Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hivatali patkányok

2011. május 30. - Santino89

"...akár fel is gyújthatom ezt az épületet..."

12 éves körüli lehettem, amikor először láttam ezt a filmet. Akkor elsősorban Jennifer Aniston miatt akartam megnézni, akit a Jóbarátok miatt hihetetlen jó csajnak tartottam. A film már akkoriban is nagyon tetszett, és nem csak a cuki Jen miatt, hanem mert egy csomót tudtam rajta röhögni.

És most... most pedig valami elképesztően király film ez. Most, hogy (legalábbis valamilyen szinten) felnőttem, és munkába álltam, sokkal jobban megértem, és átérzem a főhősök helyzetét. Ahhoz képest, hogy én még csak nem is utálom a munkahelyemet, el tudom képzelni azoknak milyen élmény lehet a Hivatali patkányok, akik valóban ilyen helyen töltik napjaikat. A karaktereket nagyon eltalálták, az őket játszó színészeket szintén. Annyira találó szituációk következnek egymás után, és olyan ellenállhatatlanul humoros a Hivatali patkányok, amilyet ritkán lehet ajánlani. Bátran ajánlom ezt a filmet mindenkinek, aki valaha dolgozott irodában, vagy akinek valaha volt főnöke, meg úgy egyáltalán bárkinek bármely korosztályból, zseniális!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása