Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

FILMBOOK podcast 7. Feledés - Vasember 3 - Star Trek sötétségben

2013. szeptember 15. - Filmbook

A 6. podcast folytatása nem különösebben meglepő módon a 7. podcast lesz, mint a címből is kiderül, 3 2013-as sci firől beszélünk ebben az adásban Scallal.

Jobb gombbal ide kattintva le is tölthetitek.

Oblivion_01.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.17. 22:34:33

No, a VASEMBER 3 a közeljövő élménye lesz számomra, szóval arra majd visszatérek. A FELEDÉS-t viszont épp a napokban láttam, és nem is tudom, mit mondjak róla. Igazán mély filmnek szerintem túl felszínes, szórakoztató filmnek viszont túl művészies. Az viszont tény, hogy a képi világa jól sikerült, a hangulatára még most is emlékszem, de igazából nem tudnám összefoglalni, hogy mit is láttam. Bár ez már a kezdődő (?) szenilitás tünete is lehet. :))

Tom Cruise-ról szeretnék még külön szólni, mert úgy érzem, az ő általános megítélésében az emberek újabban kezdenek átesni a ló túlfelére. Most tehát majd én megmondom a tutit. :)) Szóval az tény, hogy nem egy színészóriás, de bizonyos szerepkörök illenek hozzá, és azokban szerintem általában jó is. Korai filmjeiben, amikor a tipikus amerikai álomsrácot kellett hoznia, szerintem teljesen a helyén volt, és még azt se vitatnám el tőle, hogy A PÉNZ SZÍNE vagy a RAIN MAN a színészi képességeit is igénybe vette.

Megvallom, engem nem igazán érintett meg a TOP GUN, talán azért sem, mert mire nálunk bemutatták, már túl voltam a célközönség életkorán. A sokat szidott TÚL AZ ÓPERENCIÁN viszont nekem tetszett, mert éppen csak annyira szentimentális és giccses, mint amennyi egy ilyen típusú filmben még elfogadható. Tomnak jól állnak még a fizikai igénybevételre épülő szerepek is: a MISSION: IMPOSSIBLE-sorozatot én el se tudnám képzelni nélküle.

Szerintem ő akkor halovány, amikor nem elég az előnyös külsejére és a fizikai erejére hagyatkoznia, hanem alapvetően belülről kéne felépítenie egy figurát. Ezért nem kedvelem az olyan filmjeit, mint például az EGY BECSÜLETBELI ÜGY vagy a VILÁGOK HÁBORÚJA. Tomnak ugyanis nem áll jól a drámázás, és a FELEDÉS-ben is ezért volt szerintem feledhető, mert itt is inkább játszania kellett volna, és nem az az erőssége. A film egészére jobban emlékszem, mint személy szerint rá, bár bevallom, különösebben mély benyomást a többi szereplő sem tett rám. (És igen, ha Tom Cruise mindig ugyanaqt játssza, akkor mit mondjak Morgan Freemanről, az örök bölcs, sokat tapasztalt négerről?)

P. S.: Nem kérdezem, hanem kijelentem: Santino89 és Scal, Önök még mindig hatékony csapat!

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.09.18. 21:51:27

@field 64: Köszönjük szépen! :)

Annyira mégsem vagyunk a hatékonyak, ezt a Tom Cruise témát illett volna nekünk is kiveséznünk, mert természetesen ebben sem értünk egyet, és elég jó beszédtéma lehetett volna. Na majd talán legközelebb :)
Bár a Feledésről írt vendégkritika alatt végülis olvasható, hogyan öljük egymást Tom miatt :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.09.18. 22:15:30

@field 64: nekem a véleményem nagyjából fedi a tiédet, a tíz legmeghatározóbb hollywoodi közszereplőnél le is írtam róla a magvas gondolataimat. Bár a becsületbeli ügy egy tök jó film, még ha nem is elsősorban Cruise miatt.

@Santino89: majd lesz Cruise tematikus podcast is, ahol egymásnak feszülhetünk, szerintem 3 film majdnem egy órányi pod, így is sok mindenről nem beszéltünk, de ez kellene lennie az ideális, egy film max 20 perc

kitértem rá Tomy Boy miért készít ennyi sci-fit, szerintem itt is totál helyettesíthető lehetett volna bárki mással, talán még Will Smithel is :D, a jómunkásembörös poénon meg még most is szakadok (igen a sajátomon) :D

legyen legközelebb is sommersby :D

2013.09.19. 08:13:27

@Santino89:

De hatékonyak vagytok, és ismerve Tom aktivitását, lesz még alkalom külön foglalkozni vele. Vagy akár összehoznini egy olyan podcastet, amely nem a filmekről, hanem a színészekről szólna. :))

@scal:
Igen, olvastam azt is, meg amit Sally kritikájánál írtatok Tommal kapcsolatban. Szerintem egyikőtök túl szigorú, a másik viszont túl engedékeny Tommal... :))

2013.09.19. 08:19:45

összehoznini = összehozni

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.09.19. 14:16:53

@field 64: ez a Tom, hogy milyen szélsőségekbe taszítja embertársait, egy vérbeli scientomógus
süti beállítások módosítása