Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bombák földjén

2011. március 06. - Santino89

"Nekem csak egy maradt..."

Nagyon gáz, de a tavalyi Oscar-nyertes filmet még nem láttam, pedig már elég régóta megvan. Most a sok idei Oscar-jelölt forgatagában időt szakítottam rá, és nagyot csalódtam benne. Valahol belül talán mégis éreztem, hogy ez nem lesz egy igazán jó film, nemhiába váratott magára ennyit a megnézése. Úgy összességében persze egyáltalán nem rossz a Bombák földjén, csak kevés ahhoz, hogy megnyerjen egy Oscar-díjat, ahhoz nem eléggé átélhető és a dráma is hiányzik belőle, pedig lehetett volna valamit kezdeni az önpusztító bombahatástalanító, és a józan őrmester kettősével. Ehelyett kapunk sok feszült akciójelenetet, amik valóban elég jók. Két akciójelenet között meg néha beszélgetnek a katonák egymással. Sok mondanivalót nem tudtam felfedezni a Bombák földjében, leszámítva azt, ami csak az elején és a végén jelenik meg: "A háború drog". Oké, csak ehhez nagyon kevés azt bemutatni, hogy kurvaunalmas otthon lenni egy szép nővel és az édes kisbabáddal, jobb egy szaros sivatagban felrobbanni, mert az izgi... Szóval a Bombák földjén valószínűleg inkább politikai okok miatt kapta meg a díjat, egyébként egy középszerű háborús film, amiből sokkal jobbakat is találhatunk a műfajban, melyek még csak az Oscar bácsi közelébe se jutottak.

Én meg azon lamentálok, hogy a filmek ennyire gyengék az utóbbi években, vagy az Oscar nem ér mostanában ennyire semmit...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása