Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szemekbe zárt titkok

2011. január 25. - Santino89

"Mert ez a szenvedélyem"

 A tavalyi Oscar-díjas argentin filmmel lépten nyomon találkoztam a neten, végül eléggé felkeltette az érdeklődésemet, hogy megnézzem. Nem bántam meg egyáltalán mert egy jó filmet láttam, de azért közel sem egy remekmű. Nem egyszerű krimivel van dolgunk, sokkal több rétege van a mozinak, ennek köszönhetően talán a legfőbb hibája, hogy kicsit túl hosszú, és túl vontatott. Ha pergősebbre vágták volna, sokkal jobban átjött volna a feszültség. Ami leginkább kiemeli a Szemekbe zárt titkokat az átlagból az a stadionos vágás nélküli akciójelenet, ami valami elképesztő profizmusra vall. Tátva maradt a szám, mikor néztem, fantasztikusan megoldották, bravúros az egész technikája, még akkor is, ha teljesen kilóg a mozi többi részéből. Míg a stadionos jelenet épp bonyolultsága miatt annyira jó, addig a Szemekbe zárt titkok másik csúcspontja a liftes jelenet a másik véglet, épp végtelen egyszerűsége folytán válik nagyszerűvé. Ami pedig nekem külön tetszett az Gomez kihallgatási jelenete, melyben a főhősnő remekel leginkább. A befejezés sokak szerint ütősre sikeredett, szerintem teljesen kézenfekvő és logikus, ez következett a történet menetéből. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása