Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szupercella

2013. november 02. - Santino89

Annyira nem akartam fanyalogni. Mégiscsak gyerekkori álom, hogy ez a két akcióisten egy filmben szerepeljen. És nem volta túlzó elvárásaim, de azért reméltem, hogy egy Erőnek erejével, meg pláne egy Fejlövés szintet azért sikerül túlszárnyalni. De hát az sajnos kevés, hogy én ennyire akarjam, ha egyszer a filmkészítők nem akarják. Szpojleres, már amennyire ilyesmiről egyáltalán beszélhetünk ebben az esetben.hero_EscapePlan-2013-1.jpg

Eleve ott kezdődik, hogy nem is nagyon értem az egészet. Stallone meg Schwarzi már rengetegszer bebizonyították, hogy tudják, mitől döglik a légy. Most akkor ezek után, miért mondanak igent egy ilyen forgatókönyvre? Tegnap a moziban végig az volt az érzésem, hogy rossz helyen ülök. Egy ilyen B film nem moziba való, nem ott kell megnézni, hanem véletlenül péntek este, halálfáradtan, meló után odakapcsolni, és otthagyni, mert úgysincs jobb.Escape-Plan-2013-Arnold-Schwarzenegger-Sylvester-Stallone2.jpg

Azért félreértés ne essék, nem akarok semmiképpen sem túlzásokba esni. A Szupercella egyszer simán nézhető, valamilyen alap szinten még szórakozni is fogunk rajta, mert jó ezt a két tatát együtt látni a vásznon, van néhány vicces rész, például amikor Schwarzi németül esik kétségbe. Sőt, egy-két jelene viszonylag izgalmas, meg azt is kár lenne tagadni, hogy végig fenntartotta az érdeklődésemet. Sőt nekem még Jim Caviezel is bejött, mint elegáns, kifinomult, szöszöket buzeráló főgenya, tök jó ellentétpárt alkotott a két ősemberrel. Vinnie Jones ocsmány pofájának szintén örültem, tényleg már csak Danny Trejo hiányzott volna az összképből. És még csak az sem igaz, hogy az önirónia hiányozna a filmből, mert még az is van benne. Bár elég erőltetett.escape-plan10.jpg

Most, Sly-nak és Arnie-nak érezniük kellene, hogy egy hajszálon függ a karrierjük. Ha most oda tudják tenni magukat, akkor megkoronázhatják a karrierjüket, és szépen elbúcsúzhatnak tőlünk, mert ennyi idősen sok mindent tudhatnak még, de akciózni azt már nem. Meg jó forgatókönyvet választani sem. Szóval ez az igénytelenség tényleg nagyon zavaró, mert én naiv módon hiszek benne, hogy ha Stallone és Schwarzenegger összeállnak, annak egy eseménynek kellene lennie. És nekem tetszett A feláldozhatók mindkét része, nagyon jól szórakoztam rajtuk, de ebben a moziban nincsenek olyan ütős akciójelenetek, mint A feláldozhatók 1-ben, és nincsen benne annyi jó poén, mint a 2-ben. Az akciók, az izgalmak egyáltalán nem emlékezetesek, a poénokon csak elvétve lehet nevetni, és ami hihetetlen, sőt egyenesen megbocsáthatatlan, hogy az igazi erő, a tökösség is hiányzik ebből a filmből. Igen, egy Stallone-Schwarzenegger filmből hölgyeim és uraim. Legyen bármilyen ciki is, egyszerűen ez a helyzet.escape-plan-image04.jpg

Meg a forgatókönyv is baromi gyenge, ha már itt tartunk. Meg a rendezés is. Tényleg, miért nem szerepelnek ezek valami kőkemény akciófilmben? Lehet az már nem menne nekik? Elvégre nagyon gagyi verekedős jeleneteket láthatunk, hiába próbálták a vágásokkal elrejteni az egészet. És akkor arról a rengeteg igénytelen CGI-ról még nem is beszéltem. Mi keresnivalója van egy ilyen ’80-as éveket megidéző filmben ennyi számítógépes effektnek? De egy csomó más baromi jó kérdés is felmerült bennem. Mi ez a hülye szakáll Schwarzin? Miért lett 50 Centből számítógépguru, amikor semmi szükség nem volt rá? Stallonéról ki hiszi el, hogy ügyész volt? Miért akarnak valakik jópénzért szuperbörtönbe szállítani valakit, ha egyszerűen ki is lehetne nyírni őket? És egyáltalán kik ezek a valakik? Lesz ezek után Conan 3? És miért érdekelnek engem egyáltalán ezek a kérdések? Szupercella_Escape-Plan_2013-1.jpg

Azt hiszem, elkalandoztam, a hullajelölt arab mellékszereplőről például még nem is beszéltem. Hollywood megpróbál kilépni a saját kliséiből, ezért pozitív figurát farag egy arabból. De persze ez az arab hiába pozitív szereplő, még így is vallási fanatikus, a végén pedig természetesen öngyilkos merényletet hajt végre. Éljen a politikai korrektség hazája, rasszista szemétládák!

Végül csak annyit mondanék két nagy kedvencemnek: Bármennyire szeretlek titeket, ideje visszavonulni, srácok! Azért A feláldozhatók 3-ban még bizonyíthattok egyszer, de aztán azt el ne basszátok nekem!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.11.02. 10:02:35

most már elmondhatom, hogy terveztem egy top listát a két nagy ikon összeállása kapcsán, de ilyenek jutottak eszembe hogy Két apának mennyi a fele, meg az a fos Robert De Niros Al Pacinos :D 69 óra vagy mi :D szóval inkább nem

a Conan a Királyra meg egész jól megöregedett Schwarzi szal azt eljátszhatná, de leginkább a Legendát Gemmeltől, abban van egy :D testhezálló szerep neki

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.11.02. 13:06:11

Azért ennyire szerintem nem volt vészes a helyzet. :D
Jó, nyilván nem kaphattuk meg azt, amit 20 évvel ezelőtt, de legalább a poénok jók voltak, és nem estek át a kínos kategóriába, mint például a Feláldozhatók 2-ben. (ennek ellenére imádom) Keverték a komolyságot a humorra, és a 80-as éveket a mai korral. Megpróbáltak megfelelni a mai túl nagy igényű, mindent leszólok fiatalsággal, akiknek ugyebár semmi sem jó. Sajnos nem sikerült, mert a pénztáraknál elbuktak, de nekem bejött a film.

SPOILER!!!

Arnold jelenete, amikor a kezébe került a nagypapi. Hát az valami fergeteges volt.

SPOILER!!!

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2013.11.02. 13:38:15

@REMY: túl megbocsájtó vagy. egy péntek esti b film színvonalát azért illett volna überelni ennek a két csávónak. amúgy nem tudom mivel próbáltak volna megfelelni a mai kor fiatalságának, szerintem le se szarták őket, és remélték h a nosztalgia elviszi a hátán az egészet. nálad el is vitte :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.11.02. 13:55:48

na azért a Felálodozhatók 2 nekem kurvára nem kínos film :D úgyhogy most már nem tom kinél az igazság mekkenézni

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.11.02. 15:35:12

@scal: őőő félreértettél :D 1-2 beszólás volt kínos benne, amúgy 9/10, mert imádom.

pláne, hogy 5-6 éve kitaláltam, hogy de jó lenne összehozni a 80-as évek sztárjait egy filmbe... Sly ellopta az ötletet és meggazdagodott X"D :D

@Santino89: Lehet :) és az is lehet, hogy néhány hónap múlva már máshogy fogok nézni a filmre. Ugyebár mindig van a mozis élményeknél egy kis plusz, ami azért elveszik egy idő után, és utána már másként tekintünk az adott filmre.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.01.11. 21:07:53

először is, ha azt nézem mit csinált De Niro - Pacino, vagy Delon-Belmondo ez a film egy pozitív csalódás

ha nem nézem akkor is egy kellemes élmény

"Tényleg, miért nem szerepelnek ezek valami kőkemény akciófilmben?"

mert szerintem abban lennének már igazán csak öregek, és azért amikor a végén Schwarzi felkapja a gépágyút, mint a Kommandóban, az nekem igenis emlékezetes volt

"Elvégre nagyon gagyi verekedős jeleneteket láthatunk, hiába próbálták a vágásokkal elrejteni az egészet."

Aki a Rocky gagyi verekedős jeleneteit szereti az ezen mit hőzöng? Én nem értek a verekedéshez, nekem ezek megfeleltek. Börtönben máshogy verekednek, mint egy ringben, és máshogy verekednek a 60+ évesek már :D

"És akkor arról a rengeteg igénytelen CGI-ról még nem is beszéltem. Mi keresnivalója van egy ilyen ’80-as éveket megidéző filmben ennyi számítógépes effektnek?"

Ezek direkt voltak ilyen effektek. Ezt úgy hívják, hogy sematikus komputer effekt. És ahol nem akarták, hogy látszódjon, ott CGI-ztek normálisan. A digitális világot legtöbb esetben így ábrázolják kontrasztok kék-ezüst lapocskákkal, nekem bejött. de most ezen problémázni?

"Mi ez a hülye szakáll Schwarzin?"

És akkor én keresem a kákán a csomót. Mintha a Napos Oldalban az lenne a problémám: Mit keres ez az öt kiló felesleg Lawrencen? A madaras filmben még vékonyabb volt. Most zavar ha egy filmben szakállas? Szerintem inkább stílusos volt. És mint írtam már az Erőnek Erejével-ben sokkal jobban zavart mennyire le van robbanva, itt szerintem már rájött, hogy kicsit nyom pár fekvőtámaszt, és akkor fittebbnek néz ki.

"Miért lett 50 Centből számítógépguru, amikor semmi szükség nem volt rá?"

Poén? És kellett egy számítógépes, aki nyomja az adatokat. Engem nem zavart.

"Stallonéról ki hiszi el, hogy ügyész volt?"

Én. Hihetetlen miken fent nem akadsz. Lundgreenről ki hiszi el, hogy vegyész volt? És az ráadásul igaz is. Vagy hogy Bud Spencer ügyvéd volt. Meg úszóbajnok. Nem is érzed hogy kötözködsz?

"Miért akarnak valakik jópénzért szuperbörtönbe szállítani valakit, ha egyszerűen ki is lehetne nyírni őket?"

Mert Schwarziból ki kellett szedni a kódot, a többi rabért meg nyilván kemény pénzeket fizetnek, aminek lehet jogi háttere is. Talán ha meghalnak, mások öröklik a cégeket amit irányítanak. Ha csak eltűntnek vannak nyilvánítva, akkor meg lehet gazdálkodni a vagyonkájukkal. Ma miért nem végzik ki a gyerekgyilkosokat? Miért kell őket pénzért börtönben zsírosra hizlalni?

Egész egyszerűen te valami hiper-super-nagyszabású filmet vártál, amit azért leírhatnál, Te vajon mire számítottál az Escape Plant meglátva. Mi lesz benne?

"De persze ez az arab hiába pozitív szereplő, még így is vallási fanatikus, a végén pedig természetesen öngyilkos merényletet hajt végre. Éljen a politikai korrektség hazája, rasszista szemétládák!"

szerintem ez jó volt, nem öngyilkos merénylő lett, hanem feláldozta magát, és inkább az volt a gond azzal a jelenettel, hogy nagyon elhúzták a halálát, persze meg is menekülhetett volna, - amúgy nem fanatikus, hanem a legtöbb arab kicsit mélyebben hisz Istenben, mint a legtöbb keresztény, nyugati ember, aki meghajlott a dekadencizmus előtt - teljesen olyan érzésem volt mintha a Pitch Black börtönét látnám

"A feláldozhatók 3-ban még bizonyíthattok egyszer, de aztán azt el ne basszátok nekem!"

de elfogják, mert Sly ott megint magát tolja majd előtérbe :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.01.11. 21:52:01

@Santino89: jó, majd ha kipihented magad, tényleg írd már le te mit vártál... egy Eredet 2-őt?

te mennyei mannát vártál, én meg egy rakás szart, mindketten csalódtunk...

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.01.11. 22:34:35

@scal:
"mert szerintem abban lennének már igazán csak öregek"
akkor meg hagyni kéne neik ezt a műfajt a picsába.

"Aki a Rocky gagyi verekedős jeleneteit szereti az ezen mit hőzöng? Én nem értek a verekedéshez, nekem ezek megfeleltek. Börtönben máshogy verekednek, mint egy ringben, és máshogy verekednek a 60+ évesek már :D"

Ha nem értesz hozzá, honnan tudod, hogy ott gagyi? Ha neked ezek megfeleltek, akkor nagy a baj. Ugyanis a verekedésekből nem látszik semmi, épp azért, mertmár túl öregek az ilyen jelenetekhez. És valamit vagy csináljanak meg normálisan, vagy sehogy. A Rocky összes részében nagyon komolyan megkoreografált küzdelmek vannak, tele újfajta filmes eszközökkel a vágásokat, beállításokat, tempót tekintve, melyek mögött komoly rendezői, vágói, és fizaikai teljesítmény kellett. Itt is komoly vágói teljesítmény volt, hogy ne lássuk, hogy ezek már nem tudnak semmit se. De éppen ezért tudjuk, mert nem látjuk. És ha nem érzel különbséget, akkor benned van a hiba.

"Ezek direkt voltak ilyen effektek."
Szóval, ha direkt szarok, és átlátszóak akkor oké? És az se gáz, hogy gagyi lesz ettől (is) a film? És az se gáz, hogy nem illenek a korszakba, melyet a film meg kíván idézni?

"És akkor én keresem a kákán a csomót. "
Ez a kérdéssorozat már csak ilyen hab a tortán jelleg. A lényeg az, hogy nincs a filmben se jó bunyó, se jó akció, se jó poénok, se jó ötletek. Ez lenne a torta. A másik meg hogy ha te anorexiás ribancokra buksz, és még a nyilvánvaló tehetséget sem tudod felismerni, az már megint csak maradjon a te problémád.

"Poén? "
Poénnak nem vicces. Inkább igénytelenség szerintem. De végülis tökmindegy, hogy félresikerült poén, vagy igénytelenség, ígyis úgyis szar.

" Hihetetlen miken fent nem akadsz"
Bagoly mondja verébnek. Sokan fennakadtak ezen, ha körbenézel pár kritikát a neten. Lundgrenről Field egy címlapfotó alapján leszűrte, hogy milyen intelligens ember :) Stallone-ról más filmben el lehetne hinni, az itteni karakteréről nem.

"lehet jogi háttere is"
Az illegális börtönnek jogi háttere? Hogyne.

"Talán ha meghalnak, mások öröklik a cégeket amit irányítanak. Ha csak eltűntnek vannak nyilvánítva, akkor meg lehet gazdálkodni a vagyonkájukkal. "
Ilyesmiről szó sincs a filmben, belemagyarázol olyasmiket, amik nincsenek benne, vagy amit a filmnek kellett volna kifejtenie, hogy ne legyen logikátlan az alapkoncepció. Ez nem egy művészfilm, nem a néző dolga kitalálni a hátteret, hanem az íróé megírni.

"Ma miért nem végzik ki a gyerekgyilkosokat? "
Hogy jön ez ide?
Amúgy ne is végezzék ki. Szopják a faszt még 50 évig egy cellában, basszák seggbe őket minden nap, verjék agyon őket ahányszor csak lehet, azzal a tudattal, hogy az életben nem lesz szabad. Ez büntetés, a halál túl könnyű az ilyen szennynek.

Mit akarsz még tudni, fiam?

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.01.12. 13:04:57

"Ha nem értesz hozzá, honnan tudod, hogy ott gagyi?"

mert bár nem szeretem a boxot láttam egy rakás meccset és ami a Rockyban van az nem box, az valami tánc, meg balfaszkodás, de ezt az adott helyen kitárgyaltuk, nekem az semmivel nem jobb hogy ott látom jó messziről meg totálban, hogy nem emeli maga elé egyszer sem a karját, hanem úgy fárasztja ki, hogy agyonvereti magát :D ehhez képest ami itt történt az engem nem zavart, fel se figyeltem rá, míg nem olvastam mi a bajod vele

De érzek különbséget, a Rockyban untam ezeket a részeket.

Nem vagyok benne biztos, hogy eza film mindenben a 80-as éveket akarta megidézni. Az effektek sterilsége nekem kifejezetten tetszett a már leírtak miatt. Ha másra gondolsz, hogy gagyi volt a CGI egy egy robbanásnál aminek nincs köze a szándékolt computerizált tervrajzokhoz, térképekhez, vázlatokhoz, azt meg nem vettem észre elsőre.

"Ez a kérdéssorozat már csak ilyen hab a tortán jelleg. A lényeg az, hogy nincs a filmben se jó bunyó, se jó akció, se jó poénok, se jó ötletek. Ez lenne a torta. A másik meg hogy ha te anorexiás ribancokra buksz, és még a nyilvánvaló tehetséget sem tudod felismerni, az már megint csak maradjon a te problémád."

Nem, ez mind a Te problémád. Hogy neked az nem jó ötlet, hogy egy szabadulóművészt átkúrnak a palánkon. Hogy tök frankó módon elmagyarázzák az első szökést. Hogy azon problémázol, hogy vágással simították el a kényes részeket. (Mit játsszanak, Junior 2-őt, és Még mindig Lő a mamámot?) Amennyi akció volt banne, azt én kielégítőnek találtam. És gyorsan hozzátenném, hogy akármennyire nem tetszett a film, még mindig kategóriákkal jobb, mint a valóban B filmes Segal valamennyi filmje, pláne, amiket 2000 után összehozott. Na azok valóban nem valók moziba, azokban lehet több akció volt és mégis érdektelenebb volt, nem kötött le, stb.

"Az illegális börtönnek jogi háttere? Hogyne."

Kiskapuról nem hallottál még? Svájc egy kibaszott illegális bank, és ugyanígy ellavíroz még évtizedek óta.
Ahogy csomó cég is csinál csomó illegális dolgot, mégse tudják még a munkások sem. Mert látszólag minden legális. Papíron. Sokkal inkább érdekes kérdés, vajon, hogy mentek haza az őrök aludni, nemi életet élni, ha a kibaszott óceán kellős közepén voltak.

"Ilyesmiről szó sincs a filmben, belemagyarázol olyasmiket, amik nincsenek benne, vagy amit a filmnek kellett volna kifejtenie, hogy ne legyen logikátlan az alapkoncepció."

Ott van benne, hát Sly haverja pontosan ezért adta el a haverját, hogy utána ő gazdálkodjon a céggel.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.01.12. 22:45:45

@scal: ha igazi boxot akarok látni, sportcsatornára kapcsolok, ha filmet látok az legyen filmszerű. Ha meg unod azt, ha valamit jól elkészítettek, az rólad megint csak többet árul el, mint a filmről. És ha jól emlékszem neked pont az a bunyó volt a kedvenced.

Most azért mert van egy haverod aki CGI-al foglalkozik még ne hidd azt, hogy te is értesz hozzá :D Szarul néz ki, és nem illik oda, tökmindegy hogy direkt van, vagy hogy steril, meg hívhatod akárminek. Ha neked ez a szar tetszik, tetszen, de ne rajtam kérd számon, hogy nekem nem tetszik.

Igen, valóban az én problémám. Meg azon (hálistennek nagyon kevés) nézőé, aki pofára esett emiatt az igénytelenség miatt.

Amennyi akció volt benne, azt kielégítőnek találtad? A végén lövöldöztek kicsit (10 percet tán?), és volt pár néhány másodperces bunyó. Ha téged ez kielégít...

Segalnak nem ismerem a 2000 utáni munkásságát, gyanítom, hogy annyira te se.

Svájc? :D Szezont a fazonnal, haver. Az a börtön nem létezett papíron sem, mert illegális volt. És akit el akarnak tüntetni nem misztikus high tech börtönökbe zárják, hanem kinyírják, vagy megkínozzák.
Éppen azért, ahogy Sly haverja is járt a film végén. Hogy ne jöjjenek vissza kinyírni.
De ez tényleg a legkevesebb, ezt még simán lenyeltem volna, ha jól csinálják meg a filmet, nem ilyen igénytelenül. Neked ennyi elég volt, nekem meg édeskevés.

2014.02.22. 08:24:30

Nekem tetszett a film, hiszen jómagam eleve nem várok túl sokat a két főszereplőtől az utóbbi években. (Igen, én vagyok az, aki inkább az EXPENDABLES-filmek miatt húzza a száját.) Ennek két oka lehet:

1. Szerintem az ERŐNEK EREJÉVEL és a FEJLÖVÉS szintjét lazán sikerült túlszárnyalni, bár azt aláírom, hogy ez nem volt túl nagy kihívás.

2. A véletlen úgy hozta, hogy az általad ajánlott receptet követtem: „péntek este, halálfáradtan, meló után” láttam a filmet baráti társaságban, és mindannyian jól szórakoztunk. Véleményünk az volt, hogy Arnold simán lejátszotta Sly-t, de ami azt illeti, az se egy túl nagy kihívás. :)) Voltak persze klisék itt is, de legyünk őszinték, a két főszereplő jobb napjaiban készült filmeket sem az eredeti ötletek túltengése miatt szeretjük.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.22. 09:32:24

@field 64: 1: ugye, ugye, ugye
2: ugye, hogy ugye

mai napig nem értem min háborog Santino

ennek örömére be is szerváltam a Sötét angyalt

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.22. 23:46:34

@field 64: @scal:
Nem az eredeti ötletek túltengése miatt szerettük a filmjeiket, de nem is a felejthető közepes tévés vackokért :)
Szerintem túl alacsonyan volt az elvárásotok a filmmel kapcsolatban, de már ez is sokatmondó Arnie-ra és Sly-ra nézve.

2014.02.23. 00:01:20

@Santino89:

Nem, szerintem Te vártál tőlük túl sokat. Ez talán amiatt lehet így, mert filmjeik egy részét (a jobbakat) visszamenőleg láttad, számodra a fénykoruk nem volt annyira régen, mint amilyen régen valójában volt. Jómagam (sajnos) együtt öregedtem velük, talán ezért látom úgy, hogy a sok lanyha öregkori erőlködés után ez az új film valahogy élvezhetőbb: nem olyan görcsösen igyekeznek bizonyítani, hogy öregember nem vén ember, mint mondjuk az EXPENDABLES-filmekben.

Santino89 · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.23. 00:22:30

@field 64: Hogy összehozzanak tisztességgel egy jó filmet, ami nem csak nosztalgia szempontból állja meg a helyét, szerintem még nem túl sok. Nem akartam én új Total Recall-t, meg Terminatort, beértem volna egy Tango & Cash szintű filmmel is. Ami nem klasszikus, de bőven lehet szeretni.

Abban, hogy én ezeket nem láttam annyira régen, talán igazad van, mert nem 30 évvel ezelőtt láttam a filmjeiket, hanem mondjuk 15-20 éve. De azt továbbra is fenntartom, hogy ha ezek ketten összeállnak, annak valami nagy durranásnak kellene lennie, nem kis pukkanásnak.

Ha meg már az Expendables, az 1 sokkal dinamikusabb, pörgősebb, látványosabb, keményebb volt ennél a filmnél, a 2 meg sokkal poénosabb. Ezerszer inkább azok még 10x, mint ez még 1x.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.23. 21:14:13

@Santino89: ez azért nem igaz, mert nekem tetszik a Végképp eltörölni, amit te már 1996-ban is túlhaladott filmnek tituláltál, akkor most mégis mit vártál, cirka 20 évvel később?

szóval ezért tetszhetett nekem ez a film, és nem az elvárásom volt alacsony, nekem a Szupercella szintje a maximális elvárásom Sly és Arnie kapcsán, ami ha belegondolsz még mindig több volt mint az EX1 beszélgetős cameoja (na, ott vót együtt a három öreg, örültök hülye fanok, most már kuss, jön Statham meg Lee)
süti beállítások módosítása