Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmkritika '94 - Die Hard 4 (első rész)

2013. február 12. - dvd_94

Eredetileg nem szerettem volna két részre osztani a videót, de az Indavideó valamiért nem szeret ma engem, és így is több órás kínlódás után tudtam csak feltölteni. Vagy nálam van a baj, vagy náluk, fogalmam sincs.
Tehát itt nincs lezárva semmi, a film második fele még hátravan.

A videó második része is kint lesz, abban a percben ahogy sikerült feltölteni.

Nehéz alany bizony, nehéz érzékeltetni, hogy miért más mint a többi.

Ha tetszett a bejegyzés, lájkolj minket a Facebook oldalunkon!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jerryco 2013.03.06. 03:33:00

A szint a vérnyúl és a videómánia. Mind esztétaként, mind humorban. Tessék őket vizsgálni. Ha nem megoldható az a szint, akkor felesleges az egész macera.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.06. 09:13:37

@Jerryco: milyen vérnyúl?

Videomániából ajánlom a legutóbbi Egri Csillagokat, ott se egységes a szint.

Jerryco 2013.03.06. 10:55:46

@scal: mrbloodbunny.blog.hu/
Ez a vérnyúl

Láttam a videómánia "Egri csillagokat", de nem a gyengéhez kell hasonlítani - mert az nem szint - hanem ahhoz, amelyik erős.
És mivel kiemelted az "Egri csillagokat", feltételezem, te is tudod, mi gyenge és mi nem.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.06. 10:59:39

@Jerryco: ezt a bloodbunny-t köszönöm, még nem hallottam róla, de majd elkezdem nézegetni. ugyanígy neked is javaslom, hogy nézd meg kdvd többi videóját is, akár a régebbi blogján, mert simán elérik ezt a szintet, amiről te beszélsz. Nem érdemes egyetlen videó alapján dönteni, bár szerintem nem lett rossz ez sem, nekem kifejezetten tetszett.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.06. 11:52:55

@Jerryco: épp ezért mondtam, szerintem elkaptad kdvd leggyengébb videóját, bármelyik másikat megnézed tőle szakadni fogsz

ezért éltem ezzel a hasonlattal :D

dvd_94 2013.03.09. 19:52:44

azzal én is egyetértek, hogy ez az egyik leggyengébb videóm. nagyon nehéz érzékeltetni hogy mért nem éri el a film a többi die hard színvonalát. túl nagy fába vágtam a fejszémet.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.09. 23:34:55

@dvd_94: nem baj az, a kihívásoktól meg a kritikáktól lehet fejlődni

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.03.10. 09:23:03

@dvd_94: nem hiszem, mindössze arról van szó, hogy a Te alapanyagod a Die Hard 5 lesz igazán :D

K.Leslee 2013.04.08. 21:07:52

@Jerryco: egy kis ingyenreklam,:-)
Amugy En is szeretem Oket. Kar hogy Vernyul nem valami produktiv. A Videomania minosegi szorakozast nyujt. Peti nagyon is erti a dolgat. Ez a nezettsegen is latszik.
Szerintem ez a video is jo. Minden lenyegeset kiemelt, ami az En fejemben is ott motoszkalt. Csak igy tovabb.
süti beállítások módosítása