Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Halálos iramban

2011. július 12. - Santino89

Persze ezt sem most láttam először, hanem a bemutató után nem sokkal, az pedig már jó rég volt. Hogy miért tartottam középszerűnek, és miért nem emlékszem rá, az most már teljesen egyértelmű. 10 évvel ezelőtt folyamatosan pótoltam a filmtörténet nagy klasszikusait, mint amilyen a Bárányok hallgatnak, vagy a Közönséges bűnözök, a Nagy balhé, de még hosszasan sorolhatnám. Na egy ilyen mezőnyhöz képest valóban elhalványul ez az akciófilmecske, de azért semmi oka sincs a szégyenkezésre, főleg most az 5. rész hypolásának függvényében.

Az első fél óra például csodálatos. Olyan remekül bemutatja ezt az egész életérzést, aki gyorsult már ilyen kocsival, az maximálisan megérti, miről beszélek. Közben végig pörgős és szórakoztató, nem csoda, hogy ekkora divatot teremtett. A csajok itt még tényleg dögösek, Jordana Brewster imádnivalóan bájos, Michelle Rodriguezért pedig meg kell veszni. Vin Diesel itt még valóban kemény és cool arc, akinek még jellemhibája is van, nem úgy mint az 5. részben. Paul Walker a világ egyik legszebb pasija, ezt még férfiként is kénytelen vagyok elismerni, de amúgy sincsen semmi gond a játékával. Szóval a film elején elérik, hogy mi is akarjuk ezt a versenyesdit, hogy mi is a csapathoz akarjunk tartozni, jönnek az izgalmak, a meglepetések, aztán mintha csak rájöttek volna a készítők, hogy kellene valami történet is, és itt bizony egy kicsit csökken a színvonal. Nem vészes egyáltalán, abszolút szórakoztató marad így is az egész, gyorsan történnek az események, de azért lássuk be, ennél sokkal jobb beépített zsarus filmeket is láthattunk már. Vannak jó pillanatai, de ebből jóval többet is ki lehetett volna hozni,  ha nem ragadnak le a sima autósfilm koncepciónál. Viszont tény, hogy ezt tökéletesen hozza, ami később már nem feltétlenül sikerült.

Érdemes volt újra nekigyürkőzni a Halálos irambannak, megkapja tőle az ember, amire vágyik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.07.13. 19:35:49

na most mondjam, hogy megmondtam?
...
megmondtam :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.20. 03:43:37

én olyan okos vagyok, most hogy újranéztem rá kellett jöjjek hogy én az első részt még egyáltalán nem is láttam :D

egyébként tényleg hihetetlen, hogy egy szimpla autókázós filmből - amiben akár el is lehet hinni minden egyes jelenetet és a legnagyobb ügy, hogy kirabolnak egy kamiont - a végére ilyen hihetetlen akciókat felvonultató elszállt film lesz

bár hozzáteszem ezt hogy gyorsulnak esténként hatodjára már nem lehetett volna eladni, és talán ezért él még most is ez a széria, és a Rendőrakadémia ezért fulladt be a 2-3. rész után, ők nem mertek továbbfejlődni

a történet azonban tényleg nem fut ki végeredményben sehová, Brewster itt még milyen kis üde teremtés volt, az 5-6-os részekre már igencsak elvesztette a vonzerejét

Rodriguez viszont egyáltalán nem tetszett, mint egy szedett-vedett cigó picsa, ráadásul a szerepe is kimerült abban hogy morcosan néz, meg beszól néha (és ő is nagyon szétcsúszott az elmúlt tíz év alatt)

mindenesetre a kurtán furcsán félbevágott vége miatt még így is tetszett és végig lehetett szórakozni rajta, még annak is aki soha az életében nem gyorsult ilyen kocsikkal :D

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.20. 12:19:42

@scal: na most, hogy így lebuktál (önmagad előtt is) elég vicces olvasni az első kommentedet :D kimoderáljam, hogy ne maradj cikibe? :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.05.20. 16:48:35

@Santino89: mér maradnék cikibe, én olyan jó vagyok, hogy látatlanban is tudtam, hogy ez egy kurva jó rész

másrészt viszont olyan film amit elfelejtesz másnapra miről is szólt (autók meg csöcsök) úgyhogy bő tíz év távlatából elképzelhető hogy láttam, deeee esküdni nem esküdnék rá
süti beállítások módosítása