Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tovább bővül a csapat!

2012. október 06. - Santino89

Mint azt észrevehettétek az utóbbi időben, több-kevesebb sikerrel próbáltam haladni a korral, és készítettem két videós kritikát is, viszont az embernek fel kell ismernie a saját korlátait, így úgy döntöttem bővítem a csapatot olyan tehetséges fiatalokkal, akik nálam jóval profibban művelik ezt az egyébként egyáltalán nem könnyű műfajt. Nagy köszönettel tartozok ezért a Baaadmovies-blognak, hiszen mindkettőjükre az ő Oscar díjátadójukon bukkantam. Mindketten kiemelkedően jó meglátásokkal és remek humorérzékkel rendelkeznek, így mindenképpen érdemes lesz nyomon követni az ő tevékenységüket is.

Továbbá számíthattok a jövőben tőlem és Scal-tól további podcastekre, amint össze tudunk szervezni egy ilyesmit. Így folyamatosan egyre interaktívabbá tesszük a blogot, remélve, hogy olvasókból nézőkké és hallgatókká váltok. Addig is nézzétek meg az új csapattagok videóit! Jó szórakozást!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.10.07. 20:14:24

Én is köszöntöm természetesen az ifjú titánokat! Remélem megtaláljátok közöttünk a helyetek.

Egyelőre dvd94 munkásságával kerültem nagyobb ismeretségbe, és kertelés nélkül kijelenthetem, hogy megvett kilóra. Te egy zseni vagy apám, én nem igazán vagyok híve az ilyen videóknak, de ezek az ötletek amiket ilyen blazírt tekintettel bevetsz, hihetetlen. Sokat segítettél, hogy a Hegylakó2-re kicsit más szemmel nézzek.

Annyit tanácsolnék, hogy hagyd a francba a noname szar filmeket, Asylum és társai, ezek senki nem nézi akinek van egy kis esze. És annyi fostalicska van, ami nagyobb film, mint a Cápa 4, Hegylakó 2, hogy ezen a vonalon maradj. Pl megnéznék egy videót a te tálalásodban a Csata Los Angeles, vagy a Prometheus filmekről.

dvd_94 2012.10.13. 20:26:07

@scal: Örvendek, hogy tetszett. Én is most már erre koncentrálok, hogy a nagyobb filmekkel foglalkozzak. Több embert érdekelnek. És a Prométheusz a listán van már, sokan kérték, úgyhogy a következő hónapokba lehet rá számítani.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2012.10.14. 13:57:03

@dvd_94: "a Prométheusz a listán van már, sokan kérték"

és ilyenkor repesek a boldogságtól :)
süti beállítások módosítása