Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyerekjáték 3

2011. április 04. - Santino89

Ez egy olyan híres horror-kult sorozat, amit évekig meg akartam nézni, de valahogy sose jött össze. Aztán megnéztem az első részt, és nagy csalódást okozott. A babát jól megvalósították, tényleg ötletes és viszonylag élethű volt. Viszont egyáltalán nem tudtam komolyan venni a Gyerekjátékban, hogy egy 50 centis babától kéne félni, aki még felnőtteket is terrorizált. Meg ahogy futott a kis pici lábain, és amilyen hangeffektet bevágtak alá, azt se bírtam ki nevetés nélkül. Még ez se lett volna egyébként akkora probléma, csakhogy a Gyerekjáték nagyon komolyan vette magát mindezek ellenére, és nagyon nem állt jól neki.

A folytatás kijavította ezt a hibát, nagyon humoros és groteszk film kerekedett belőle, de közben mégis megőrizte horror jellegét. Lagymatagabb házibulikon tökéletes szórakozást nyújthat. Csak nehogy véletlen a harmadik részt vegyük le a polcról, ami eddig a sorozat leggyengébb darabja. Behelyezték a sztorit egy katonai iskolába, és egy lányosképű srácért kell izgulnunk. Nem igazán tudunk közben semmin se nevetni, és semmin se félni. Meg különben is Chucky egy katonai iskolában? Annyira nem illik ide ez a műfajkeveredés, és annyira értelmetlen. Nagyon messze áll az egész a második rész egyszerre humoros és izgalmas ötvözetétől. A végére próbálnak javítani a készítők, a szellemvasutas finálé nagyon groteszk, de ez kevés az üdvösséghez. Kíváncsi vagyok most már a többi részre is, hogy milyen. Remélem ennél mélyebbre nem süllyedtek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.04.04. 21:41:13

Bizony vannak olyan filmek amiket gyerekként kell látni. Én ettől a kis genyától szabályosan rettegtem, csak nézz rá a fejére, tiszta pszichopata. Miért készült több is a 3. után?

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.04.04. 23:59:03

Van még a
Chucky menyasszonya
meg a
Chucky ivadéka

:D

Jók lesznek...
süti beállítások módosítása