Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Halálosabb iramban

2011. július 14. - Santino89

Sokkal könnyedebb folytatást készítettek, és szerencsére nem próbálták meg remakelni az első rész, mint az oly sok második rész teszi. Persze, itt is beépülnek egy bűnöző bandába, ahol leginkább gyors kocsikra, és jó sofőrökre van szükség, de most egyértelmű a felállás, vannak a jófiúk, meg van a gonosz bandavezér. De tényleg, olyannyira könnyed ez a film, hogy még a rosszfiúkat sem ölik meg benne. Kicsit humorosabbra is vették a figurát, bár annyira nem jók a beszólások, azért fejünket sem verjük a falba.

Vin Diesel azt hiszem a xXx második részét választotta, mert több lehetőséget látott abban a franchise-ban. Engedjétek meg egy kicsit, hogy: kac, kac... Szóval nincs itt, de nem is hiányzik, ezt a sorozatot nem a karakterek adják el. Paul Walker továbbra is itt van, és továbbra sem a színészi játékával, hanem a külsejével szerepel. Tyrese Gibson pedig szerintem teljesen korrekt társként. Vannak jó megmozdulásai, néhány jó beszólása, nem válik idegesítővé, úgyhogy úgy rendben van. Eva Mendes pedig hozza a szokásos szexi csajt, aki elengedhetetlen egy ilyen filmben. Szerintem nagyon dögös, rá sem lehet egy rossz szavam sem. A gonosz viszont nagyon durván jelentéktelen, olyan mintha a vásznon sem lenne. Mindezekhez remek háttért biztosít Miami, így egy tipikus, jól szórakoztató, nyári akciófilmmel van dolgunk. A versenyek, meg üldözések szerintem jobbak, mint az első részben, és többnyire nem szálltak el a valóságtól sem. A cselekmény természetesen elejétől a végéig pörög, tehát sok panaszra nem lehet okunk ezzel a filmmel kapcsolatban.

Egy hülye kritikus persze sok mindent felhozhatna a Halálosabb iramban-nak, hogy miért nem jó. De az a helyzet, hogy bár ennyire élvezhetőek és korrektek lennének a nyári akciómozik folytatásai.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.07.14. 23:46:33

Ezek azért megérdemelnének ám egy hosszabb lélegzetű írást. Akkor most már kíváncsi leszek a 3-asról mi lesz a véleményed.

Diesel pedig szerintem a Túl Mindenen-t forgatta (most néztem meg, hát nem egy nagy eresztés), mert az xXx 2-őt sem vállalta el

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.07.15. 00:17:03

Már miért érdemelnének meg? Egyszer-kétszer nézhető korrekt, nyári akciócskák.
Én úgy emlékszem akkoriban erről cikkeztek a lapok. Dehát ez már 8 éve volt...

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.23. 02:30:45

ezt a xXx bakit javítsd már ki, olyan nem szép a cikkben

egyébként itt meg én követlek meg téged, egyáltalán nem értem utólag magam hogy ezt a részt miért utáltam ennyire, tök pörgős meg minden, egyetlen baja, hogy amolyan spin-off rész így utólag, O'Connor ügynök egy küldetése, meg a két néger srác előtörténete

esetleg a gizdázás az elején ellenszenves lehetett, de egyébként ennél sokkal több ellenszenves gizdázós film készült azóta már, úgyhogy ez kilőve

talán Vin Diesel hiánya, -én bírom a palit a Pitch Black miatt és számomra sokkal inkább ő a sorozat arca mint Walker

vagy pedig a szinkron, mert ezúttal angolul néztem, elképzelhető hogy ez idegesített

a néger srác se idegesítő, sőt jókat lehet rajta röhögni, és van karaktere (mindig zabál :D)

a nők meg, Eva Mendes itt mennyire kibaszottul szexi volt még, és a Sukit alakító japán buxát is meg lehetne heggeszteni (tudod ő halálos Miho a Sin Citybű)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.23. 02:32:30

jah igen azt nem értettem, O'Connor karaktere faszér versenyez baloldali kormányos autóban, amikor m mindenki másnál jobbra hajts van, ennyire azért mitől gizda? Amerikában vagyunk, és a karaktere is ír, ahol talán szintén jobbrahajts van, szal ezt nem vágtam, szerintem fölösleges marhulás

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.23. 15:13:00

@scal: na a trollkodós, kötözködős mindenedet már. Ha nem a szerkesztőm lennél, esküszöm én is kitiltanálak most már közös barátunk példájára :D

Utánanéztem csak a te kedvedért. Annyi a sztori egészen pontosan, hogy ez a kopasz szarházi 20 milliót kért a folytatásért, ezért két forgatókönyv készült a filmhez, az egyik vele, a másik nélküle. Mivel nem kapta meg a 20 milliót ezért nem játszott ebben a részben, helyette a xxx 2-be akart menni, de aztán az a terv is dugába dőlt, és nélküle csinálták meg. Miután Diesel kiszállt, ment az eredeti rendező, és gyakorlatilag Walkeren kívül mindenki. Magyarán kurvára nincs szó semmilyen bakiról.

Neked meg lehet azért nem tetszett, mert nincs benne ez a műmájer pöcs, vagy azért mert ezt se láttad igazából, ahogy az egyet se :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.23. 18:28:44

@Santino89: de ezt láttam, emlékeztem rá hogy szabályszerűen szenvedtem akkor rajta, de most bejött

látod tudsz te, ugye mennyivel jobb hogy tudjuk mi zajlott le a háttérben, nem tudta, hogy hol a helye :D

az xXx háromban viszont megint visszatér,

gondolom tudod hogy az xXx-et annó úgy reklámozták, hogy James Bond már elavult, ez az új kor szuperhőse, hát tényleg az lett :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.23. 20:22:58

@doggfather: lesz, egyelőre még csak bejelentették, de szinte 100%-ék, Dieselnek muszáj kisajtolni belőle az utolsó cseppet is, mert még van jó 5-6 éve aztán kifújt, játszani nem igazán tud, mehet majd a Feláldozhatók 6-ba

jah és idén jön a Riddick 3 is :D
süti beállítások módosítása