Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Másnaposok 2

2011. május 24. - Santino89
Az első rész körül elég hamar kialakult – ha nem is igazi kultusz - de egyfajta szájhagyomány, hogy ez mennyire humoros és szórakoztató film. Bár vígjátékot ritkán nézek moziban, a rengeteg egyöntetűen pozitív visszajelzésnek köszönhetően mégis elmentem. Valóban nem volt rossz film a Másnaposok, de annyira jó sem, mint amilyennek mondták. Egy teljesen korrekt, pörgős vicces vígjátékot láttam, ami egyszer bőven elég, de nem fogok belőle évekig idézgetni. Sikerét inkább a gyenge felhozatalnak köszönhette. Semmi szükségét nem éreztem, hogy ezt a történetet bármiféleképpen érdemes lenne folytatni, dehát ugye pénz beszél…
És kevés ilyen pofátlanul fantáziátlan rókabőr lenyúzást lehet látni, mint amilyen a Másnaposok 2. A történet gyakorlatilag teljesen megegyezik az első résszel, csak itt nem Las Vegasban vannak, hanem Bangkokban. Itt nem kisbaba van, hanem kismajom. Itt Stu nem kitört foggal, hanem tetoválással ébredt. A készítőkbe az égvilágon semmi kreativitás nem szorult, pusztán a dollárjel lebeghetett a szemük előtt. Mivel én nagyon megbocsájtó vagyok, talán még ez sem lenne nagy probléma, a legnagyobb gond sokkal inkább az, hogy egyszerűen nem vicces a film, és ezt sajnos még csak arra se tudom fogni, hogy rossz lenne a humorérzékem, ugyanis a közönségből alig nevetett valaki, egy-egy viccesebbnek szánt jelenetnél. Mondjuk volt egy csaj, aki már azon hangosan vihorászott, hogy megjelent a főcím, de ezt nem igazán tudtam mire vélni. Ráadásul a poénok egy jó részének alpárisága sokaknak bőven át fogja lépni a tűréshatárát, de nekem még csak ez sem volt különösebben probléma, sőt előre kitalálható volt jó pár ilyen szituáció, elég csak Thaiföld néhány jellegzetességéve gondolnunk. Amit viszont a legidegesítőbbnek éreztem az összes vicc közül, hogy a poénok jelentős része egyszerűen arra játszott rá, hogy „ez már egyszer megtörtént”. A legelső alkalommal még jóindulatúan elmosolyodtam, de a huszadiknál már végképp elegem lett belőle. A készítők érezhették is, hogy valami így nagyon nem lesz rendben, úgyhogy megpróbáltak beújítani egy akció-krimi szálat, ami olyannyira nincs a helyén, és olyannyira nem működik, hogy az valami elképesztő.
Nagyon rosszul sikerült a Másnaposok 2, és ami a legszomorúbb, hogy még így is hatalmas sikert fog aratni, minden pofátlansága ellenére. A legnagyobb baj a forgatókönyvvel van, mert a rendezésre nem lehet panasz, ahogy a színészek se lettek rosszabbak az eltelt két évben, az operatőri munka pedig egyenesen csodálatos. Csak hát szarból nem lehet várat építeni. Hollywood pedig tökéletes bizonyítékát adta nekünk ismét annak, hogy a pénz kedvéért akármilyen gyenge filmet képes az orrunk alá dörgölni. Meg ne nézzétek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása