Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Machete (gyilkol) nem normális

2014. április 28. - Filmbook
Agyament baromság! Ez az első ami eszembe jut ha jellemezni kell a filmet. Márpedig kell, hiszen a kor emberének mindenről van véleménye, amit mindenkivel tudatni akar, viszont segglyuka is mindenkinek van mégse kíváncsi rá senki. Úgy érzem bátran írhatok ilyeneket, hiszen ha beülünk erre a filmre, nem fogunk egyebet kapni, mint jó pár gusztustalan és valótlan jelenetet, csúnya beszédet és sasolhatjuk a kurvákat.

"Ez olyan szar, hogy már szinte jó" kategóriába sorolható a film. Illetve ezúttal inkább az "Olyan szar, hogy az már menthetetlenül szar." Én is csak pattogatott kukoricával és kólával bírtam ki.

A jelenetek olyan szinten gagyik, hogy B kategóriás filmek Oscar díjas alkotások ehhez a mocsokhoz képest. A készítők nyilván űberfaszának szánták, de leginkább űrbéli faszkolódás lett a végeredményből. Ja nem az majd csak a coming soonban lesz.

Ismét csak nem smakkol valami a világgal, így Macheténknek (Danny Trejo) az a nagyon fontos feladata lesz, hogy megmentse a világot, erre ovkorsz egyedül csak ő képes és senki más... Úgyhogy pár Machetés sallerre számíthatunk is tőle, amit rendre ki is oszt a gonosz gazfickók közt, nem kímélve a penge élét. Viszont ezt pár sarki hölgy nem nézi jó szemmel, annál inkább telt keblekkel és csöcsretöltött géppuskával.

Machetének küldetése során segítői is akadnak, méghozzá a 10-es kategóriából. Fontos információkkal a csábos Sofía Vergara (Madame Desdemona) látja el, míg a harcok során a dögös lökhárítóval megáldott Michelle Rodriguez (Luz) kisasszony kerül az oldalára. Érdekes, hogy annak ellenére, hogy a film a WC-n való lehúzás kategóriája, rengeteg híres és nagy nevet slusszspájzoltak bele. Itt meg kell említeni Carlos Estevezt, akit ugyebár mindenki ismer, hogy több nagy nevet már ne is említsek. Mel Gibson (Luther Voz) eléggé megöregedett, fura volt látni, de a vicces rosszfiút tökéletesen alakítja. 

Lady Gagás jelenetek képi világa nagyon tetszett. Ahogy azonban a színekkel játszottak arról sajnos mindez már nem mondható el, ahogy az autósüldözésről sem, ugyanis attól ez az autókázás mérföldkövekre van. Na és hogy a Voz Tech-ről nekem miért Woodstock ugrott be, erre már végképp a filmben keresem a hibát és még véletlenül sem magamban...

Mindenesetre fogadjátok meg azt a javaslatot, melyet mi a mozi kezdetekor kaptunk, miszerint agyunkat a film idejére vegyük ki és tegyük a szék alatt található tárolóba. Úgyhogy kérem satufékeket kiengedni, mert itt van Machete, aki jön, üt és aztán pedig megy... az űrbe.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.04.28. 22:05:36

Na most teljesen ellenkező véleményen vagyunk! Nekem általában tetszett a film (jó, nem egy ARANYPOLGÁR), viszont épp Mel Gibsont nem bírtam benne. Már nem is tudom, hanyadszor hozza ugyanezt a figurát, lassan már annyira sokoldalú lesz, mint Steven Segal. :))

P. S.: „...segglyuka is mindenkinek van mégse kíváncsi rá senki”

Milyen kár, hogy az urológusom nem ismerte ezt a mondást!

2014.04.29. 00:01:37

Elképesztő, hogy milyen szarul írsz. Tán vesszőket használhatnál néha. Amúgy tele van teljesen értelmetlen mondatokkal. Szerintem azért is került címlapra, mert várják a fikahegyet.

Neked nem kéne blogolni, ennyire rossz íráskészséggel legfeljebb árufeltöltőnek mehetnél a cba-ba.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.04.29. 06:43:02

@field 64: igazán megtisztelő a reménykedésed, hogy valamiben különböző véleményre jutunk végre, de ki kell ábrándítsalak :D EZT nem én írtam (pam pam PAAAAAAAAAAM)

ami fölött filmbook cimke van annak a szerzője mindig vendég, ahogy a cikk alatt szereplő vendégírás is mutatja azt

@retrovírus: elképzelhető, viszont ebben az esetben nem kerülne a címlapra mint a HÉT ÁRUFELTÖLTŐJE

amúgy ha belegondolsz valami elért a cikk - legalábbis nálad - hiszen vetted a fáradtságot, hogy nyomj egy kommentet lefekvés előtt :D

ugyanakkor ez egy BLOG, ami azzal is jár, hogy hol jobb, hol kevésbé jó írások is napvilágra kerülnek, blogot pedig bárki írhat, olyan is, aki szerényebb helyesírással rendelkezik mint az azt sokkal jobban mívelő kommentelők többsége

olvasószerkesztői ambíciókat dédelgető kommentelők jelentkezését pedig ide várjuk: filmbook@gmail.com

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2014.04.29. 09:03:13

Először is ahol Charlie Sheen az Amerikai egyesült államok elnöke ott már nem stimmel valami! XDDD Habár lehet, hogy poén lenne. Másodszor a géppuska cicikről csak nekem ugrik be egyből Sir Austin Powers? :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.04.29. 09:59:47

@Rainse: nekem is beugrott, csak ami egy paródiának jól áll, nem biztos, hogy egy trash gagyinak is :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.29. 15:46:59

Sajnos, ez a rész ""Olyan szar, hogy az már menthetetlenül szar." " Pedig az első még olyan szar volt, hogy jó volt. :D

2014.04.29. 15:59:47

@scal:

Szóval ha jól olvasok a sorok között, akkor e film esetében sem áll oly távol egymástól a véleményünk? :)) Nem tudom, miért hittem azt, hogy Te írtad ezt a szöveget. Talán a stílus miatt? Meg mertem volna esküdni rá, hogy mikor vázlatként láttam ezt a szöveget, még a Te nevedet olvastam a fejlécben, de az is igaz, hogy a rövid távú memóriámmal is vannak gondok.

De hogy mégiscsak legyen valami nézetkülönbség, meg kell hogy jegyezzem, nagyjából egyetértek Retrovírussal. Persze jómagam ezt másképp fogalmaztam volna meg, az árufeltöltői állásról meg nem is írtam volna, mert az igazából engem érdekelne a legjobban, feltéve, ha jól fizet. :))

Santino89 kollégával már eszmét cseréltem arról, hogy blogunk egyik fejlesztendő területe éppen a helyesírás lenne. Sajnos többször is előfordult már, hogy bizonyos írások túl korán kerültek ki az oldalra. Én úgy gondolom, ha egy szerzőnek nincs türelme beélesítés előtt újra átolvasnia (és javítania) a saját szövegét, akkor az olvasóitól sem várhatja el ugyanezt. Az internetet jómagam gyakrabban használom olvasóként, mint szerzőként, és bizony engem is idegesítenek a helyesírási-stilisztikai hibáktól hemzsegő szövegek. Nincs olyan izgalmas téma számomra, amely egy idő után felérne azzal, hogy olvasás közben próbálom meg magyarra fordítani az elvileg magyarul írt mondatokat. :))

Senkinek nem tökéletes a helyesírása (nekem se), de ezt egy szerzőnek még egy internetes blogon sem kéne megváltoztathatatlan tényként elkönyvelnie, hanem változtatnia kéne rajta. Még egy viszonylag primitív Word is pirossal húzza alá azokat a szavakat, amelyek helyesírásával gond van. Ha csak ezeket javítja a szerző, máris kevesebb hibával kerül ki a szöveg az oldalra. A vesszőhasználatot illetően szerintem az ember a legtöbb esetben ösztönösen is érzi, hová kellene a vessző, melyik szó előtt tartana lélegzetvételnyi szünetet az élő beszédben. Nemegyszer vettem észre, hogy beélesített szövegekben az alany ordítóan nem egyezik az állítmánnyal, ami annyira feltűnő, hogy szerintem a szerző is észrevenné, ha stilisztikai szempontból újra elolvasná a szöveget. A gondolatok ömlesztett papírra vetését előbb a formába rendezésnek kéne követnie, és csak utána a publikálásnak. Szerintem.

Vendégszerző esetében is úgy gondolom, elvárható egy olyan minimális színvonal, amely alatt nem kötelező fórumot biztosítani senkinek sem, bármilyen lelkes is. A civil munkámban jómagam csak egy bizonyos határig vagyok hajlandó javítgatni más szövegét, azon túl már visszaadom neki, hogy javítsa ki ő, és majd utána küldje el újból. Ha elvállaljuk egy külsős szerző mentorálását, akkor vagy rá kell bírnunk őt arra, hogy formailag is rakja rendbe a gondolatait, vagy helyette kell elvégeznünk ezt a munkát.

A Filmbook regisztrált olvasóinak száma az elmúlt hónapokban egyre csak emelkedett. Ha további emelkedést és nagyobb látogatottságot akarunk, akkor viszont nem elég csak tematikailag szélesíteni a skálát, hanem a nüansznyi dolgokon is javítani kéne. Mert a világháló sajnos nagy konkurencia, magyar nyelvű filmes blogok vonatkozásában is. Régi mondás, de igaz: nem az a nehéz, hogy a netezőt az oldalunkra csábítsuk, hanem az, hogy itt tartsuk, és kedvet csináljunk neki a folyamatos visszatéréshez.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.04.29. 20:38:37

@field 64: az elképzelhető, mert mindig annak a nevét teszi be aki felteszi az írást, utána kell átállítani :)

Nem tudom, mert ezt még nem láttam, deeee az első se tetszett, nem is utáltam, amolyan közömbös film vót.

Amúgy ha nagyon akarsz találni eltérő véleményt - már kifejtetted hogy Paul WS. Anderson nem a szíved csücske, holott én majdnem mindent szeretek tőle, és meglehetősen utálom Pasolinit, meg Greenawayt aki a Szakács, a Tolvaj.... című filmjével elérte hogy mindenki megismerje a nevem az egyetem filmelmélet kurzusán.

"Régi mondás, de igaz: nem az a nehéz, hogy a netezőt az oldalunkra csábítsuk, hanem az, hogy itt tartsuk, és kedvet csináljunk neki a folyamatos visszatéréshez."

régi indián közmondás :D

jó akkor most kérek tőled egy e-mail címet, mert ezt tuti nem itt fogom megvitatni veled

2014.04.29. 20:48:28

@scal:

Hát nekem se életem legkatartikusabb élménye a két Machete-film, de mindkettőtől kábé azt kaptam, amit vártam. Mondjuk ez nem volt túl sok, de hát mégis vannak hasonló filmek, amelyek még ennyire se képesek.

„...meglehetősen utálom Pasolinit, meg Greenawayt aki a Szakács, a Tolvaj.... című filmjével elérte hogy mindenki megismerje a nevem az egyetem filmelmélet kurzusán.”

Senki nem tökéletes. :))

„régi indián közmondás”.

Egész pontosan: dakota közmondás. :))

peterdonovan1975KUKACyahoo.com

Aztán csak csínján, mert cizellált lelkivilágom van, és még a megszólítás utána felkiáltójelet is hajlamos vagyok üvöltözésként értelmezni. :))
süti beállítások módosítása