Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tökéletes katona 2: A visszatérés

2012. május 09. - Santino89

Kár is lenne tagadni; féltem attól a naptól, amikor újra meg kell néznem ezt a szart. Ezelőtt életemben egyszer láttam, 12 évesen az HBO-n. Tudjátok milyen az ember 12 évesen. Falja a filmeket egymás után, jókat-rosszakat, mindent. Sosem élveztem úgy a filmnézést, mint akkor. Miután megnéztem a Tökéletes katona 2-t, kikiáltottam minden idők egyik legrosszabb filmjének, a Holló 2 mellett, amit szintén akkoriban láttam. Nem mellesleg azóta nem nézek új Van Damme akciózásokat. Szerintem ezzel már sokat elmondtam.

universal2.jpgElkezdődik a film: fekete alapon zöld betűk… húú de eredeti. Emlékeztek az első rész főcímére? Ahogy felhúzzák a hullazsákok cipzárjat, majd mutatják a főszereplők neveit? Hol van ez a gagyi szar ahhoz képest? Persze ez egy más stílusú film, ez már az első, jetskis üldözésnél nyilvánvaló. Ennél, illetve az akciójelenetek alatt általában, valami hallgathatatlanul zúzós-hörgős metálzene szól, ami finoman szólva nem illik a látványhoz, és elég sokat ront az amúgy sem túl jó jeleneteken. Meg egyébként is az egész olyan steril és hangulattalan.

A legnagyobb baj, hogy nem elég, hogy ez egy harmatgyenge B film, de még az első részt sem tiszteli egyáltalán. Ugyan van pár felesleges flashback, de ezeket leszámítva tulajdonképpen semmi köze a Tökéletes katonához. Van Damme-ban például miért nincs semmilyen gépies? Miért majomkodik az egész film alatt? Miért sír giccsesen a felesége után, amikor ezt már megkaptuk az Időzsaruban? És most ő robot, vagy ember? Miért nincsen magyarázat? És hogy lehet gyereke? Ja, mondjuk erre tudtam a választ, abban a pillanatban, ahogy megjelent. Azért van, hogy majd jól bajba kerüljön, és lehessen érte izgulni. Persze, csak nem ebben a filmben. Szóval elmondható, hogy az én szellemi képességeimet messze felülmúlja a Tökéletes katona 2.

De legalább jól szórakozunk: a poénok gyengék, az ellenfelek egy kicsit sem emlékezetesek, a főgonosz és a hősnő is totálisan jellegtelen, a párbeszédek hihetetlen rosszak, és nincs egyetlen olyan bravúros üldözési jelenet, amikkel az első rész tele volt. És ami a legérdekesebb: a Tökéletes katona 2-ben gyakorlatilag az elejétől a végéig folyamatosan akció van, tényleg nagyon pörgős az egész, és mindössze 79 perces, amiből legalább 10 perc az eleje-vége főcím. És mégis unalmas és fárasztó az egész! Ezt egyszerűen nem értem, hogy csinálták.universal_soldier2_film_img1.jpg

A végső nagy küzdelemről még muszáj írnom legalább felsorolásszerűen; unalmas, rosszul megvágott, erőltetett, gyerekes és tök hiteltelen. De nem is ez a legnagyobb baj, hanem az, ahogyan a gonosz meghal. Ezt nem tudom nektek leírni, ehhez látni kell a filmet. Annyira elképzelhetetlenül szar CGI effektet én még talán soha nem láttam, mint ennél a jelenetnél.

Van Damme bátyánk kétségbeesve próbálta az Időzsaru óta újra megtalálni a sikert. Miután kimerítette - figyelemreméltó bevételek nélkül - a hongkongi akciófilmes rendezőket, legutóbbi filmje A légiós pedig egyből a videotékák polcain végezte, végső elkeseredésében egy folytatást akart készíteni. Majd ő visszatér. Hogy gondolhatta, hogy egy ennyire rossz filmmel visszatérhet? Nem olvasta el a forgatókönyvet? Vagy ennyire nem ért hozzá? Nem látta a díszletterveket, meg semmit? Komolyan azt hitte, hogy ezzel a szeméttel visszakerülhet a csúscsra? Tehát rengeteg a megválaszolatlan kérdés az egyszerű filmnéző számára. Egy biztos: a Street Fighternek legalább van annyi mentsége, hogy gyerekfilm. De ennek a filmnek a létezésére és a színvonalára nincs épeszű magyarázat. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása