Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cloverfield Lane 10

2016. május 05. - scal

A most következő ismertető spoilereket ugyan nem, de 18 éven felülieknek való részeket nagyon is tartalmaz. Mindenki kizárólag saját felelősségre kattintson! Én szóltam.

10cl_poster.jpg

2002-ben totál király voltam. Legalábbis gondoskodtam róla, hogy ne csak én érezzem ezt, de a környezetem idegeire is módszeresen többször menjek, mint az általában indokolt lenne. Először csak kéthetente jártam el bulizni, és többnyire akkor, ha hívtak, aztán hetente, végül naponta, ami tekintve, hogy éppen másodéves egyetemista voltam, nem igazán meglepő. Illetve mégis, örültem, hogy túléltem az első évet, megmérettem, és bennmaradtam, pedig fél tucatszor kibukhattam volna, s így egy lépéssel közelebb kerültem, hogy én legyek az első, egyetemet végzett ember a családomban. Ebben az évben adták ki a regényem, és mivel eszméletlenül fiatalon tört rám mindez, azt hittem, jön a siker, pénz meg a csillogás, ahogy az kell. Így utólag, mikor visszakérdezik, mégis, mit csináltam 2002-ben, meg nem tudnám mondani. Erre az évre emlékszem a legkevésbé, mintha egy villanás lett volna, úgy elment, de egy biztos, fenemód jól érezhettem magam.

Barátnőmmel szintén ebben az évben mentünk szét, így amikor csak lehetett, a JATE Klubban múlattam az időt, amíg csak a seggére nem vertem ösztöndíjnak, laktámnak, szoctámnak, meg annak, amit a tanulás melletti melóval kapartam össze. És persze gőzerővel csajoztam. Hogy sikeres legyek, előbb-utóbb rájöttem – jó néhány felcsapódás után –, semmi mást nem kell tegyek, csak csináljak úgy, mintha nem a melleit nézném a csajnak, és bólogassak, meg hümmögjek, hogy bizony, bizony, az a szemét tanár igazán megadhatta volna a kettest, hiszen sugárzik rólad az értelem. És csináljak úgy, mintha éppen azt figyelném, mit mond a csaj két vodkanarancs között. Mert az azért kell, hogy oldódjon a hangulat, és elhiggye azt a mérhetetlen sok hazugságot, amit szemrebbenés nélkül képes voltam rázúdítani, csakhogy éjszakára az ágyába kerüljek.

És hát az isten szerelmére, profitáljunk már egy kicsit abból, hogy írók vagyunk! Esküszöm, az íróknak a legnehezebb! Ha zenész lennék, és el tudnám ciripelni a Boci boci tarkát egy hathúros gitáron, a csajok már ennyitől a bugyijukba élveznének, ha meg festő, akkor meglenne a heti egy akt, csont nélkül. De nem, nekem írni kellett, ahol max. a szövegelésem, meg a bókolási technikám fejlődhetett, ami kétezer után totál elavultnak számított. Persze ha az ember próbálkozik, idővel megtalálja a lányt, akinek mindez bejön. Évának bejött. Az a jó magyar átlag volt, kis mell, nagy segg, 160 centi, de az arca nagyon kis huncut. Ahogy megláttam a JATE Klubban, egyből odaléptem hozzá, kérdeztem, mit iszik, és mivel nem küldött el a fenébe, pozitív jelnek vettem. Meglepő módon vodkanarancsot kért, és kettő után a bárpult helyett már egy boxban beszélgettünk, csókolóztunk, meg taperoltam mindent, amit lehetett rajta.

clov10.jpg

Ha nem iszom, feltűnhetett volna, hogy valahányszor a melleit akartam volna megfogni, a csaj folyton visszavezette a kezem a seggére, de mivel nagyon jól csókolt, meg világ életemben seggmániás voltam mellmániás helyett, és mert be voltam baszva, így nem igazán érdekelt. És hát, nagyon jó segge volt. Épp azt beszélgettük, kihez is menjünk ebből a leprából, szóval egy totál idilli állapotba csapódott be barátom, Petrovics, aki mintha tegnap jött volna a falvédőről, elkezdett érdeklődni, nem megyünk-e táncolni? Táncoljon az anyád, te barom, kopjál már le! Évának több se kellett, kicsit arrébb húzódott, aztán lassan elkezdett szimpatizálni a táncolás ötletével. Peti meg, mint egy idióta, semmi nonverbális jelből nem vette a lapot – pedig egyszer még bele is rúgtam az asztal alatt –,, hogy kb. a lehető legszarabb időben jött haverkodni.

Szerencsére a sok vodkanarancs megtette a hatását, Éva lelépett a mosdóba, közben a másodperc tört része alatt vázoltam a helyzetet Petinek: Tűnés a picsába, baszki! Jaaj, hát nem tudtam, hogy zavarok. Mi van, te hülye vagy? Nem látod, hogy könyékig benne vagyok a csajban? Majd holnap beszélünk, vagy elmegyünk közösen bulizni, de most tűnj el, mire visszajön a csaj! Minek az embernek ellenség, ha ilyen barátja van? Na, az akadályt elhárítottuk, Éva kérdi, hova lett a haverom. Jött egy lányismerőse, és elhúztak, ne zavarjuk őket. Nem megyünk táncolni? De mindjárt, na, gyere csak ide! A következő negyedórában újra felépítettük, amit barátomnak sikerült két másodperc alatt lerombolnia, amint Éva kimondta, hogy felhúztál, máris lecsaptam rá, oké, gyerünk hozzád. Sokat nem ellenkezett.

A lány nem lakott messze, valahol Újszegeden egy albiban, ahol csak ő meg a barátnője húzták meg magukat, de jelenleg minden csendes volt. Barátnője ugyanis ott maradt a JATE Klubban egy másik sráccal. Ők a táncot választották. Éva kever egy italt, a kezembe nyomja, bekapcsolja a tévét, azt mondja, mindjárt jön, csak elmegy a fürdőbe. Én meg egyedül maradok a gondolataimmal: hát nagyon úgy néz ki, hogy itt dugni kell. Ez ilyen könnyen megy? Csak hazudnom kell, mint a vízfolyás? Hát ez beszarás. Hoztam egyáltalán kotont? Éva ahogy visszajön, lehúzom magam mellé az ágyra, máris egymást esszük. Borzolom a haját, belenyalok a fülébe, végigcsókolom a nyakát, és közben hülyeségeket sugdosok neki. Imádja ezt. Megőrül értem. Elkezdem vetkőztetni, amikor rákérdez:  „Van nálad gumi?” Perszeeee...

cloverfield5-xlarge.jpg

Elő is keresem, kiteszem jelzésértékkel az éjjeli szekrényre, aztán kigombolom a csaj blúzát, és ott, elkezdem egy kézzel baszogatni a melltartója kapcsát – mert én le akarom nyűgözni, hogy ez nekem megy ám egy kézzel is. Aztán kipattintom, és egyszeriben megértek mindent. Hát ezért nem hagyta, hogy megcsöcsörésszem, ezért húzta folyton vissza a kezem a seggére. A csajnak konkrétan nincs melle! Nem az, hogy kicsi van neki, hanem NINCS. Ahol két mellnek kéne lennie, ott van két meredező bimbó, és ennyi. Nekem nagyobb mellem van, bassza meg! A melltartóból pedig néhány összegöngyölt zokni esik ki. A látványtól annyira lefagyok, hogy a csaj rögtön elpityeredik. Fel is ül az ágyon, és elkezdi, hogy tudta, hogy ez lesz, mindig ez van, ha találkozik valakivel, és el akarta ugyan mondani, de most inkább menjek el.

Hohohó, nem esszük olyan forrón a kását! Annyira azért nem történt nagy tragédia. Nagyjából újabb tíz percbe telik, mire megnyugtatom, átölelem, meg olyan baromságokkal próbálom vigasztalni, hogy: fog ez még nőni, mennyi is vagy, 22? A tíz perc ugyanakkor arra tökéletesen elég volt, hogy lelankadjon a farkam. Mit szólnál, ha elfelejtenénk ezt a hülyeséget, kicsit szopnál, aztán visszatérnénk a dugáshoz? Ő ugyan nem szop le, mégis csak most találkoztunk először! Akkor feküdj le, majd én kinyallak, az majd rajtam is segít, meg legalább történik valami. Nem kellett volna annyit vedelni kisapám, nem igaz? Csajt lefektetem vissza az ágyra, megszabadítom a maradék ruhájától, és elkezdem falni a muffját. Tíz perc alatt el is élvez – egy hang nélkül. Jól van, helyben vagyunk, legalább valami működik. Nézek rá, olyan kis vidám lett. Kérdem, na tetszett? Nem mondja meg, hogy elélvezett-e. Nem kell megmondanod, mert tudom, hogy elmentél. Honnan?

Na jó, fejezzük be a hülyéskedést, gyorsan felhúzom a kotont. Mire ő, csak vigyázva, mert rég volt már együtt bárkivel is. Leszaroooooom! Meglehetősen nyögvenyelősre sikeredett a dugás is, mert dacra, hogy épp az előbb nyaltam ki, meg kb. félórát babusgattam, még mindig nagyon szűk volt, én meg jobban berúgtam, mint kellett volna. Kérdezem is tőle: ugye, nem vagy szűz? Elvileg már nem. Ne idegesítsél már, mi az, hogy elvileg? Voltál már pasival, ugye? Nem akar róla beszélni. Na jó, úgy-ahogy megdugtam, de eddigre kb. már olyan idegállapotban voltam, hogy merre van a kijárat. Húzzunk innen a faszba, és felejtsük el az egészet. Mire ő: van még két gumi, csináljuk megint. Hát... lehet, másodjára már jobb lesz. Oké, de kell egy kis idő regenerálódni. Nem baj, úgyis ki kell mennie WC-re. Fogja, lehúzza az egész takarót, és szégyenlősen kicsoszog. Kösz, hogy lehúztad rólam a takarót, nem zavar, hogy az előbb már láttalak anyaszült meztelenül?

cloverfield3.jpg

Fél perc se telik el jön vissza. Szeretne megkérni, hogy menjek ki a lakás elé, mert így nem tud. Ezt nem akarom elhinni! Mi az isten van???! Sajnálja, de nem tud koncentrálni így, hogy az ágyban fekszek, és arra gondolok, hogy ő épp a WC-n van. Hidd el, kurvára nem arra gondolok. A tévét nézem. Mindegy, akkor is menjek ki. De most komolyan, annyi lesz a különbség, hogy nem egy ajtó, hanem kettő választ el, és ha akarnám, ott is gondolhatnék arra, mit csinál a WC-n. Az mindegy, mert már nem a lakásban leszek. Na menjek már, mert annál előbb végez, és utána tök jó lesz nekem. Aha. Oké. Felhúzom a gatyám, kimegyek. Mindjárt éjfél, még jó, hogy nem jön erre senki. És ha be se enged? Na, nyílik az ajtó, nagyon mosolyog. Oké, jöhetek.

Ezek után, kb. annyi kedvem volt még kúrni, hogy azt el se tudom mondani, ő meg mintha ez lenne a legtermészetesebb. Kezdhetjük. Aha, okés, állítsd fel a farkam, és kezdhetjük. Igen, a száddal! Azt nem, hát az előbb is megmondta, de nagyon szívesen megfogja kézzel. Jól van, ez is valami, fogd. Elkezdi verni, kicsit csókolózunk. Mire ő, érzi rajtam, hogy túl feszkós vagyok, de majd mindjárt felvidít. Mivel? És következik addigi életem legszürreálisabb élménye, a csaj tök pucéran, az ágyon ülve elkezdi utánozni Don Kartácsot a Balu kapitányból – egyébként nem is rosszul –, én meg csak nézek. Megszólalni nem tudok. Sok mindenre fel voltam készülve, de erre azért nem. Na, milyen volt? Az összes gerjedelmem elszállt. Meddig járnak a trolik? Na, de most már ne szarakodjak, dugjam meg. Tényleg, nem is értem, mit szarakodok. Fogom a második gumit, felhúzom azt is. Kb. félúton járunk, amikor csörög a mobilja.

Felveszi, aztán rövid úton lerúg magáról, és elhűlő tekintettel közli: elütötték az apját, és a kórházban van. Ilyen a kurva életben nincs! Segítsek valamit, menjek veled? Nem, nem, most csak hagyjam magára. Egyedül akar lenni. Majd felhív. Jól van, de ha kell valami, majd szólj. Gyorsan felöltözök, aztán megyek haza a koleszba aludni. Hajnali kettőre ágyikóban is vagyok. A csajt többet az életemben nem látom, elsősorban annak köszönhetően, hogy nem is keresem. Sok mindent tudok tolerálni, de azért ez így egyszerre még nekem is sok volt. Másnap kérdik a többiek – főleg Peti –, mi történt? Mi történt, mi történt, dugtunk, bazdmeg, az történt.

screen_shot_2016-03-09_at_11_16_55_pm.png

Ja, egyébként a Cloverfield Lane 10 egy háromfős kamaradráma, amiben két dolog jó: a nagyszerű színészi alakítás – John Goodmannek egyenesen Oscart suttognak, de azért várjunk még ezzel, mert most múlt el az előző, és mire jön a kövi, elfelejtik, egyébként az öreg minden szerepében jó, csak többnyire tíz filmben nem szerepel ennyit, mint itt –, de Mary Elizabeth Winstead – aki ugye istennő a Scott Pilgrim óta – is atomdurván jó, meg ugye Nagyon Jó Nő, és John Gallagher jr. is nagyszerűen asszisztál a kettős mellé. Legjobban nekem azonban Bradley Cooper tetszett, ezer éve nem láttam ilyen jónak. A másik, ami jó, az a trailer alatt is hallható zene, az I Think We're Alone Now Tommy James & The Shondells-től. De a pozitívumok itt kb. ki is fújtak.

Mert a film szinte pontól pontra követi a Hasadást, csak itt hárman vannak kilenc helyett, egyes szereplők még úgy is viselkednek, mint abban a filmben  pl. ugyanolyan idegesítőek, és ugyanolyan logikátlan baromságokat csinálnak , aztán az utolsó tíz percben megmutatja, hogy folytatódott volna az a film, ha jön J.J. Abrams, és a hóna alá nyúl. Az erőltetett összekötés az eredeti Cloverfielddel meg csak megöli a belső feszkót – ami kétségtelenül létezik a filmben, már amennyiben nem vagy vele tisztában, hogy jött az űrből egy szörny, azaz nem láttad az első (???) részt. Ha viszont nem csapnak csinnadrattát, hogy tadamm, itt a folytatása egy folytatásért egyáltalán nem kiáltó filmnek, akkor lehet, fele ennyien se nézik meg a moziban. Ez a huszonkettes csapdája Cloverfield-módra. De félre gond, nézd meg tízszer a trailert, mert tipikusan olyan filmről beszélünk, ahol ez sokkal jobb, mint a végtermék.

De hogy rövidre zárjam, ez a film kb. úgy aránylik a Cloverfieldhez – többen hiszik azt, hogy prequel, de ez valójában sequel, mivel itt már nem csak egy várost ért támadás, és több hét is eltelik –, ahogy a Prometheus az eredeti Alienhez. Vagy mint leginkább egy pilot egy jó hosszú sorozathoz, amilyen pénzeket ölnek a tévések ebbe mostanság, ott sokkal jobb helye lenne ennek a... brandnek.

U.i.: Évekkel később, Kazincbarcikán egy szállodában, borotválkozás közben, már magam sem tudom, miért, eszembe ötlött ez a történet. És elgondolkoztam. Annyira még én se lehetek peches, hogy pont dugás közben történjen valami baj az apjával. Az apjával? Éjfélkor? Ez komolyan azért ment ki a WC-re, hogy felhívja a barátnőjét, hogy az találjon ki valami baromságot, és csörögjön rá, hogy legyen ürügy kidobni engem? Baaaaaazdmeeeeeg!!!!

Amennyiben tetszett a khm... történet, lájkold a Facebook oldalunkat!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jerryco 2016.05.05. 08:26:57

Na, ez a Cloverfield 10 Lane úgy aránylik az első részhez, mint a kritikád első fele a filmhez? Nagyjából sehogy?
A történet jó volt, hasonló történt velem is.

2016.05.05. 10:26:18

Te, Scal koma, ezt a kitűnő helyzetfelismerő képességgel rendelkező Petit akár rólam is mintázhattad volna! :)

Ja, a film? Hát, ha hasonlít a HASADÁS-ra, talán megpróbálkozom vele.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2016.05.05. 12:23:54

@Jerryco: gratulálok, maga nyert egy hangszórót :D

@field 64: Petinek nem a helyzetfelismerő képessége volt kitűnő, hanem valami egészen más, Te lennél az utolsó akire azt mondanám hasonlított

Fortress 2016.12.30. 12:08:57

Scal ez tragikus poszt volt :-(((
süti beállítások módosítása