Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A mesterdetektív (1972)

2011. szeptember 21. - Santino89

Két óra tizenkét perc. Ennyi a film hossza, és pont ez tartott eddig távol tőle. Most már inkább azt kívánom bárcsak ne lennék ennyire sznob geci, hogy nekem mindig az eredeti verziókat kell előbb látnom, nem a remake-t. Azóta belenéztem a remake-be is, beletekertem pár helyen, nagyon úgy néz ki, hogy tök ugyanaz a sztori, csak 84 percbe sűrítve, úgy talán még érdekes is lehet akár ez a sztori. Jó persze, a színészek nem rosszak egyáltalán: Laurence Olivier tökéletes (Sinkó László magyar hangjával még inkább az), viszont kiválasztani Michael Caine-t a legbritebb britet, mint latin szeretőt... A forgatókönyv nagyon csavaros akar lenni, de az első nagy csavar után már biztosan tudjuk, hogy minden következő már csak játék lesz, egészen a legvégéig. Ami, hú de nagyon messze van. Az az álruha, amit Michael Caine magára ölt a film közepe táján, nem tudom kit képes megtéveszteni, én első pillantásra láttam, hogy ő az, így minden feszültség kiesett abból a fél órás blokkból. Egyetlen mentség, hogy a remake hasonló jelenetében még ennél is sokkal gázabb sminkről beszélhetünk. Ha kevés szereplővel dolgozó, csavaros színpadi adaptációt akartok látni, remek dialógusokkal, akkor sokkal inkább a szintén Michael Caine főszereplésével készült Halálcsapdát ajánlom a figyelmetekbe.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.03.01. 05:10:40

jééé, lefogadtam volna egy narancsos kacsába, hogy ez neked tetszett, és micsoda zseniális film :D

szerintem nem sznob geciség egy eredeti verziót előbb megnézni

de tényleg nem értem hogy pontozhatták ezt fel 8.1-re, röhej

és ugyanezektől kaptam agyfaszt, 2 óra 18 perc (lehet a tiédből 6 percet ki is vágtak :D), Caine mint olasz szerető :D hát basszus, és az álruhája... angolban a hangja egyből elárulja

ez valami ujjgyakorlat lehetett hogy mennyire tud két színész játszatni és kitölteni majdnem két és fél órát

amúgy nekem a játékok tetszettek, sose tudtam mire megy ki a dolog, pl. tudtam, hogy Caine a detektív, de mi lesz a poénja? pl a végén azt hittem ezek így gyakorolnak szerepeket jövőhétre és szerepeket játszanak, vagy az író ötleteket akar és ezért rendeznek meg bűnügyeket

az öreg is első nekem inkább olyasvalakinek tűnt, aki nem tudja megosztani a dolgait másokkal és az első vadidegennek elkezdi mutogatni mit is gyűjtött össze a sok év alatt

hát igen, volt idő mikor Santino - igaz tudtán kívül - de egyetértett Scallal

azóta mondjuk eltelt 4 év, lehet megnéznéd, már rajonganál érte
süti beállítások módosítása