Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Magic Mike

2015. július 14. - scal

Egy tutajos csapásmérő egység kellett hozzá, hogy megnézzem ezt a filmnek csak kis jóindulattal nevezhető valamit. Természetesen amikor mozikba került hallottam róla, de leginkább azért, mert sokan összehasonlították a magyar Magic Boys-szal, sőt egyesek odáig mentek, hogy arról lopták ezt a filmet. Ilyen ökörséget kb. a Pusztító óta nem hallottam - tudjátok, amit a Nemere regényből lopott Hollywood. Ugyanakkor ez egy olyan film volt, ami hat millióból készült, és ennek a 250*-esét fialta, így a Magic Mike XXL előtt gondoltam nem árt ha legyűröm az ellenszenvem és alámerülök az alapanyagba.

magic-mike.jpg

A legnagyobb talány számomra, hogy Steven Soderbergh hogy a péklapát faszára keveredett a lecsóba? Tudtátok, hogy első filmje a Szex, hazugság, videó volt? Vagy, hogy ő rendezte az ál-életrajzi filmet Kafkáról? A remek fekete komédia Mint a kámfort? Vagy az Ocean's Trilógiát? De legutolsó filmje, a Mellékhatások is egészen brilliáns thriller volt, még ha helyenként kiszámíthatónak is bizonyult. És akkor, ez az ember, megrendezi... EZT. Nem értem, hogy miért. Miért érezte fontosnak, hogy ő kell ide, amikor ha beállították volna a kellékest, még ő is megcsinálta volna így ezt a filmet.

Egyébként egyáltalán nem az a bajom vele, mint a legtöbb férfinak. Pfuj, rommágyúrt, szupertestű, IQ betyárok riszálják a pöcsüket egy csomó csaj előtt, mert ugye ez csak addig elfogadott társadalmunkban, amíg ezt csajok csinálják, hiszen annak hagyománya van. Bizony, a Kán Kánt bugyi nélkül ropták anno a Molin Rougeban... anno 1910-ben. Valóban. Mennyire gusztustalan, hogy a csajoknak tetszik ez... és nem a pókhasú, sört böfögő, meccset néző férjük a tévé előtt, akihez ki tudja milyen indíttatásból mentek egykor hozzá. Meg még táncolni is tudnak. Tényleg... komolyan... ÉRT-HE-TET-LEN! Nem, ennyi erővel utálnám a Showgirls is.

A legnagyobb problémám ezzel a filmmel a következő. Üres, tartalmatlan, nulla értelme a Zösszes párbeszédnek, amit hallani fogunk. Persze igen, ez is egy kemény meló - nagyon kemény, olyan kemény, hű de kemény - és Mike a végén rájön, amint kiöregszik öt perc alatt dobják a "barátai", valamint a hírnév számára leginkább egy dolcsisokban mérhető. Ha pedig ez nem lenne elég, zajlanak az események, aztán hopp elvágják a történet szálát és totál máshol folytatják. Pl. amikor a "Kölyök" - a 19 évesnek totál hiteltelen Alex Pettyfer - be akarja fűzni a titokzatos Norah-t, és már lenne valami fülledt ágyjelenet egy másik párocskával, akkor VÁGÁS, és új hónap jön.

magic-mike10.jpg

Vagy. Amikor kiderül, hogy Mike kezd érezni valamit alkalmi szexpartnere iránt, az meg bemutatja a kalapból előrántott vőlegényének, és zokszó nélkül lekoptatja, ott azért valamit elvártam volna magyarázatként, hogy akkor mégis miért? Mert szerintem az édes hármasból átváltani egy úgymond normál kapcsolatra nem pár nap alatt megy, vagy párhuzamosan volt a jogászkisasszonynak egy hivatalos élete is? Az ember reménykedik benne, hogy majd csak megmagyarázzák később. Lehet nem lényeges, mert így legalább - mondjuk kórusban - nem szájbarágós, de valahogy ez a hektikusság egy idő után nagyon unalmassá és akadozóvá teszi a filmet, amiben döcögősen érünk a tíz perc híján két óra végére. És sajnos a film ilyen kretén módon ér véget is.

Az pedig külön öröm, hogy Channing Tatum befutott ezzel a filmmel, annyi hiábavaló próbálkozás után - A sas, G.I. Joe. - hiszen egy szimpatikus fickó, akiben én valamiért minden áron Brendan Fraser utódját látom. És persze említsük meg Matthew McConaugheyt is, aki akármennyire paródiája egykori önmagának - nyilván a díszbuzi szerepei miatt hívták meg - és akármennyire kigyúrta magát, marhára látszik, hogy kiöregedett már ebből az egészből, és egy szavát se lehet elhinni. Nagyon jól tette, hogy váltott, és végre értelmes filmekben tűnik fel.

De kit érdekel mindez, hiszen negyedóránként kapunk valami seggrázós - egyébként egész jó koreográfiával rendelkező - táncszámot, amin majd tombol a csajod, ha leszel olyan jó arc, és megnézed vele a filmet. Hidd el meg fogja hálálni, hiszen ez a film számára felér egy kiadós előjátékkal szex előtt, hogy úgy mondjam amolyan benedvesítős mozizás ez.

Ha tetszett a bejegyzés, lájkolj minket a Facebook oldalunkon!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.07.14. 12:20:40

na ezt én se írhattam volna le szebben, velősebben.

eßemfaßom meg áll 2015.07.14. 16:17:10

"hogy úgy mondjam amolyan benedvesítős mozizás ez." jobb helyeken azért ehhez nem kell megnézni egy közepesen szar filmet

2015.07.14. 20:59:51

Nekem anno tetszett az ALUL SEMMI, szóval azt hittem, a MAGIC MIKE is valami hasonló lesz. De csalódtam, első körben végig se tudtam nézni. Másodjára igen, de nem igazán tetszett. Akkor már sokkal inkább a SHOWGIRLS, és nemcsak azért, mert Verhoeven az egyik kedvenc rendezőm, hanem azért is, mert az nem nagyon akar több lenni annál, ami. Itt viszont az volt az érzésem, hogy Soderbergh többet akart volna kihozni ebből a témából, de nem találta meg a helyes arányokat. Bár az is igaz, hogy olyan nagyon a többi filmjéért se lobogok.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.07.15. 00:47:52

@field 64: ez hiba :D nagyon sok jó filmje van

nekem az Alul Semmi volt egy hatalmas csalódás, de ezért se rajongtam kifejezetten idegesített, húgom kb. háromszor akarta kikapcsolni

2015.07.15. 06:45:54

@scal:

Lehetséges. Vannak rendezők, akiknek a stílusa nagyon megfog, és tőlük a gyengébbnek tartott filmek is nagyon tetszenek, míg más rendezők számomra nem olyan érdekesek, és tőlük még a jelentősnek tartott művek sem ragadnak magukkal. Ez utóbbi kategória nálam például Soderbergh. A Solarisra emlékszem úgy, hogy kifejezetten tetszett (ámbár Tarkovszkij változata szerintem érdekesebb), de legelőször mégsem a képek, hanem a zenéje jut eszembe.

Az Alul semmin hihetetlenül jókat mulattam (most jut eszembe, hogy akkori barátnőmmel moziban láttam), de nálam már csak a kísérőzenéje miatt is nyert ügye volt: Tom Jones, Sister Sledge, M People, Serge Gainsbourg és Jane Birkin, Irene Cara, Hot Chocolate és persze legfőképpen a the one and only DONNA SUMMER!

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.07.15. 08:18:47

@field 64: pont a Solaris tetszett? :D

nekem ez a filmje irányította rá a figyelmem azokra amiket kihagytam eddig tőle,
süti beállítások módosítása