Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Éli könyve

2011. március 16. - Santino89

Az út után egy újabb apokalipszis után játszódó filmhez volt szerencsém. Mivel szeretem a műfajt, eszembe se jutott, hogy kihagyjam.

A két film között egyértelműen Az út sikerült jobban, ugyanis az sokkal drámaibb, sokkal izgalmasabb, életszerűbb, és szomorúbb. Az Éli könyve ahhoz képest egy kifejezetten hollywoodi mozi, cool jelenetekkel. Nagy a hangsúly az akciójeleneteken, amelyek nem váltják meg a világot, de azért elég jók. Bár érdekes, hogy a szent főhős hány embert végez ki a film során. Ha olyan "jóságos" miért nem elég, ha szimplán megnyomorítja őket. Nem ez volt a legnagyobb problémám az Éli könyvével, hanem az eredetiség hiánya. Bár ezt egész jól ellensúlyozza az igencsak meglepő csavar a történet végén.

A szereplőkre sem lehet igazán egy ross szavam se: Denzel Washington mondjuk nekem kicsit kevéssé tűnt meggyötörtnek, Mila Kunisról nem is beszélve. Gary Oldman egész jó volt, Ray Stevensonnak szintén szoktam örülni, Jennifer Beals-t se láttam már vagy ezer éve. Más kérdés, hogy az összes színész alakított már ennél sokkal jobban is.

Mindent összevetve egy abszolút nézhető apokaliptikus filmecske az Éli könyve remek színészekkel, és néhány akciójelenettel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.03.16. 02:39:39

no csak vigyázz, mert vallási filmről beszélsz, sajnos én is mint sci/fire néztem és írtam róla, jól le is faszkalapoztak érte :D

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.03.16. 12:46:03

Bekaphatják :D
Pont a vallási része fogott meg a legkevésbé. Különben sem zárja ki egymást a kettő egyáltalán.
süti beállítások módosítása