Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újabb tíz videoklip Tini Scal múltjából (1983–1993)

2017. január 28. - scal

Úgy látszik, hülyeség volt csak tíz klipre korlátozni a legutóbbi nosztalgiabombát, de engedtessék meg nekem, valamiért úgy gondoltam, nem fog különösebb érdeklődést kiváltani. Azonban nagyon örülök neki, hogy nem így lett, rám cáfoltatok. Rengeteg ajánlást kaptam, ez miért maradt ki, azt be lehetne rakni, és tényleg, szánom-bánom, mert jó néhány klipre felhívtátok a figyelmem, amelyekről érdemes beszélni egy kicsit, és főképp: megnézni őket. Időközben nekem is eszembe jutott még pár, úgyhogy itt a folytatás, következzék az újabb adag, szintén a nyolcvanas-kilencvenes évekből – kilenc órától. Ezúttal is nem tetszési sorrendben, hanem időrend alapján.

80-s-stars-80s-music-30393765-500-209.jpg

10. ZZ Top: Gimme all Your Lovin' (1983)

Előző listámmal kapcsolatban megfogalmazódott, hogy mennyi homokos előadó szerepel rajta. Azonban valami elkerülte a figyelmeteket, ugyanis még ennél is több az ANGOL, Jackón kívül mindenki angol volt a listáról, kivétel nélkül. A ZZ Top azonban amcsi. Ők megint csak olyan klipeket készítettek, amelyek beégnek az ember, és főleg egy gyerek agyába, és a legérdekesebb, hogy annyira nem is csinálnak „jó” zenét, de a klipjeik felturbózzák az egészet. Hogy miért ezt választottam? Talán mert ez nem egy feldolgozás tőlük, ha ezt nem számítanám, akkor nyugodtan idetehetném a Viva Las Vegast is, mert azt is tucatszor néztem anno végig a tévében. Főleg az eleje vicces, ahogy Elvis megnyeri a jackpotot, és persze, hogy a három ZZ Top-tag pörög ki a félkarú rablóban. Ez a 83-as volt az első klipjük, és a későbbiekben rengeteg elemet újrahasznosítottak innét. Például a ZZ Eliminator Autót, a ZZ-kulcscsomót és a gyönyörű csajokat, akik miatt már bőven megérte végignézni a klipet. De a legdurvábbak mégis ezek a szakállas alakok, akik mindig csettintenek egyet, és aztán eltűnnek. Ezt nem tudtam gyerekként hova tenni – igazából most se nagyon. Meg nagyon tetszett az egész környezet is, ez a kihalt puszta, rengeteg homok, ilyesmit itthon nem látni, szóval a klipből süt az USA-életérzés. Ja, és persze ZZ Top-ot következetesen kevertem a Z'zi Laborral...

 

9. Peter Gabriel: Sledgehammer (1986)

Uramisten! A legutóbbi listát már ezért megérte összegereblyézni. Dutch... te neked fogalmad nincs, milyen elzárt memóriablokkokat szakítottál fel. Nem tudom, egyébként mi fedte el ezt, az integrálszámítás, esetleg Newton harmadik törvénye? A lényeg, tíz éve nem volt ilyen aztakurva élményem (ha valakit érdekel, akkor Az idő urai kapcsán kellett rájöjjek, hogy egy bizonyos jelenet az agyamból abból a rajzfilmből égett be, és ekkor már vadul kerestem évek óta, mindhiába). De ez? Ezt nem is tudtam már keresni, mert úgy elfelejtettem, mintha sose lett volna. Amikor elhatároztam, hogy folytatást készítek a videoklipes listámhoz sorra megnéztem a kommentelők ajánlotta klipeket, és volt, ami rögtön beugrott, pl. a Learning to fly. De ez? Mondom, rákeresek már, mi lehet ez, és ahogy bejött a kezdőkép, már elkezdett valami motoszkálni ott hátul, jó mélyen. Aztán, ahogy kezdődik, az a fuvolaszó, majd a harsonák, és ez az egész elmebeteg rémlátomás. Jézusom, én ettől még jobban beszartam anno, mint a Land of Confusiontől. Peter Gabriel egy elmebeteg, ez teljesen bizonyos, de ugyanakkor egy kibaszott zseni is. Készített egy klipet a faszáról, meg hogy szeret baszni, és azt mindenféle szimbólumba, meg metaforába öntötte, és aztán ez lett a legjobb száma, és megadatott neki, még az is hogy letaszítsa egykori zenekarának egyetlen No. 1. slágerét az USA toplistáról, ez volt a Genesis Invisible Toucha. Merthogy Phil Collins előtt már volt egy korszakuk Gabriellel, aki aztán kreatív nézeteltérés miatt otthagyta őket, és sikeres szólókarrierbe kezdett. Azért ez is milyen érdekes, lehet, ha nem a Teremtés nevet választják, akkor nem teremtenek egymás után olyan zenészeket, akik később mind sikeresek lesznek önállóan is. De, hogy a klipről is beszéljek, tényleg olyan, mint egy drogos látomás – de mivel nem drogozok, így ezt nem tudhatom, maradjunk a lázálomnál, nekem azok szoktak ilyenek lenni. Honnan tudott ez az ürge ennyi baromságot kitalálni? A csúcspont egyértelműen a két táncoló pörzsölt csirke, de minden egyes eleme beteszi az ajtót. Ami nagyon emlékezetes volt, a vonat Gabriel nyakában, meg azok a gyümölcsökből kirakott pofák, tuti innen ered a növényfóbiám. A stop motion és claymation technológiával elért hatáshoz Gabrielnek 16 órán keresztül egy üveglap alatt kellett feküdnie. A klipet pedig az az Aardman stúdió csinálta, akik később a Wallace és Gromittal lettek népszerűek. De meg is lett az eredménye, mert rendre beválogatják minden idők legjobb klipjei közé, valamint mai napig ez az MTV legtöbbet vetített videoklipje is.

 

8. Peter Gabriel: Big Time (1986)

Természetesen nem elégedtem meg azzal, hogy csak a Sledgehammert hallgattam meg Gabrieltől, hanem egy héten keresztül néztem tőle különböző klipeket, pl. a Steamet nem láttam anno, ott már látszik, hogy Gabrielünk eléggé jól táplálkozhatott az eltelt hat évben. No de a Big Time! Nem tartott sokáig rábukkanni, és bár kevésbé emblematikus a zenéje, viszont a klipje... Jézusom. Hasonló technikával készült, mint az előző klipecske – végül is ugyanazok csinálták. Egyazon albumról származik a két klip, bár ezen azért már spórolhattak, mert Gabriel feje csak itt-ott tevődik rá a rajzolt háttérre, nyilván, hogy minél kevesebb erőfeszítéssel elkészüljön. De egyáltalán nem mondanám, hogy ez bármit is levonna az értékéből. És amikor megláttam ezeket a torz, groteszk pofákat előpislogni a földből, dombból, homokból. Uram Jézus! Ha az előző klip felel a növény-gyümölcs fóbiámért, akkor ez meg a földfóbiámért. És én eddig azt hittem, hogy ezek a képek valami idióta magyar gyurmafilmből maradtak vissza. Közben meg csak egy elmebeteg, hülye angol – hát naná, hogy ez is angol – hagymázas víziója, amihez képest a Monty Python ötlettárháza egy szocüdülő. És, hogy miért féltem tőle gyerekként? Hát mert sokat homokoztam, és akkor kiderül, hogy ennek szája van, meg fogai... és megesz? Ha valaki megtalálja Csarabórát, azért szóljon, mert attól is féltem :D Szóval ez a két dal most évtizedeket fiatalított rajtam. És köszönet érte!

 

7. Pink Floyd: Learning to fly (1987)

Pink Floydék is angolok. Nem tehetek róla. Ezt a dalt is Dutch juttatta eszembe, és ezért is nagyon hálás vagyok. Napokig hallgattam csak ezt az egy számot. Egész egyszerűen, ha nem szereted a Pink Floydot, akkor nincs zenei ízlésed. Ez van, valahogy békélj meg vele. Annyira egyedi és különleges hangzásvilággal rendelkeznek, mintha nem is ezen a bolygón élnének. És erre ez a klip a tökéletes példa. Amíg Gabriel számai tele vannak egyfajta csibészes vidámsággal, a Pink Floyd maga a letisztult finomság, valami olyasmi, mint amikor a hamburgerestől közvetlenül átmész egy felső kategóriás étterembe. Eszméletlen sokszor ültem – szigorúan törökülésben! – a tévé előtt, és tátott szájjal néztem, ahogy a srác kaszálja a füvet, de valami olyan vehemenciával, hogy így tuti soha nem kaszálna le semmit. És jön a repülő, ő meg csak nézi, és még mindig jön a repülő, ő meg még mindig nézi. És ez így megy egy fél percig, semmi nincs elkapkodva, a történetet szépen végigvezetik. Az egész klipet belengi egyfajta misztikusság, talán az indián vonal miatt: a rézbőrűeket gyerekként csak a westernekből ismertem, de ugye sokszor bölcseknek voltak beállítva, akik jó kapcsolatot ápolnak a szellemvilággal. És a végén a srác leugrik a szikláról. Gyerekként kérdés sem férhetett hozzá, átalakult sólyommá. Mi más lett volna? Tök egyértelmű, hiszen én magam is megtaláltam egyszer a Világ Végét. És ezt nem tudja elvenni tőlem senki. 

 

6. Michael Jackson: Bad (1987)

Múltkor hiányoltátok a Badet Jackotól, és hát mit mondjak, ennek az ürgének tényleg annyi kurva jó klipje van, mint hat másiknak. Csak 87-ben KILENC videoklipet csinált, és mindegyik rohadt jó, mindegyik egy kibaszott sláger lett. Jacksont lehet gyűlölni, lehet utálni, de azt el kell ismerni, hogy rohadtul megdolgozott minden egyes centért, amit keresett. Annyira süt a profizmus az összes munkájából, hogy még mai nap is megirigyelné bárki. Ez a koreográfia, és hozzá ez a zene. Ahogy látható, Jacko itt még nagyon is néger volt, és egy időre még az öltözetét is megváltoztatta, hogy a hasonló címmel ellátott album hitelességét – miszerint ő aztán nagyon rossz – nehogy befolyásolja. Amikor 2009-ben meghalt, nyilván nem én voltam az egyetlen, aki napokig csak tőle hallgatott bármit is, köztük ezt a nótáját. Érdekesség, hogy a teljes klip – 18 perc!!!! – rendezését Martin Scorsese vezényelte le, és hogy itt tűnt fel először színészként Wesley Snipes. De persze ami titeket leginkább érdekelni fog, hogy a Who's bad?-et naná, hogy HÚZD BEEE-nek értettem, és énekeltem.

 

5. Michael Jackson: Smooth Criminal (1988)

A Smooth Criminalt is sokan hiányolták, és valószínűleg itt is lett volna, ha legalább egyetlenegyszer látom anno. Mert ez valahogy kimaradt – sőt az egész Moonwalker is kimaradt, de majd valamikor pótlom. Sose fogjátok kitalálni, ez a dallam, ami szól a klipben, egy Voga–Turnovszky-paródiából ismerős, ahol azt énekelte a két jómadár, hogy: Tereget a Marcsi, gyere Karcsi, gyere Lajcsi. Menekül a Jancsi, menekül a Karcsi, ja, de kínos neki! A klipet eredetileg westernközegben szerették volna leforgatni, de aztán változtattak, és így lett a környezet az 1930-as évek Amerikája. Az eredeti klip 40 perc hosszúságú, ebből csak maga a dal előadása tíz perc. További érdekesség, hogy itt látható először Jackson másik híres mozdulata, az antigravitációs dőlés, amely egyfajta bűvészmutatványnak is elmegy.

 

4. Bobby McFerrin: Don't worry, be happy (1988)

Szintén megbocsáthatatlan, hogy Bobby McFerrin kimaradt az előző tízesből, mert ha ezt a dalt nem hallottam ezerszer a 90-es évek elején, amíg jön a híradó, vagy elkezdődik az esti film, akkor semmit. Még aktuális is, amiről énekel, mert ne idegeskedjél, nyugodjál meg, szarjál bele mindenbe, attól, hogy ideges leszel, úgyse lesz semmi, soha jobb, maximum nem ülsz egy helyben, és előbb kapsz szívinfarktust. McFerrinnek egyébként nem lett több slágere vagy klipje, de ez az egy is elég a halhatatlansághoz. Különösen az ekkoriban forradalminak számító trükkökre hívnám fel a figyelmet, pl. be tudtak vetíteni a képbe egy attól teljesen függetlenül mozgó másikat. Alkalmazták is orrba-szájba, mindenhol. A klip szintén egyszerűségével hódított annak idején, mint a You Can Call me Al, az abszolút stúdióban forgatott, szobabelsőket ábrázoló műviség még jót is tett neki. Ahogy McFerrin egy néger Freudot utánoz, szerintem előbb ismertem Freudot ebből a klipből, mint a valós énjéből. Lehet, újat mondok ezzel, de a dal teljesen a cappella, vagyis McFerrin mindent maga énekel, és a szájával zenél, fütyül, csetteg, aztán a külön sávokat, összesen nyolcat összemixelt, és ez lett belőle. A dalnak további népszerűséget adott Tom Cruise nagy sikerű filmje, a Koktél. A két másik szereplő pedig Bill Irwin – akiről gyerekként azt hittem, Christopher Reeve a Superman 3-ból – és a néhai Robin Williams. Bí hepi!

 

3. Enya: Orinoco flow (1988)

Egészen hihetetlen, hogy csak most jutottam el az első női előadóig. Enyát kb. egy pillanat volt számomra meggyűlölni gyerekként. És miért? Mert egy nőnek legyen már hosszú haja, bassza meg! Számomra ekkoriban egy ennyire rövid hajú nő egyenlő volt a nem nővel, a nőietlenséggel. Szerintem ugyanezért utálhattam a Miért éppen Alaszka? O'Conelljét is. Annak is rövid volt a haja, apropó, írt játszott az is. Merthogy Enya ír, azaz énekel. A másik, amit utáltam benne, hogy mi az, hogy csak egy neve van? Enya mi? Kovács? Szabó? És aztán maga az egész klip, ami mint egy falfestmény, egyszer csak megelevenedik, és nem szerettem az ilyen csúnya rajzokat. Nyílik a cseresznyevirág, aztán áll a sziklán fehérben, mint egy szűz, és énekel bele a vakvilágba. Szarásig adták anno ezt a klipjét – talán, mert azt énekli a refrén alatt, hogy „szarok én”, de ezt már gyerekként se értettem, miért hirdeti –, ez volt a legsikeresebb dala, pedig jó párat csinált még, mint az Anywhere is, Caribbean Blue, de nem csoda, mivel ezzel tört be a köztudatba. Enyát aztán csak az egyetem alatt revizionáltam, természetesen A Gyűrűk Ura May it be-je miatt. És azóta szeretem.

 

2. Army of Lovers: Crucified (1991)

Ha valakinek még lennének kétségei a skandinávok elmebeli képességeit illetőleg, annak ajánlom az Army of Lovers egyes számait. Ez a leghíresebb, bár lehet, hogy nem a legjobb klipjük, mert azért az Obsession se kutya, pláne ahogy La Camilla mondja azokkal a telt ajkaival és a mély, szexi, búgó hangjával. És csak hogy örüljenek azok is, akik szerint mindig kiemelem az együttes szexuális irányultságát: a francia származású Jean-Pierre Barda transzvesztita volt. Mondjuk elég csak ránézni, le se tagadhatná. Bár a vörös hajú Alexander Bard szerintem ezerszer ijesztőbb azzal az elmebeteg nézéssel a szemében, és a cérnavékony hangjával. A klipjeik, és főleg ez a Crucified, olyanok, mintha valami elmegyógyintézetből szalajtották volna őket, vagy amiket olyan 39 és 40 közti láznál álmodok. Szóval kirobban belőlük a kreativitás. Ezután nem sokkal Camilla bemondta az unalmast, mármint egyéni – nem túl sikeres – karrierbe kezdett, a banda meg feloszlott, úgyhogy rövid életű popegyütteske volt ez, 2013-tól megint összeálltak, de hát ez már olyan, mint a felmelegített húsleves...

 

1. Billy Joel: The River of Dreams (1993)

Szegény Billy Joel nagyon megszenvedte ezt a válogatást, mert a kezdetkor még három klippel szállt ringbe, aztán maradt ez. A legjobb, mert hangzásilag és képileg is ez viszi a pálmát. Úgyhogy búcsúnak is megteszi, legalábbis ettől a tízestől. Igazából ezt is elfelejtettem, és csak azért emlékeztem rá, mert rögzítettem magnókazettára – ritka pillanatok egyike. A River of Dreams volt az utolsó nagylemeze a fénykorból, értsd: mielőtt visszavonult/eltűnt volna, és már nem is villantott vele akkorát, mert ez már „csak” ötszörös platinalemez lett. De hát mire én megismertem, húsz éve űzte az ipart. Mindenesetre ez a dala nagyon vidám lett, ahogy talpig öltönyben, napszemüvegben énekelnek valahol Providence-ben, a Connecticut folyónál. Nekem a hipotalamuszom önkéntelenül is összekapcsolta ezt a nótát az Ace Ventura 2-vel, nem is értem, miért, az pár évvel később volt.

 

No hát ez lett volna a második etap, és van egy jó hírem (vagy rossz, kinek hogy): lesz folytatás, egy még teljesen bizonyosan, de az is lehet, hogy kettő, elsősorban attól függ, csak önmagamra vagy a lelkes kommentelőkre is támaszkodhatom-e a nosztalgiázásban. ÉN csak köszönni tudom a segítséget, már eddig is nagy kaland volt.

Ha tetszett a lista, kérlek, lájkold a Facebook oldalunkat!

Ha szeretnél még klipeket nézni, a sorozat itt kezdődött:

U.i.: Tíz videoklip Tini Scal múltjából (1984-1995)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.28. 12:00:02

Kicsit sajnálom, hogy nekem ez a nagy klipkorszak az életkoromból adódóan kimaradt. Kis koromban még untam zenecsatornákat nézni (volt német MTV-nk), mire kicsit nagyobb lettem, pedig már le is csengett.
Szerintem ez a lista jobban sikerült, mint az előzőek, a Bad, a Smooth Criminal, a Big Time, meg a Sledgehammer zseniálisak. És akkor majdnem a lista felét elmondtam.
Most én is ajánlok egyet, mert megpróbálok olyan jófej lenni, mint dutch :D
www.youtube.com/watch?v=pllRW9wETzw

Nekem talán ez A kedvenc klipem ebből a korszakból. Egy kis sztori (ráadásul igaz), megható, felkavaró, isteni zene, a csajnak elképesztően jó hangja van, és még Donald Sutherland is szerepel benne.

Puzsérnak is volt egyébként egy műsorsorozata az 50 legjobb klipről: playstationcommunity.hu/blog/30933

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.28. 13:08:19

@Santino89: neki ugyan miről nem volt...

még szerintem két válogatás lesz a hőskorból, aztán mindenképpen akarok egyet a 90-es évek végéről, és az egyetemi éveimből, szóval kis türelemmel előbb utóbb eljutunk oda, amiket te nézhettél gyerekként :D

amúgy én is csak azért láttam ezeket ennyit, mert éjjel nappal nyomták őket orrba szájba (mondhatnám a rádióadókat is, de ugye elsősorban a klipek miatt foglalkozom velük, mert azok be égtek, mint látod még úgyis, hogy képes egyetlen valami felszakítani :D ) azon az 1-2-3 adón ami akkoriban ment, ez ma már elképzelhetetlen

és amint nőni kezdtem én is ráuntam az egészre, sőt a Beavis & Buttheadben azokat a részeket tartottam a legszarabbnak amik semmi másról nem szóltak minthogy a két barom ott ül az MTV előtt és klipeket néz .D

Jerryco 2017.01.28. 13:18:51

Enya - Orinoco Flow című albuma azon kevesek közé tartozott, amit megvettem gyerekként, uzsipénzből, bakeliten.

Kelly és a szexi dög 2017.01.29. 17:27:27

Billy Joel micsoda szar - de tényleg mindenhol vonyított...

MEDVE1978 2017.01.29. 17:43:39

Az Army of Lovers óriási diszkózene. Emlékszem, néztem a 90-es évek elején: hülye kinézésű svéd (lapozzunk), nagycsöcsű csaj (király), szőrös, nőnek öltözött buzi (fujj, kapcsoljuk el!), ismét nagycsöcsű csaj (király, mégis nézem tovább.... :)
Valóban összeálltak egy pár éve, mostanában óriási sikerük van... főként Oroszországban :) Egyébként is Svédország helyett Közép- és Kelet-Európában voltak sikeresek.

Bergyilkos Bohoc 2017.01.29. 17:50:57

@Kelly és a szexi dög:
+1
Ezek közül bármelyiket/bármennyiszer megnéztem/meghallgattam, leszámítva Billy Joel River of Dreamsét, amitől én is hánytam.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.29. 18:06:17

Kurvajó válogatás, de a kibaszott káromkodás nem kéne bele, bazdmeg :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.29. 18:08:49

A következő meg legyen csajos, pl Sabrina (és a csöcsei), samanthafox (és a világ legjobb csöcsei), cc catch, sandra, mittudomén :-D

átlátó 2017.01.29. 18:22:48

...Cannesban, a MIDEM-n volt alkalmam néhány privát fotót készíteni az Army of Lovers-ről, de nem ezért szeretem őket, hanem mert parádés amit művelnek...amúgy ez is jóvót annak idején....tudom, hogy nehéz egy ilyen lista, nem akarok beleavatkozni, csak ideteszem:
www.youtube.com/watch?v=0sw54Pdh_m8&list=PLl99i46BYnjM0QVzZgaZLZa5nEduC6L6z

di Canio 2017.01.29. 18:48:09

Imádom ezt a korszakot. Lehet mások már korábban figyelmedbe ajánlották ha igen bocs.

www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0

1986-ban ezzel a klippel indult az MTV Europe adása ha jól emlékszem. De ami miatt magyar szemmel különösen érdekes, hogy a klipben látható klipben szereplő "First level" együttes nem más mint az akkor nagyon sikeres Első emelet Kikivel alias Patkó Bélával :)))
Persze maga a zene is verhetetlen.

Hajdú Peter 2017.01.29. 20:30:32

Az a durva, hogy ezek meg ma is valalhato tok jo zenek voltak, annak ellenere, hogy a szorakoztato ipar, mar akkor is teljes erobol a penzrol szolt.
Most nem tudnek mondani egyetlen normalis valamire valo enekest vagy egyutest sem, 20 ev mulva meg csak internet fog a mostaniakra emlekezni.

Hajdú Peter 2017.01.29. 20:50:01

Azert az Eroszmisz-tol a liftes videoklippet akkor sem szabad lett volna kihagyni, ha nem lehet egy listat a vegtelensegig boviteni. Mert ez a klipp tenyleg alapvetoen meghatarozta a 90-es eveket.

www.youtube.com/watch?v=h3Yrhv33Zb8

csodatévő dzsagodar 2017.01.29. 20:50:13

@Kelly és a szexi dög: A bili dzsoelt egyszerűen nem értem, de főleg azokat, akik valamilyen szinten pénzelték, vették a lemezeiket, fizettek a koncert belépőkért, stb. Egy olyan nagy rakás szar, amilyen sosem volt. Egy hányadék fosh kivétel nélkül az összes száma. A We Didn’t Start the Fire-t még Grammy-díjra is jelölték ezek a barmok és a rádiók ezt hányják állandóan. Végtermék az összes "produkciója", mehet a szemétdombra.

csodatévő dzsagodar 2017.01.29. 20:54:56

@di Canio: A Pecsa csillagfény diszkóban ámultunk ezen a klipen. Hú bazzze kompjuter grafika, de klafa. Brutál jó korszak volt. Rég volt, szép volt.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.29. 21:27:29

@csodatévő dzsagodar: pedig a We Didn't Start the Fire már most is szerepelt volna :D de a következőben tuti fog... értetlenül állok ez előtt a Billy Joel hate előtt :D

@Hajdú Peter: pfff hát nem véletlenül maradt ki, nem igazán kultiválom a kemény rockot, heavy metalt meg minden ilyen hasonlót, szal én ezt eddig nem is láttam

de jöhetnek az ajánlások, mert a következő havi adag majd ezekből lesz összeválogatva
és örülök, hogy ismét pozitív a fogadtatás

di Canio 2017.01.29. 21:40:41

@csodatévő dzsagodar: amit olyan vason programoztak le aminél ma már a hajszárítóban is komolyabb hardver van. :)

di Canio 2017.01.29. 21:45:04

Szerintem a The Cure is megkerülhetetlen:

www.youtube.com/watch?v=BjvfIJstWeg

www.youtube.com/watch?v=ijxk-fgcg7c

És már csak Helena Christensen miatt is jaj kiskamaszként milyen kikerekedett szemmel bámultam:

www.youtube.com/watch?v=vvvX5QM4z3Y

Gordiusz 2017.01.29. 21:46:36

Szerintem a Smooth Criminal minden idők legprofibban elkészített klipje. Zseniális jelenetek, mára már kultikussá vált mozdulatok és koreográfiák, mindezt a szó legjobb értelemében vett vérpofi hálivúdi filmes szakértelemmel.

Treff Bubi 2017.01.29. 21:56:23

A River of Dreams kb. annyiszor ment MINDENHOL, mint a Winds of Change 89-ben. Pedig a We didn't start the fire vagy a Downeaster Alexa mennyivel jobban tetszettek Billytől!

johevi 2017.01.29. 22:20:26

Alexander Bard az Army of Lovers "énekese" politikus vagy inkább társadalomkritikus lett később, jó cikk vele index.hu/tech/net/netocracy200/

Ami a klippeket illeti nálam magasan meghatározó A Shekaspeare Sisters - Stay című klippje, amikor a szám felénél belép a másik csaj, azzal a pszichopata arckifejezéssel, zseniális :-)

johevi 2017.01.29. 22:28:19

@scal: A We Didn't Start the Fire azért volt itthon menő, mert kimondta benne ezt hogy "Budapest". Egyébként ez a szám zseniális, mert szavakat sorolva felsorolja az évszázad fontos eseményeit.

Most jut eszembe' Alexander Bardnak ( Army of lovers agya ) volt egy második projectje is - ahogy mondani szokás - az Alcazar. Ez már simán populáris diszkózene volt legalább akkora slágerrel bár ugyanolyan értelmezési tartományon kívüli koreográfiával.... www.youtube.com/watch?v=7CiOWcUVGJM

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.29. 22:48:24

@johevi: jézusom :D azt hiszem ezt nominálom a következő rundba :D

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.29. 23:00:08

Hát igen, ilyen klipek mentek anno a 80-as, 90-es években, és többségük ma is megállja a helyét. Vajh' ezt melyik friss klipről mondhatjuk majd el 20-30 év múlva?

Na jó, és most jöjjön a szokásos kekeckedésem.

1. Az első illusztráció láttán megdobbant a szívem, hogy Scal koma végre Billy Idolt, meg Blondie-t (Debbie Harryt) is beválasztott a listájára, de az a meglepetés ért, hogy a montázson szereplő előadóktól egyetlen klip sincs a listán. :) Pedig Idoltól igazán lehetne, ő az egyik favoritom, és teszek azok véleményére, akik szerint túl kommersz stb.

www.youtube.com/watch?v=AAZQaYKZMTI

www.youtube.com/watch?v=VdphvuyaV_I

www.youtube.com/watch?v=lx2fZU5USus

Ez utóbbi Terminátor-utánérzés, nem véletlenül, hiszen eredetileg Billy Idol játszott volna a T2-ben Arnold mellett, de egy súlyos motorbaleset miatt kiesett a projektből, viszont a dokiknak köszönhetően fémpótlás is került a testébe, így ő azóta tényleg élő szövet a fémvázon. :) Filmbarátok egyébként a MECHANIKUS NARANCS hatását is felfedezhetik a klipben.

Santino barátom ajánlotta Bus Katit, aki nekem is nagyon nagy kedvencem, a sok-sok lehetőség közül itt egy szinte éteri dal:

www.youtube.com/watch?v=h1DDndY0FLI

Meg itt van minden esküvő kihagyhatatlan illusztrációja, a Peter Gabriellel közös dal:

A mostani listádról csak egy dallal lehet kiüldözni a világból, és ez a Don't Worry Be Happy. Olyan volt ez nekem, mint pár évvel korábban a Triótól a Da Da Da. Egyszerűségében zseniális, csak amikor elkezdték agyonjátszani, nagyon hamar unalmassá vált az egyszerűsége. :)

Army of Lovers. Hát a Ride the Bullet című klipjük a videogiccs iskolapéldája, de persze ez engem zavar a legkevésbé, mindig is komáltam a „gyereadiszkóbabébidobáldalábaidat” stílusú dalokat. :)

www.youtube.com/watch?v=_XJMIvnipOQ

Klip nélkül ugyan, de belinkelem a két fószer első formációjának, a Barbie-nak a dalát is. Mi más is lehetne a címe, mint Prostitution Twist?

www.youtube.com/watch?v=QJYeTq5lCLY

Végül néhány személyes kedvenc a saját, még nem létező listámról:

www.youtube.com/watch?v=RPjggN-KByI

www.youtube.com/watch?v=AX-MyKQlndo

www.youtube.com/watch?v=k_CeKigTTmc

www.youtube.com/watch?v=w9gOQgfPW4Y

www.youtube.com/watch?v=d4QnalIHlVc

www.youtube.com/watch?v=bWcASV2sey0

www.youtube.com/watch?v=nm6DO_7px1I

www.youtube.com/watch?v=v4yOa3tBrB8

www.youtube.com/watch?v=t1kHdIU8Uek

www.youtube.com/watch?v=zNRvI_PXWHg

www.youtube.com/watch?v=ToQhVV7WpLk

www.youtube.com/watch?v=j6adhWTkjVQ

És persze legyen jókedv, móka, kacagás is:

www.youtube.com/watch?v=t2mU6USTBRE

www.youtube.com/watch?v=L-d4J3YUQmU

www.youtube.com/watch?v=6B1T3ff3_QU

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.29. 23:02:08

@Field64:

Na, kihagytam Bus Kati és Peter Gabriel klipjének linkjét:

www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.29. 23:04:18

@scal:

Itt az eredeti dal, amelyből az Alcazar lenyúlta a zenei alapokat:

www.youtube.com/watch?v=lrKjawtXY3s

morph on deer 2017.01.29. 23:40:59

Kösz a klipeket!

Két és fél kiegészítés (csak azééé...):

A ZZ Top-nak ez már a nyolcadik lemezén volt, rengeteg saját zenét nyomtak korábban is, érdemes belefülelni!
Főleg annak, aki kedveli a minden csicsázás nélküli rusztikusabb hangzást. A kinézés persze ennek teljesen az ellenkezője, de a 'fő per méter szakáll' versenyt simán nyerik a zenekarok között :)

Aztán: a 'Genezis' eredetet, kezdetet jelent nem 'teremtést' - annak ellenére sem, hogy a 'teremtés' is kezdet volt a maga módján.
Amúgy Collins már P.Gabriel idején is ott dobolt, csak utána kezdett énekelni is, eleinte szükségből.

morph on deer 2017.01.29. 23:48:54

@Field64:
"Prostitution Twist"
A poén az, hogy Bard kb két éven keresztül dolgozott Amszterdamban 'szexmunkásként'... Ő mesélte valami interjúban, tehát eléggé autentikus infó.

Denevér1971 2017.01.30. 00:48:23

Érdekes, hogy a Depeche Mode-ot és az egész nyolcvanas évekbeli new wave - szintipop klipeket kihagytad. Pedig a Mode, Cure, Sisters of Mercy vagy magyarok közül a Bonanza Bazai ép olyan korszakalkotó klipeket tettek le , mint az itt felsoroltak.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 01:47:59

@morph on deer: jah tényleg, ő eredetileg dobosként kezdte, és aztán lett énekes, ahogy erre több klipjében is utal (Land of Confusion, Two Hearts, stb.)

kiegészítésekért köszi, abszolút nem vagyok egy zenei tudor, ezeket a válogatásokat a nosztalgia miatt készítettem csupán :D

@Denevér1971: lehet majd lesz egy magyar válogatás is :)

hát ajánlj számokat és majd mérlegelem a következő adagnál

Ludicros 2017.01.30. 07:30:41

Az Enigma ugyan már rétegzene, de a kezdeti években az MTV még nagyon nyomatta a klipjeit. Talán ez volt a legmeghatározóbb tőlük, nehéz volt nem belebotlani '93 környékén. Ha már nagyon emlékezetes videókról van szó: www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.30. 08:42:26

@morph on deer:

Számomra az a meglepő, hogy abból a munkából meg is tudott élni. :)
Mick Jaggert én se dobnám ki az ágyamból (copyright by Hair), de ezt a Bard nevű fickót valószínűleg igen. :)

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 09:56:23

@scal: A Learning to Fly klipet most láttam életemben először, ez valami kurvajó :)

Jackótól meg a következőben legyen benne a Thriller bazmeg, az a klipek alfája és omegája, ráadásul kurvajó a mai napig, nehogymár pont az maradjon ki (bár a beválogatott kettő is tökéletes).

Ha lesz 2000-es évek eleje, akkor melegen ajánlom a Tatu két klipjét :P Több számuk nem is volt, de ezek kurvajók voltak :D

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 09:57:44

@scal: jah, és ha nincs sorrend (illetve csak kronológiai van), akkor ne számozzá, mert értelmetlen, bőven elég, ha az évszámot kiírod.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 10:01:39

@scal: Jah, és valaki említette már Sabrinát, hát a Boys boys boys cenzúrázatlan klipje kihagyhatatlan :D

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.30. 10:38:24

@Santino89:

Minden Sabrina-rajongónak – engem is beleértve – melegen ajánlom ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=RM52_A4JXEw

Ez ugyan nem klip, hanem tévéfelvétel, a dizőz viszont oly energikusan mozog a szám közben, hogy mellei folyvást kikéredzkednek a blúzából, ő pedig nem kapkodja el, hogy visszaszuszakolja a rakoncátlan kebleket a helyükre. Isten tartsa meg ezt a jó szokását! :)

Troponin 2017.01.30. 10:44:33

Írtam egy jó hosszú kommentet, de sehol nincs. Na majd később újra próbálkozom. :)

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 10:49:44

@Field64: nyami-nyami, köszi Field!

@scal: SZóval kéne jócsajos klipes toplista is, pl ez kihagyhatatlan, életem egyik "legmeghatározóbb" klipje :P www.youtube.com/watch?v=NMNgbISmF4I
2000-es évek elejéről meg ez: www.youtube.com/watch?v=dRtyHHB3l_I
Örök szerelem.

@Troponin: Sajnos néha szarakodik a blog.hu motorja, de mindenképpen várjuk :)

encir 2017.01.30. 12:14:24

www.youtube.com/watch?v=X4-gNN8WRHo
a Texas többi klipje is nagyon jó, pl. az Inner smile, ahol az énekesnő beöltözik Elvisnek

pasasoknak: www.youtube.com/watch?v=6X_HgRNE8AI :)

Troponin 2017.01.30. 12:21:14

Akkor újra nekifutok. Inkább több kis részletben. :)
Eddig csak olvastam blogokat és a hozzájuk fűzött kommenteket, de ez a két bejegyzés a 80-as 90-es évek klipjeiből ellenállhatatlan kényszert váltott ki belőlem a regisztrációra és hozzászólásra. Én is azokban az időkben voltam serdülő majd tini így ez az időszak számomra is emlékezetes. A vidoklipek aranykora volt, nemhiába üzemeltek akkoriban videodiscok is! Számos kliphez valamilyen hangulat, hely vagy emlék fűzödik mégha talán nem is a legjobb zenék vagy klipek voltak.
Először a bejegyzésekben látható klipekhez pár szó.
A Pet Shop Boys Go West című számától mindig is lábrázást kaptam annyira idegesített a klippel együtt. Hasonlóan a New York City Boy című alkotásuk. Tőlük inkább a Suburbia vagy a Paninero volt az ami tetszett.
Michael Jakcsontól én is hiányolom a Thrillert.
Valamint a csajos klipeket is, de azokból majd ajánlok párat, hiszen megkerülhetetlen előadók maradtak ki!!! Tudom két postban mindenkinek a kedvére eleget tenni lehetetlen, de vannak olyanok, akik még komment formájában sem kerültek említésre pedig egybeforrt a nevük a 80-as évekkel és a klipjeik is meghatározóak voltak a korszakban! Folyt. köv.

Troponin 2017.01.30. 12:32:34

Abban a korban videoklipeket az ember fia a Pulzus, Zenebutik, Egymillió fontos hangjegy című műsorokban láthatott. Még nem voltak elterjedve a zenecsatornák, az adást is antennán fogtuk!
Ebből az időből az első klip ami belém égett Lionel Richie Dancing on the Ceiling alkotása volt. Sokat vitáztunk a barátokkal, hogy miképpen készíthették a klipet. Össze-vissza mászkálnak a falakon meg a plafonon miközben alant meg táncolnak tovább a többi népek. :)

www.youtube.com/watch?v=ovo6zwv6DX4

Másik feledhetetlen előadó mind kiváló zenei illetve képi világgal Falco! Három klipjét is megemlíteném: 1. Jeanny 2. Coming Home (Jeanny part. 2) 3. Naked. Ez utóbbi az utolsó nagy slágere. Cenzúrázatlan változat megtekintéséhez bejelentkezés szükségeltetik! :) Igaz ez már nem a 80-as évek, hanem a 90-esek vége.

www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E

www.youtube.com/watch?v=Gu8anf0lAyE

www.youtube.com/watch?v=1cukJtapOSQ

Folyt. köv.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 12:32:40

@Field64: Megnéztem közben a te listádat is, Tina Turnertől a Private Dancert mindenképpen ajánlom Scal figyelmébe, Bonnie Tylert gyerekkorom óta szeretem, kurvajó hangja van.

Chris Reát régen szerettem, de ma már inkább egy gagyi Leonard Cohen műmájer imitátornak tűnik mindenféle mélység nélkül. Mondjuk a szám ettől még dallamos.

Ezt az Operaház fantomja klipet még nem láttam, valószínűleg azért, mert amikor ezt hallgattam, akkor még nem volt youtube (ejj, de baziöreg vagyok már). azt hiszem jól jártunk vele, hogy Brightman kiöregedett, mire elkészülhetett a film, mert szépnek szép volt, meg gyönyörű a hangja, de borzalmasan játszik ebben klipben :D

Troponin 2017.01.30. 12:47:58

Zenekarok közül elsőként a Duran Durant említeném. A Wild Boys számukkal futottak be. Nekem a kedvenc számom a Come undone. Valami zseniális zene! A 80-as években komoly Duran Duran Depeche Mode ellentétek voltak rajongói szinten! :)

www.youtube.com/watch?v=M43wsiNBwmo

www.youtube.com/watch?v=ICnlyNUt_0o

Aztán itt volt a Joy együttes. Bár klipekben nem voltak erősek, de nem telt el nap, hogy ne szólt volna valahol a Touch by touch, vagy a Valerie, aminek ugye magyar feldolgozása is van! Meg a kihagyhatatlan Hello.

www.youtube.com/watch?v=iTKX6WTGKn0

www.youtube.com/watch?v=wCgZ4eWGREg

www.youtube.com/watch?v=TYT0ooxF150

Folyt. köv.

lumi888 2017.01.30. 13:25:52

Ez most jutott eszembe.
Rettegtem tőle kicsiként: www.youtube.com/watch?v=h3Xxz1bNJqs
Lovak, világító szemekkel...brrrrrr

Csak ilyen borzasztó minőségben van fent Youtube-on.

Troponin 2017.01.30. 13:36:34

Na, megint nem megy el. Majd később újra próba.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 13:38:57

@Troponin: Fúú tényleg, a Jeanny-től nagyon be voltam fosva annak idején, pár éve fedeztem fel újra, hogy amúgy milyen kibaszott jó szám.

dutch 2017.01.30. 13:54:31

@Troponin: Én ötször próbáltam elküldeni egy hosszabbat, eddig semmi.

lumi888 2017.01.30. 14:17:01

@dutch: én is többször próbáltam. :-( Legfeljebb majd elküldöm Santino89-nek a listát emailben. :-D

Troponin 2017.01.30. 14:27:30

@Santino89: Nemcsak a szám maga a klip is brutál! Főleg a végén a kényszerzubbonyban! :)

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.30. 14:30:26

@Troponin: jaja, nem véletlen féltem tőle. mondjuk én alapból rettegtem gyerekkoromban attól, hogy egyszer elrabolnak (túl sok Csellengőket, meg Runaway Trainst láttam szerintem), szóval ez csak ráerősített. De hátha bekerül ez is egyszer egy listába, én veled vagyok! :)

morph on deer 2017.01.31. 00:14:28

@Field64:
"én se dobnám ki az ágyamból" - ha csak kölcsönkérné aludni :)
Bart akkor a huszas évei elején tartott, a kedves vevők meg nyilván máshogy gondolták...

Egyébként művelt, intelligens fasz, aki tud távolságot tartani a saját hülyeségeitől is, ritka tulajdonság!

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.31. 00:27:30

@Ludicros: Enigmát én már csak középsuliban láttam, de jó ötlet majd előjön egy későbbi válogatásban

@Troponin: igen nagyon sajnálom, hogy ilyen szar a blog.hu rendszere, mert nem egyszer tűnt már el értékes komment, másodjára meg nekem sincs kedvem megint annyit gépelni/időt szentelni, szal szar érzés tudom, de respekt azért

@Santino89: jézusom hogy lehet Chris Reáról ilyeneket mondani, ezt a hasonlatot Cohennel meg nem is értem, alma, körte a két csávó

@lumi888: ezért ezer hála, a minősége kicsit kár, de a lényeg hogy egyáltalán meg van

Jerryco 2017.01.31. 07:08:03

@Field64: Azért jól jellemzi, mennyire álságos volt a média világéletében, amikor még le is lassítják bal oldali képkockában azt a részt, amikor Sabrina mellbimbója rendesen kifigyel. Mindent a nézettségért...

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.31. 07:18:17

@Jerryco:

A művésznőt ismerve jómagam hajlok arra, hogy nem spontán malőr történt. :)

Field64 · https://moviecops.blog.hu/ 2017.01.31. 07:30:33

@morph on deer:

Oké, csak poénból írtam, semmi bajom a fickóval, végtére is filozófus is, vagy mi. Kedvelem az okos embereket (nincsenek túl sokan), ezért is fura volt nekem, hogy anno nem az eszéből akart megélni. :)

Bírtam egyébként az Army of Loverst, a popblogomban is sorra kerültek volna, de már két éve leálltam a projekttel. Sabrináról, Samantháról és más bögyikékről (Danuta, Tatjana) viszont még idejében írtam... :)

Jerryco 2017.01.31. 07:37:55

@lumi888: Kenny Rogers számát nagyon szerettem.

Jerryco 2017.01.31. 07:40:25

@Jerryco: És Rogers még Budapestről is említést tesz a dalában. :)

lumi888 2017.01.31. 11:23:03

Kiszúrok a blogmotorral, és küldöm egyesével a linkeket. :-)

Szóval ha 80-as évek, akkor nekem ez nagy kedvencem volt mind zeneileg, mind videó szempontjából. Itt láttam először jelelést: www.youtube.com/watch?v=mfI1S0PKJR8

lumi888 2017.01.31. 11:25:15

A másik kedvenc videó. Itt a zene annyira nem volt nekem meghatározó, mert Holly Johnson Frankie Goes To Hollywood-os számai között sokkal több sokkal jobb is van.
Viszont ennél minden alkalommal baromira tudtam örülni a szegény családnak, hogy megnyerik a lottót. :-D
www.youtube.com/watch?v=Svki4Rp9tlU

lumi888 2017.01.31. 11:26:49

És a '90-es évek...

R.E.M – Shiny Happy People www.youtube.com/watch?v=YYOKMUTTDdA

Crash Test Dummies – Mmm mmm mmm www.youtube.com/watch?v=GaUqpnHvua8

Soundgarden – Black Hole Sun (epic videó) www.youtube.com/watch?v=3mbBbFH9fAg

Ugly Kid Joe – Cats In The Cradle www.youtube.com/watch?v=B32yjbCSVpU

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.31. 12:01:05

@lumi888: ha már R.E.M. nekem ez a kedvencem tőlük:
www.youtube.com/watch?v=0vqgdSsfqPs

A Black Hole Sun zseniális.

dutch 2017.01.31. 17:45:53

@scal: valamiért nem enged hozzászólni pár sornál többet, elküldtem privátban ami még eszembe jutott

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2017.01.31. 23:18:20

@dutch: a privát címem ezer éve nem él és nem tom megváltoztatni a filmbookosra küld ami jobbra fönt van, köszi

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.06.26. 16:25:42

Ha már a Sledgehammert (végre!) kitárgyaltuk, azért emlékezzünk meg a rendezőjéről is, hiszen ő egy isten: Stephen R. Johnson. Csinált még nagyon jó klipeket, de ezzel kiérdemelte az 1986-os év MTV VMA fődíját, ami a műfaj Oscarja.

Amikor Gabriel nálunk járt, a koncert napjának kora délutánján a tévé még bedobta a Sledgehammert, aminek nem csak a klipje, hanem a zenéje is szuper. Nézem, és egyszer csak belém vág: az istenit, nekem ezen ott kell lennem! Futás az MTK stadionba, hosszú sor a pénztárnál, de egy srác kínált egy fölöslegessé vált jegyet, deal, és bent is vagyok, marha jó koncert volt.

Ez az időszak azért volt híres a remek klipjeiről, mert nálunk ekkoriban jelentek meg a műholdvevők, a kábeltévé csak abból alakult ki lassan, és akinek volt tányérja, az nézte az MTV-t meg a Sky Moviest. Annyira új és más volt az élmény, hogy még a reklámokat is néztük, és karikáztuk a Teleholdat. Mondjuk, az MTV reklámjai általánosságban tanítani valók voltak, és semmi OMO mosópor intelligens részecskékkel. Beizzított videómagnóval néztem a műsorukat, máig megvan a klipgyűjteményem, három kazetta bedigizve. Az az évtized talán az MTV-nél is csúcs volt, félisten műsorvezetőkkel, később elkezdtek szappanoperákra szakosodni, aztán kivették a nevükből a "Music" szót, az már a haldoklás volt.

Aki díjazta Peter Gabriel klipjeiben a stop motion és a fantázia együttesének gyümölcseit, az nézzen rá még a Digging In The Dirt klipjére is (www.youtube.com/watch?v=X0C3DHp36zc), eszméletlen munka van benne, és nagyon hatásos. Fóbiások takarják el a szemüket.

@Jerryco: @lumi888: @johevi: Bizony, a Planet Texas. "London, Paris, Budapest, Kashmir, Tokyo". Nagyon szeretem ezt a számot, ezt a lemezt ezért a számért vettem meg, a klipje pedig kicsit megható, Kenny Rogers hangja pedig klasszikus.

@morph on deer: "Amúgy Collins már P.Gabriel idején is ott dobolt, csak utána kezdett énekelni is, eleinte szükségből."

Az egyik zseni helyébe lépett egy másik. Imádom őket. Nemrég megnéztem Collins Szigorúan piszkos ügynökre elnevezett filmjét is, őrült volt a fickó, nagyon jól állt neki a szerep.

"Smooth Criminal ... Az eredeti klip 40 perc hosszúságú, ebből csak maga a dal előadása tíz perc."

Biztos ez? Én úgy emlékszem, hogy ez a klip egy részlet a Moonwalkerből, és hol rövidebb, hol hosszabb részt vettek ki a filmből a klip körítéséül, de a 40 percben már több másik klipnek is ott kellene lennie, hiszen maga a film is egy klipfüzér, mesével.

@Troponin: "Cenzúrázatlan változat megtekintéséhez bejelentkezés szükségeltetik!"

Poison. Samantha Fox a kanyarban sincs. És a ruszkikra mindig számíthatunk, ha a nyugati finomkodást akarjuk megkerülni: ok.ru/video/43255401175 :-)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.06.26. 16:33:02

@scal: "igen nagyon sajnálom, hogy ilyen szar a blog.hu rendszere, mert nem egyszer tűnt már el értékes komment"

Azóta ugyan már sok idő eltelt, de ilyesmi ellen nekem régóta jó orvosság a Firefox böngésző Textarea Cache bővítménye, kincset ér.

gigabursch 2022.06.26. 18:52:51

Felfrissített bejegyzés?

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2022.06.26. 23:16:50

@gigabursch: igen mert ugye felfrissített Index van :D
süti beállítások módosítása