Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Játszd le nekem a Misty-t!

2011. augusztus 01. - Santino89

Már jó régóta meg akartam nézni ezt a filmet, azon egyszerű oknál fogva, hogy ez Clint Eastwood első rendezése.

Viszont úgy látszik Clint bácsinak is volt mit fejlődnie, ugyanis a Játszd le nekem a Misty-t nem igazán jó film. Valamennyire látszik rajta a kezdő rendezők útkeresése, azt pedig azóta is tudjuk, hogy Eastwood egészen más utat talált meg végül, mint ebben a moziban. A jeleneteknek nincs igazán dinamikája, amit már a főcímnél észre lehet venni, hogy túl hosszúnak és vontatottnak tűnik, de a film közepén található hosszú, szépelgős, nyálas, naplementés rész is túl sok, ráadásul abszolút nem illik a film többi részéhez. Clint Eastwood pedig természetesen magára osztotta a főszerepet, de nagyon nem illik hozzá ez a nőcsábász DJ szerepkör. Teljesen hiteltelen benne, igazából azt vártam végig, hogy hirtelen előkapja a Magnumját, és gyorsan véget vet ennek a hülye sztorinak, de sajnos erre hiába vártam.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása