Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ügyefogyott

2011. október 29. - Santino89

Ez az 1965-ös Louis De Funes és egy másik akkoriban híres színész Bourvil főszereplésével készült film eredetileg nem került volna bele a Funes válogatásomba, de a szokatlanul magas, 7.5 pontos imdb osztályzat miatt mégis megnéztem.

Most, közvetlenül a megtekintés után, nem igazán értem, hogy mire ez a kivételezés. A többi Funes filmet, mindet olyan 6 pont környékén értékelték, ez pedig egyáltalán nem jobb annyival a többinél. Sőt, szerintem nem is tartozik az eddig látottak közül a legjobbak közé: a Fantomas, a Fantomas visszatér, a Horgász a pácban, vagy az első csendőrös film is simán felülmúlja humor tekintetében, és mivel vígjátékokról beszélünk, ez a legfontosabb szempont. Ennek ellenére természetesen nem beszélünk egyáltalán rossz moziról, remek poénok is találhatók benne, többször is hangosan nevettem, például a Funes vs kőszobor viccen, vagy amikor Funes elmagyarázza az olasz autószerelőnek, hogy mit szeretne. De ugyanúgy emlékezetes a testépítős zuhanyzás, és a borotválkozás is. Bourvil nem annyira vicces, mint Funes, viszont kétségtelenül remek a kicsit buta, kicsit csúnya, de abszolút szerethető férfi szerepében. Funes természetesen most is elemében van, bár kicsit visszafogottabb, mint az eddigi filmekben. Magyar hangja most is a zseniális Haumann Péter, de állítólag létezik Balázs Péteres változat is.

Továbbá a történet nem nélkülözi a szép tájakat, láthatunk gyönyörű nőket is, és ezeke a régi autócsodák sem éppen utolsók. Az ügyefogyottnak a sztorija is nagyjából rendben van, leszámítva a kissé szétesős befejezést. Simán végig lehet nézni, lesznek benne nagyon szórakoztató részek is, de azért nem fogunk meghalni a röhögéstől.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.10.30. 15:48:32

nekem egyáltalán nem tetszik ez a film, különösebben még viccesnek sem tartom, sőt tovább megyek, alapjában nem tetszenek azon filmek, ahol ez a gügye Bourvil játszik Funessel (Átvágás Párizson, Egy kis kiruccanás) mindenhol ugyanazt a hülye sültbolondot játssza, aki mindig szerelmes lesz valakibe, és különösen színészi képességeiről sem győzött meg, pedig állítólag korának hasonlóan nagy színésze (nevettetője???) volt, mint Funes. Alapjában Funes is mindig egy karaktert alakít, de azért szerintem vannak árnyalatai.

Hogy az imdb-n miért áll 7.5-ön azt meg azzal magyaráznám, nézd meg mennyien szavaztak rá, itt kevés sznob szavazott, az ismertebb Funes filmeknél meg nagyon sokan, természetes, hogy lejjebb vitték az átlagot.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2011.10.30. 16:01:41

@scal: Az Egy kis kiruccanás meg lesz nézve, egy film alapján nem alkotnék véleményt Bourvilról. Nem mondom, hogy elájultam tőle, vagy hogy halálra röhögtem magam, de szerintem abszolút szerethető volt a figura, akit játszott.

Imdb-vel kapcsolatban lehet igazad van, én csak a csillagokat néztem meg, nem jártam jobban utána.
süti beállítások módosítása