Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az a tíz filmes rejtély, amelyről most lerántjuk a leplet

2016. április 01. - scal

Szóval az megvan, hogy a legtöbb  filmes kivándorolt magyar volt. Legtöbbször azok is, akik évekig bujkáltak, előbb-utóbb coming outolnak, mint Benjamin Géza Affleck. De ha azt hiszed, ezek a legtitkosabb dolgok Hollywoodban, nagyon tévedsz. Mai cikkünkben összeszedtük Neked, igen csak NEKED, hogy melyek azok a különös dolgok, amelyek eddig elkerülték a figyelmed.

gamestar-filmajanlo_screenshot_20130313160317_2_original.jpg

1333035177_5696-trollface-f.jpg

Nah ha az első sokkon túl vagy, akkor olvass még tovább. Szóval, idén azért csak egy ilyet kap a mélyen tisztelt közönség, mert nem elég, hogy nem vettétek a humort az elmúlt években, hanem még utána elkezdtétek magyarázni a bizonyítványotok – kinek nem inge, ne vegye magára. És bár tetszett, ahogy görcsöltek páran, hogy eeee, ööööö ééééé, ez azért nem jó vicc, mert (leginkább mert TE nyelted be, és fáj beismerni :D ). Úgyhogy most ez ilyen totál egyszerű: rákattintottál? Beszoptad. Esetleg még megteheted azt, hogy nem kommentelsz, hanem eloldalogsz, mintha nem tetted volna meg két csöcs láttán, de hát mindannyian tudjuk, hogy mégis csak így volt. Vigasztald magad azzal, hogy ettől ma már csak rosszabb lesz. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2016.04.01. 10:41:53

:(
mint az oldal törzsolvasója, szeretném kifejezni mélységes csalódottságomat

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2016.04.01. 11:24:25

"Csak most, csak Önöknek! Ha mások is nézik, akkor Önök ne nézzék!"

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2016.04.01. 13:56:46

@Santino89: mint az oldal másik törzsolvasója, én meg szeretném már végre kifejezni minden elismerésem egy másik kolléga április 1-i cikke alatt

2016.04.01. 14:46:29

Mint az oldal harmadik törzsolvasója, szeretném kifejezni minden elismerésem az első két törzsolvasónak. . :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2016.04.01. 15:58:14

de most komolyan, nem értékelitek, hogy a kevesebb több? :D sikerült átverni titeket is :D mert már megint azt vártátok, hogy nah jön a tíz akármi :D erre Trollfész :D

tudom szar dolog csalódni, de ami nem öl meg, az erősebbé tesz

2016.04.01. 16:21:23

Nem szeretem az ilyen trükkös-melltartós képeket, mert egyértelmű, hogy kamu :-(
De amikor a cikkben a trollface alatti rész végefelé a "csöcsös" részt olvastam, meg kellett néznem, miről van szó, mert a csajt nem is figyeltem :-D
Kovács Erzsire viszont egyből felfigyeltem, az ő dalát saját lelki egészségem érdekében nem indítom el :-(

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2016.04.01. 18:07:08

majd jó seggberugdosom ezeket a "törzsolvasókat" amennyiben sürgősen nem lényegülnek vissza törzsszerkesztővé

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2016.04.01. 18:23:33

Benéztem. Kedvelem ezt az oldalt, mert itt lehet hosszan olvasni is, nem csak odaköpött mondatokat látni - erre most idelapoztam és csakazértis beírom, hogy át lettem verve.
Aminek nem örülök.
Cserébe természetesen két-három jól megírt, velős és kellemes cikket követelek. De rögtön. :-D

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2016.04.01. 20:05:35

:-D látszik hogy nem tartom számon az ünnepnapokat, mikor mi van...
Mint gyöngytyúk... :-D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2016.04.01. 20:43:19

@Tom Bobb: @Sigismundus: Ti vagytok az én emberim, csak derekasan, keményen :D
süti beállítások módosítása