, hogy a létező legjobb dolgot tette vele - és a nagy Farkas elveszti az önuralmát, meg a legkritikusabb helyzetben bepánikol. Hogy ismerte fel? Ő egy vénemberrel találkozott, itt meg egy tejfelesszájú suhanc. Vagy ha huzamos ideig kísérletezett rajta miért nem próbálta ezt elkerülni?

Az időutazás amúgy hogy működik? Minden valós időben történik? Egy napig kell szuggerálni, hogy egy napig mászkáljon a múltban, vagy lehet egy év is? Mert akkor kicsit előbbre is visszaküldhették volna, amikor még nem baszták el Mystique agyát, és nem rág be ennyire az emberekre. Jó, persze, akkor nem kell elkészíteni ezt a filmet. Pontosan! Köszönöm. De már nagyon az agyamra megy, hogy mindig az utolsó pillanatba kell visszaküldeni valakit. Nem arról szól, az időutazás, hogy oda megyek amikor csak akarok? Én lehet inkább megkerestem volna Jean Grayt és megmondtam volna neki, hogy ha felnő majd találkozik egy Farkas bácsival és a hülye Küklopszot egyből dobja ki.

Szerintem érezhető, hogy ennyi kérdés egy filmben kicsit sok. Muszáj volt ezt ennyire túlkomplikálni? Biztos nem lehetett volna valami kevésbé agyonbonyolított filmet készíteni ami nem kapálódzik ennyire, hogy most nézz ide, mennyire jók vagyunk.

És ami erre egy lapáttal rátesz, az a világ legpocsékabb szinkronja. Nem igazán szoktam ütni a szinkront, de ez kritikán aluli. Annyira hangsúlytalan, hogy az fáj. Elég csak a Farkast szinkronizáló Sinkovits Vitai András belassult felolvasásait előrángatni, de Magneto is, szegény Helyey László hiánya máris ordít, Fülöp Zsigmond tálalásában ez a nagy gonosz csupán egy szerencsétlen vénember. Hozzáteszem, Bács Ferenc bársonyos hangja is csak Gandalfként jó, ebből is látszik Helyey mennyire értette a mesterségét, ha kellett hangja lágy volt, ha kellett kegyetlen. Nem mindenkinek megy ez. A legváratlanabb helyeken mintha hordóból szólna egy egy szereplő, miközben a másik mellett áll és tökéletesen beszél (ezt miért?). Peter Dinklage pedig ha már ennyire nagy sztár lett, miért nem kaphatta meg a Trónok Harcás szinkronját, elvégre sokkal jobban illik hozzá.

Hugh-Jackman-X-Men-Days-of-Future-Past.jpg

Mondom a jókat. Jó, a 70-es évek. Úgy veszem észre nagyon sokan szeretik túlromantizálni ezt az időszakot főleg az USA-ban, - miközben a legdurvább bandaharcok, meg fosztogatások akkor zajlottak, ezekről alig találni bármit. De a 70-es évek ábrázolása már az Amerikai botrányban, meg a Rushban is kegyetlen jó volt, szóval ez a minimum, hogy itt is jó.

Jó volt látni mindenkit, Jean Grayt, Ciklont, Vadócot, Kolosszust, még az idióta Jégembert is. Jó látni, hogy megöregedtek, vagy inkább felnőttek a szerepükhöz. Akit viszont nem volt jó látni az éppen, hogy Magneto, meg X professzor, iszonyatosan kiöregedtek ezek a színészek.

És vitán felül az X-men film legjobb pillanataiért, az egyetlen igazán izgalmas akciójelenetért Even Peters Higanyszál karaktere felel. Akitől képesek megválni a film egy pontján, amit még a Feláldozhatók 2-ben sem nyeltem le szó nélkül. Miért? Mert a képessége alapján egy csomó problémát megspórolhattak volna hőseink? Mert holnap iskola van és mennie kell aludni? Mert egy csapásra meg lehet szeretni a srácot? Mert ő egy jó karakter Hank McCoyyal ellentétben aki állandóan vásznon van? Esküszöm jobban jártunk volna, ha csak róla szól az egész film. Higanyszál spin offot, Higanyszál spin offot!!!!! No persze nem mondom, hogy ez új dolog, hiszen erről szólt az Időstoppolók, meg volt ilyen Kacsamesék epizód is, de akkor sem elkoptatott, és annál a jelenetnél éreztem, hogy Singer végre rendez. Csak a maradék 125 percben nem.

X-Men-Days-of-Future-Past-Photos-5.jpg

Szóval ha belegondolok még ezek a jó pillanatok is meglehetősen elbaszottak, és ezek miatt ki se kell térni, hogy de igen a fényképezés az szép, a CGI jó, a 3D fasza (egyébként nem) és Ottoman zenei motívumai... hát azok egészen semmilyenek.

Úgyhogy a végső konklúzió az, amivel kezdtem. Oda se neki, ez a  film, még mindig jobb mint a Last Stand, ami meg se történt. De most akkor ha már mindenki életben maradt, Mr. Singer ha megússza a börtönt készítse el az eredeti Trilógia valódi befejezését is. Bár ez után a film után ilyet kívánni legalább akkora baromság, mint azt állítani, hogy JFK is mutáns volt...

Ha tetszett a bejegyzés, lájkolj minket a Facebook oldalunkon!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pAsztL 2014.05.28. 23:59:21

Na végre egy normális kritika a filmről. Egymás tökéletes ellentéte a két kritika. Igazából már örülök, hogy 'ketten' vagyunk, a legelvakultabb marvelen-nevelkedett ismerősömet is 'kilóra megette' a film. Valakinek meg pont azért tetszik mert nem 'tipikus' marvel. Annyira nem tudott nyomot hagyni bennem a film. Igazi csalódás -számomra.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.29. 09:25:10

miért pont ennél a filmnél esik mindenkinek rosszul az időutazás? A Terminátor vagy a másik 2 tucat időutazós film semmivel se logikusabb, mégis itt jegyzi meg mindenki.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 10:52:35

Azt azért mindenki tartsa szem előtt, hogy ezt a kritikát egy olyan ember írta, akinek a tavalyi Farkas film nagyon tetszett, szóval érdemes ennek tükrében olvasni a kritikát :)

Amúgy ismerem a srácot, akkor kezd el ilyen akadékoskodó módon, hugyért szarért kötözködni, amikor nem szippantja be a film. Ezesetben valójában olyasmit hiányolt a filmből, ami hálistennek nem volt benne. Farkas lelki melankóliáját. Hát fiam, ha azt akarod nézni, nézd meg még 1x azt a robotszamurájos szart, az való neked!

És ha már van pofád ilyet leírni egy kritikában - mert magánban még talán oké lenne - hogy én nem a film miatt szeretek egy filmet, akkor most ezzel felhatalmazva érzem magam, hogy megkapjad a magadét.

Az X-Men nem napjainkban játszódott. A nem túl távoli jövőben. A bevezetőből nem tudjuk meg, hogy az egész föld romhalmaz, csak azt, hogy a mutánsoknak rossz, szóval szerintem nem terjeszthető ki az egész Földre a lepusztultság, csak bizonyos helyszínekre.

Időutazásos rész. A törpe azért készítheti el a robotokat, mert megtámadták őket, lelepleződtek a nyilvánosság előtt a mutánsok, mert Loganék megváltoztatták a dolgot. Alapvetően meghalt volna a törpe, nem lepleződnek le nyilvánosan a mutánsok, és akkor nem készíthet robotokat, hanem majd később fejlesztik tovább a dolgokat, amikor a mutánsok komolyabb gondot jelentenek. Szóval az eredeti idősíkban ezért nincsenek robotok. (de amúgy történik rájuk utalás, a last stand elején van egy szimulácó hasonló robotokkal).

Azért tudtak 1970-ben robotot csinálni, mert ez egy képregényfilm. Ha a robothal szemrebbenés nélkül jó neked, akkor ez már végleg csak szőrszálhasogatás. Mint az egész kritika.

Mystique nevét nem úgy írják, ahogy te. Egyébként tényleg központi szereplő, de elég keveset szerepel ahhoz képest, szóval ennek sem kellene szúrni senki szemét. Egyébként ezt pont részletesen elmagyarázza a film, hogy miért az ő vérét használják fel, meg miért az ő képességét, erre nem vesztegetném a karakterszámot, figyelhettél volna a filmre. Ráadásul pont azért az ő vérét használják, amit te is írsz... Az átváltozó, képességeket leutánzó robot pedig kurvajó ötlet.

James McCavoy mögött áll pár elég komoly esemény, és rohadt messze van a Tobey féle rinyálástól. Csak "nem vót elveszett nő", azért nem érdekel téged :D

És most jön a kedvencem. Logan miért nem emlékszik az 1970-es évekre? Azért mert az egész trilógia arról szól, hogy amnéziás, és nem tudja ki ő, mi történt. Tudod, ezért nem tudja, hogy mit csinál akkoriban ;) Végülis csak az egész trilógia majdhogynem erre épült. Stryker meg nem csak simán fájdalmat okozott neki, teljesen jogos, hogy ez kibillenti a szamurájos lelki egyensúlyából. Amúgy a nevéről ismerte föl.

A szinkron néha tényleg rosszul szólt, de én aszittem, hog csak a sajtón, de akkor ezekszerint mindenhol. Ez viszont gáz, pláne, hogy nem egy kis szar forgalmazóról beszélünk.

Higanyszál. Én egyből tudtam, hogy azért válnak meg tőle, mert minden problémát egy pillanat (vagy még annyi se) alatt megoldana, úgy meg ugye nincsen film. Bejött, jó volt, szép volt, de ez nem az ő filmje, nem az ő küldetése volt. De ez is a negatív hozzáállásodra jellemző, hogy még a jó dolgokban is csak és kizárólag a rosszat vagy képes kiemelni. Ami amúgy nem is rossz, mert a film így kívánta meg.

A JFK meg egy jó poén volt, nem értem, ezen miért kell lovagolni.

Ennyit a mai oktatásról fiam, legközelebb aludj rá egyet.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.29. 11:51:37

@Santino89: jah, hogy neki tetszett a farkas film, nincs több kérdésem. :D:D

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 11:53:39

@doggfather: az év képregényfilmjévé választotta tavaly:
filmbook.blog.hu/2013/12/31/b_u_e_k_503

és igaz, hogy tavaly nem volt sok jó képregényfilm, de annál gyakorlatilag bármi jobb volt :D

Nyílméregbéka 2014.05.29. 13:54:46

Ez első x-men TPOF film kritika amivel maradéktalanul egyetértek. Ez a film pont ilyen volt. Értetlenkedve állok a sok ajnározós kritikák előtt, egyszerűen nem értem, hogy nem látják, hogy ez mennyire középszerű film volt...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 14:14:29

@Nyílméregbéka: ne aggódj előbb utóbb látni fogják, a mozik is csak egy hete vetítik még

@doggfather: a terminátorban is baromság az időutazás, mert egy klasszikus paradoxonná válik, de elnézést az már 30 éve volt, akkor még fele ennyi időutazós film nem létezett

@Santino89: és látod ez az, hogy még a tavalyi farkas film akciójelenetei simán verik ezt, és ott legalább nem idióta csontkarmokkal operált

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 14:51:12

@Santino89: "Azt azért mindenki tartsa szem előtt, hogy ezt a kritikát egy olyan ember írta, akinek a tavalyi Farkas film nagyon tetszett, szóval érdemes ennek tükrében olvasni a kritikát :)"

Jah igen, meg a csodálatos Pókember első részét is, ;)

"Amúgy ismerem a srácot, akkor kezd el ilyen akadékoskodó módon, hugyért szarért kötözködni, amikor nem szippantja be a film."

ami egy film első számú feladata lenne, mindegy, hogy hol, mikor, de tegye meg a nézővel

"Ezesetben valójában olyasmit hiányolt a filmből, ami hálistennek nem volt benne. Farkas lelki melankóliáját."

nézd már meg az első képet, mit vonsz le belőle? ha valamit így reklámoznak, (meg egy csomó egyéb be sem mutatott trailer jelenettel) akkor éppen, hogy a DRÁMA nincs meg ebben a filmben, amit te annyira emlegettél, és ettől téttelen az egész

"És ha már van pofád ilyet leírni egy kritikában - mert magánban még talán oké lenne - hogy én nem a film miatt szeretek egy filmet, akkor most ezzel felhatalmazva érzem magam, hogy megkapjad a magadét."

Mi az, hogy van pofám? Ha megjegyzed hogy sérti a lelked kihúzom belőle - ahogy a Bobbys utalást is, de most már nekem ne hőbörögjél, amikor vétó jogod van :D Szerintem nem tudod túl tenni magad azon, hogy idén eddig egyetlen film kivételével mindent elbasztak, ugyanezt éreztem a Póki 2-nél csak nem ilyen durván :D Lesznek még jó filmek csak azok már nem az első félévben az is biztos.

"Az X-Men nem napjainkban játszódott. A nem túl távoli jövőben. A bevezetőből nem tudjuk meg, hogy az egész föld romhalmaz, csak azt, hogy a mutánsoknak rossz, szóval szerintem nem terjeszthető ki az egész Földre a lepusztultság, csak bizonyos helyszínekre."

Bocs de az állapotok amit bemutatnak nem ezt tükrözik. Iszonyat sok mutáns van a világ bármelyik táján, vagy higgyem el, hogy csak Magnetoék harcolnak? Felületes, és hányaveti az egész utópisztikusság megteremtése, mert azzal kell foglalkoznia Singernek, hogy a 250 mutánsból mindenkinek legyen fél perc jelenete.

"Azért tudtak 1970-ben robotot csinálni, mert ez egy képregényfilm. Ha a robothal szemrebbenés nélkül jó neked, akkor ez már végleg csak szőrszálhasogatás. Mint az egész kritika."

Nagy lófaszt. A robothal egy idegen civilizáció végterméke, akik fényévekkel fejlettebbek az embereknél. Az azért nem zavar. És főleg azt nem értem miért zavar téged? Miközben ez nem. Akkor ne mutassák látványosan a PONG-ot, az egy mesterséges intelligencia. Azon a szinten tudtak programozni, ennyit a robottechnológiáról.

Azt pedig hagy ne higgyem már el, hogy pont a mutánsok ellen hadakozó politikusok lesznek azok akik egyetlen megbocsátó mutáns miatt lefújják az egész programot. Traskot börtönbe vetették, pellengérre állították, pedig ahogy bemutatták nem is volt ő olyan gonosz. Biztos nem szült benne ellenszenvet, hogy az élete projectjét törték ketté, meg a szabadságát elvették???? Biztos nem próbált megszökni? Nixon meg arról volt híres, hogy ilyen megbocsátó...

"Az átváltozó, képességeket leutánzó robot pedig kurvajó ötlet."

semmivel nem jobb mint bármelyik más mutáns vére, arról nem is beszélve, hogy élettel teli szövet beapplikálása egy robotba már a Klónok támadásában is kiverte a biztosítékot, de akkor ezek nem is robotok ezek valami kiborg akármik, de hát tudod eddigre már annyira elvesztettem az érdeklődésem a film iránt, hogy tényleg leszartam, amúgy imádom amikor ilyen látványosan szar CGI-re csápolsz mint ezek a robotok

"James McCavoy mögött áll pár elég komoly esemény, és rohadt messze van a Tobey féle rinyálástól. Csak "nem vót elveszett nő", azért nem érdekel téged :D"

Wrong again... éppen hogy volt elveszett nő (Raven - miért nem figyeltél jobban a filmre) ebben a filmben szinte minősíthetetlen volt a nem nem megy rinyálás, aztán két perc múlva már megint megy. Mert a jövőből visszautazott Logan a múltből a jövőbe továbbította Charlest, hogy azt saját maga oktassa ki... én kérek elnézést

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 14:51:56

@Santino89: ""És most jön a kedvencem. Logan miért nem emlékszik az 1970-es évekre? Azért mert az egész trilógia arról szól, hogy amnéziás, és nem tudja ki ő, mi történt. Tudod, ezért nem tudja, hogy mit csinál akkoriban ;) Végül is csak az egész trilógia majdhogynem erre épült. Stryker meg nem csak simán fájdalmat okozott neki, teljesen jogos, hogy ez kibillenti a szamurájos lelki egyensúlyából. Amúgy a nevéről ismerte föl."

Na látod ezt tényleg elfelejtettem, de eszerint a film nem áll meg önmagában, mert abban erre nem utalnak. DE, ha a második idősíkban - Stryker ugyanúgy elkapja - miért emlékezhet az eseményekre amikor visszatér?

"A szinkron néha tényleg rosszul szólt, de én aszittem, hog csak a sajtón, de akkor ezekszerint mindenhol. Ez viszont gáz, pláne, hogy nem egy kis szar forgalmazóról beszélünk."

hát tényleg az, és emiatt majd meg is nézem még egyszer angolul hátha valamit javul az összkép, de ez kriminálisan szar szinkron volt

"Higanyszál. Én egyből tudtam, hogy azért válnak meg tőle, mert minden problémát egy pillanat (vagy még annyi se) alatt megoldana, úgy meg ugye nincsen film. Bejött, jó volt, szép volt, de ez nem az ő filmje, nem az ő küldetése volt. De ez is a negatív hozzáállásodra jellemző, hogy még a jó dolgokban is csak és kizárólag a rosszat vagy képes kiemelni. Ami amúgy nem is rossz, mert a film így kívánta meg."

Ez leginkább a logikus hozzáállásomra jellemző. Ha behozok egy karaktert aki ennyire űberfasza, akkor teszek be neki valami féket. Mondjuk gyorsabban égeti a szervezete az energiát és nem tudja a végtelenségig csinálni ezt, ez forgatókönyvírói elég nagy defekt, behozni egy karaktert aztán meg megválni tőle. Nem az ő filmje? Miért Blink filmje? Bishop filmje? Hank McCoy filmje? MI az isten szerepe volt annak a gyereknek azon kívül, hogy ilyen Samu-Frodó párhuzamot éreztem kettejük kapcsolatában a professzorral.

Akkor nem kell beleírni egy ilyen jó karaktert, vagy lehetett volna csak az utolsó harmadban szerepeltetni, de ez bazdmeg, hogy elköszönnek tőle, mint Chuck Norristól a Feláldozhatókban, ááá kösz hogy beugrottál, na mi megyünk mert fontos küldetésünk van.... és ez mutatja, hogy előbújt belőled a fanboy, hogy képes voltál ekkora baromságot is lenyelni.

"A JFK meg egy jó poén volt, nem értem, ezen miért kell lovagolni."

jah, az ilyen "jó poénok" baszták szét ezt az egész filmet

elnézést sensei, maga ajánlotta, hogy ihletett állapotban írjak :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 15:06:08

update - most olvasom, hogy ez a film 2023-ban játszódik, vagyis akkor az apokaliptikus környezetet nem veszem hibának (bár ennyit illett volna jelzés értékként megemlíteni a film elején és akkor le van tudva, hogy nem tíz , hanem 20 év telt el a film belső kronológiája szerint, hagy ne utána olvasva legyen világos)

egyébként meg is van a bűnös, Simon Kinberg micsoda jó filmekhez hírt forgatókönyvet

Last Stand, Hipervándor, Kémes Hármas, Mr. és Mrs. Smith, xXx2, már a Last Stand is elég lett volna hogy messzebbre rugdaljam ezt a buzit mint egy focilabdát

meg az egyetlen jó Sherlock Holmes, ami neked be se jött, és leginkább Ritchies, meg Downey Jr, vitték a hátukon nem a forgatókönyv

de nem baj, hasonló jó történetek fog kapni a Gambit, a Fantasztikus Négyes, meg az Apokalipszis is

Jane Goldmannak kellett volna adni az írás jogát, mert ő neki köszönhetjük a First Classt, a Csillagport, a Kick/Asst meg a Fekete ruhás nőt, de sajnos ő csak az alaptörténetet dolgozhatta ki

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 16:30:33

@scal: miért vernék? se érzelem, se izgalom, se kreativitás nem volt egyik akciójelenetben sem a farkasban, itt van mind a három.

Jah, a Csodapók kritikája is túlzó, csak a másik végletbe.

Az, hogy te egyetlen képből mit vonsz le, az nem csökkenti egy film értékét.

Van benne dráma, csak nem tudtad átérezni.

Baromságokat vonsz le, 2011 pl nem volt jó év egyáltalán mégse tetszett egy film csak ezért. lehet nálad ilyen hülyeségeken múlik (meg hogy dugsz-e a film előtt, vagy utána), de ezeket tartsd meg magadnak.

Hidd el, hogy csak Magnetoék harcolnak, mert a többieket kinyírták. Pont ez a tétje a filmnek.

Úristen, Scalt elkezdték érdekelni a világpolitikai összefüggések, meg Nixon ábrázolása, csak hogy kötözködhessen. Ne röhögtess már, ilyesmin könnyen túl lehet tenni magad.

mikor csápolok a látványosan szar cgi-ra? aszittem az a te reszortod. a filmben meg mint írtam, elmagyarázták, miért pont az ő vére kell, ha nem fogtad fel, az megint nem a film hibája.

Neked nem volt eléggé drasztikusan elveszett ezek szerint az a nő. Ennyi.

Mert ha figyeltél volna, észrevehetted volna, hogy nem Sryker kapja el, hanem Mystique. Csak biztos a hülye elméleteiddel, meg szőrszálhasogatásoddal voltál elfoglalva, ahelyett hogy a filmre figyelsz :D

Logikus hozzáállás? Neked? :D Mikor, hol? :D Beast ott volt, de nem volt sok szerepe, nem értem, ez miért zavart téged. Jah, mert hogy ilyenkor az élő fába is belekötsz? De a haláluncsi, közepes, semmilyen Farkas film az bejövős, mi? :D Belőlem nem bújhat elő a fanboy, mert nem vagyok xmen fan. Úgy meg nehéz lenne. Nem volt itt mit lenyelni, a srácnak ennyi szerepe volt és kész. Hogy te szerelmes lettél bele, az megint a te dolgod, imádkozz, hogy szerepeljen majd a folytatásokban. Mystique-nek 3 filmet kellett várnia, mire érdemleges szerepet kaphatott a franchiseban.

Nem baszták szét, csak elment a kis szerelmed, oszt onnantól má semmi se jó. És még elveszett nő sincs :D Így nem lehet filmet nézni...

Szóval akkor már elég sok minden lekerült a film rovásáról, az idő, az amnézia, mi fog még? :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 17:36:26

@Santino89: persze, nézd újra fiam, a metrós jelenet beégett az agyamba, akár a végső showdown, itt meg van egy szépen fényképezett Qicksilverses rész oszt csá

az hogy egyetlen kép mit sugároz = hatalmas átbaszás, és nem is azt írtam hogy Én mit vonok le, hanem Te ránézel és mit vonsz le belőle?

nincs benne dráma, egyetlen dolog van benne, hype, szirupos, puncsízű hype

hidd el amikor elkezd egy ilyen filmnél érdekelni a háttér az ott már gond, mert nem vonz be, és elkezdek agyalni máson, pl. hogy de szarul vették fel ezt a jelenetet meg hasonlók

de ha már csak ennyi mutáns maradt, miért vártak ezzel az időutazással a lehető legvégéig? hé srácok vissza tudunk ám menni a legelejére, az elmúlt öt évben nem kellett volna konzerven meg patkányhúson élnünk...

és akkor miért nem a II. Vh elejére mennek vissza, hogy megöljék Hitlert?

az a magyarázás sajnos nem volt valami emlékezetes, és hovatovább mondvacsinált volt, baszki az Eredet egy hatszor bonyolultabb film, és azt értettem az elejétől a végéig, mert logikusan, következetesen van felépítve,

az, hogy te fan vagy és védeni próbálod a filmet az teljesen oké, csak éppen te ezeket mind a háttértudásodból szeded és így a film érthetőbb, én aki nem vagyok fan nekem csak a film maga a mankó... de elég szar mankó, úgyhogy ne haragudj nem az a hibás aki idióta magyarázatokból nem szűri ki pontosan mit is akartak vele, hanem az alapanyag mert nem képes oktatni normálisan

hát ez könnyen lehet, a végére totál kicsinál a film és már csak szabadulni akartam, kurvára nem figyeltem most Mystique vagy Stryker az a valóságban

nem volt sok szerepe? ott lógott a seggében a profnak amikor csak lehet

öööö kint vigyünk magunkkal a kérdéses napra? Quicksilver megállítja a golyókat, és jó messzire viszi biztonságba Mystiquet Magnetótól, vagy vigyük Beastet, aki majd örjöng meg kutyamódra nekitámad párszor, de sok egyebet nem tud, én inkább ezt a pöcst hagytam volna otthon, hogy vigyázzon a házra

azért zavar mert egy szar színész/karakterre elpazaroltak már megint egy csomó időt miközben látványosan ignoráltak egy jó színészt/karaktert

abba kötök bele, amibe bele LEHET, és ebben a filmben minden percben legalább kettő dologba lehet belekötni

egyáltalán nem uncsi a Farkas, ehhez képest egy olympos mons

mert az elbaszott író ennyi szerepet írt neki (elbaszta) biztos hogy szerepelni fog mert legalább akkora boostot kap mint Loki, sőt ha Jackman kiöregszik szerintem ő lesz az új központi karakter, mert egymaga érdekesebb volt, mint mindenki más

Mystiquenek 3 filmet kellett várnia, és sajnos akkor kapott szerepet amikor már nem Stamos, hanem Lawrence játszotta

Van benne elveszett nő, nem ez a lényeg.

Ez a kettő lekerült, illetve az egyik csak félig, mert hagy ne az imdb oldalról kell tájékozódjak...

Minden egyéb amit írtam, ez legalább 50 további lyuk. Amihez hozzájön a film hullámzó színvonala, és a fantáziátlan akciójelenetei - egyet leszámítva, tudod Quicksilveré.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 17:51:28

@scal: volt benne metró?

azt írtad, de a saját prekoncepciósból indulsz ki.

hype nem lehet egy filmben, max körülötte. puncsízű, meg szirupos pláne nem, mert nem ilyesmivel reklámozzák a filmet. ajánlom, hogy olvasd át a kommentjeidet, mielőtt elküldöd, vagy gondold át, mielőtt ilyen értelmezhetetlen hülyeséget leírsz.

biztos nem működött addig annyira, hogy meg tudják oldani. de ilyen kérdés bármelyik időutazásos filmnél felmerülhet.

persze, mert az Eredetben volt elveszett nő. ez tényleg nem egy bonyolult film, és tényleg nem a film hibája, hogy nem értesz egy csomó mindent.

mint írtam nem vagyok fan, úgyhogy az egész gondolatmeneted helytelen. annyi történt, hogy megnéztem újra az első három részt pár hónapja. hogy a film nem állja meg a helyét önmagában az tény.

ha meg nem figyeltél, akkor ne kötözködjél.

bestia ott volt, de nem sokat foglalkoztak vele, időt meg pláne nem pazaroltak rá. lehet, hogy a te fejedben ők ketten kizárják egymást, de bestia nem a másik helyett volt ott és fordítva. ha nem akarod felfogni, hogy neki ennyi volt a szerepe, az szintén nem a film hibája, ő csak egy a haver volt, akit megkértek egy szívességre.

mindenbe bele lehet kötni, csak nem mindenbe érdemes, mert rólad derül ki, hogy tájékozatlan vagy, és még a filmre se vagy képes figyelni. ha már szőrszálhasogatsz, az a minimum, hogy magaddal szemben is maximalista legyél, ha a filmmel is az vagy.

Érdekes, az elsőknél még semmi bajod nem volt Lawrence-el.

És nem volt további 50 lyuk, csak valaki, aki mindenáron a kákán is csomót keres, ahelyett hogy élvezné a filmet.

A többi akciójelenet is baromi jó, csak nem olyan középszar, hogy beléd égjen, mint a metrós (tényleg volt ilyen?) :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 18:46:04

@Santino89: téged az idegesít hogy egyelőre kurvára egyedül a film nagy irányú védésében :D de előbb utóbb majd csak jönnek a véresszájú fanok akik jól beszólnak majd, hogy ilyet mertem írni erről a trutyiról

hogy ne lehetne hype egy moziban, már a Jurassic Park óta létezik

bármelyikben felmerül és amelyik tömény baromságra épül, mint ez vagy a Looper annál meg is említem

kurvára a film hibája :D

hogy egy idő után lankadt a figyelmem az szintén a filmnek köszönhető

van az úgy, hogy hajnali 5-kor hatodik filmként valami a szégbeszögez, meg hogy egyetlen film délután négykor is megárt

sokat foglalkoztak vele, állandóan csinált, beszólt valamit, amiből annyi volt az érdekes míg Farkas beverte az orrát, amit meg előttek a trailerben, azonfelül minden másban csak balfaszkodott

a First Classban volt szerepe, de itt már csak mutatóban volt, kb. annyit kellett volna vele foglalkozni mint Küklopsszal vagy Ciklonnal

akkor magyarázzák meg miért csak ennyi volt a szerepe
a Hét mesterlövészben is csak annyi volt a szerepük hogy megvédjék a falut, simán elmehettek volna 4-en a picsába legalább amikor kiteszik őket a városból, és mégse mennek...

vagy akkor olyan amorális Quicksilver, hogy csak és kizárólag azért tör be a Pentagonba mert megteheti? de akkor ezt el kell magyarázni

mondjuk kell neki valami onnét és közben megszerzi azt is, akkor oké, akkor kalap kabát

de ezt úgy hívják, hogy gyenge forgatókönyv, és mint fentebb írtam, ez nem a véletlen műve (és mint ilyen kurvára a FILM hibája)

ha egy filmre nem vagyok képes figyelni, arról legtöbb esetben KURVÁRA a film tehet

ha tájékozatlan vagyok az leginkább annak köszönhető, hogy már trailereket se szívesen nézek és szeretem felfedezni a filmet, meg fogsz lepődni a legtöbb filmnél elég az a 90-120 perc amit a filmtől kapok

az Elsőknél még nem volt ennyire irritáló mint azóta az kiderült, sőt akkor szerintem még azt se tudtam ki ez a Ruca

élvezem én azt, amit lehet, lásd Amcsi Kapcsi 2 :p

és még én nem figyelek egy film közben :p

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.29. 18:49:14

@scal: így van, és azóta se sikerült megoldani ezt a paradoxont, szóval igazságtalan pont ennek a filmnek felróni, hogy nem sikerült, nem?

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.29. 21:27:41

@scal: engem nem idegesít, az egész világ az én oldalamon áll.

Figyeltem közben, de szerencsére az agyam kitörli az ilyen közepes élményeket.

Szóval összegezzük: nem figyelsz, nem tájékozódsz, nem emlékszel dolgokra, nem érted a filmet, de a fikázás, meg a túlzás az nagyban megy? És ez mind azért, mert annyira borzalmas ez a film, amit eddig minden hozzáértő istenít? Ahhha.....

Nyílméregbéka 2014.05.30. 01:03:51

@Santino89: @scal: Szerintem ezeken kár rugózni. A baj ezzel a filmmel az, hogyha túllépünk is a sok logikátlanságon, és mondjuk mindenre megvan a magyarázat, akkor is csak egy közepes, bár jól induló, de aztán menthetetlenül unalomba fulladó film marad...

Ayrons 2014.06.01. 20:14:46

Azt ugye vegyük már számításban hogy megmondták , hogy elakarják törölni z előző x-men filmek történéseit mivel sok kihasználhatatlan dolog volt bennük. Egyrész Farkas/Torkosborz külön filmjeit elszarták főképp az elsőt második egy kicsit jobb volt. Küklopsz és más szereplők teljesen kihasználhatatlanul voltak a filmekben.
Higanyszál akciója pedig az eddigi legjobb volt Mátrixos felvételekkel.ÉS ez egy akció-vígjáték lett ;) el kell fogadni hogy mostmár nem Logan a központi alak.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.06.01. 21:01:51

@Ayrons: engem ez egyáltalán nem zavar, eddig se értettem miért csak és kizárólag őt nyomatták

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.02. 08:07:31

@scal: mert pókember után a legnépszerűbb marvelhős. ennyi az oka.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.06.02. 08:14:41

@doggfather: nem hiszem én azt, Daredevil sokkal menőbb, Amcsi Kapcsi is, Fáklyáról nem is szólva

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.02. 09:26:11

@scal: nem az a kérdés, hogy szerinted/neked ki a menő, meg kit kedvelsz, hanem úgy világ, de minimum amcsi szinten. ;)

És világszinten Pókember a legnépszerűbb, még akkor is ha tudjuk, mert tudjuk, hogy ennek semmi oka nincs, sőt...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.06.02. 10:12:32

@doggfather: olvastam pár x-men történetet és egyikben sem volt ennyire központi karakterként beállítva, ők mindig is csapat szinten működtek, főleg hogy ott abban a nevetséges sárga cuccban mászkál

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.02. 10:28:26

@scal: akkor még egyszer, nem az erőssége, nem a főszereplőssége hanem a közkedveltsége a lényeg.

In May 2008, Wolverine was ranked #1 out of Wizard magazine's Top 200 Comic Book Characters of All Time and was ranked as the 4th Greatest Comic Book Character by Empire magazine in July 2008. On their list of the 100 Greatest Fictional Characters, Fandomania.com ranked Wolverine at #21. In May 2011, Wolverine was ranked 4th on IGN's Top 100 Comic Book Heroes.

forrás: en.wikipedia.org/wiki/Wolverine_%28comics%29
süti beállítások módosítása