Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fanboys - Rajongók háborúja

2011. október 13. - Santino89

Eddig még nem nagyon készült film aminek a középpontjában a Star Wars iránti rajongás állt. És vajon lehet-e erről jó filmet készíteni?

A Fanboys-ról nem mondanám azt, hogy kifejezetten jó film volt, de mindenesetre voltak benne jó poénok, meg humoros volt, ahogy játszottak a Star Wars hangeffektekkel a vágásoknál. Természetesen telis tele volt utalásokkal az egész film megállás nélkül, így igazán csak az tudja értékelni a Fanboys-t, aki maga is nagyon szereti a Star Wars-t. Viszont fontos, hogy semmi igazán nagy dologra ne számítson egy olyan filmmel kapcsolatban, ami a rajongókról szól. Amúgy sablonkaraktereket, sablonhelyzeteket láthatunk, amihez egyedül a Star Wars-buzulás ad, némi kellemes mellékízt, csak ezzel emelkedik egy kicsit felül a film a langy középszeren. Azt kifejezetten sajnáltam, hogy George Lucas testi valójában nem jelent meg.

A rajongók háborúja magyar alcímnek kivételesen még értelme is volt, hála a Star Trek rajongók fokozott jelenlétének.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.10.18. 08:45:48

azért ennél többet érdemel a Fanboys - simán be lehet passzintani a jobb tinifilmek közé, hiányzik belőle a tipikus nyáltenger, és tele van pakolva hommage-okkal, utalásokkal, és egy csomó tényleg jó poénnal,

nagyon betett a filmnek, hogy az egész országban egyetlen darab mozi sugározta (talán pont az Odeon) ráadásul nekem egy csomó Star Trekes haverom van (jajj) és miattuk még azokat a poénokat is értettem, amit egyébként nem kellett volna

jól összehozott film ez

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.10.18. 16:54:57

Tinifilmnek szerintem nem nevezhető, hisz hősei már jócskán 20 fölött járnak mindannyian.

Gyakorlatilag ennyi a film, amit leírtál, hommage-ok, utalások meg poénok összessége.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.10.18. 19:13:16

jó nekem tinifilm, az össze silyen, egyetemistáig bezárólag, másrészt szerintem csak a színészek öregek, ők azonban tinik, filmrajongó tinik
süti beállítások módosítása