Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Halloween 3 - Boszorkányos időszak

2012. február 10. - Santino89

Nekem lelőtték a nagy poént egy audiokommentárban, így most én is megteszem; a Halloween 3-nak az égvilágon semmi köze a sorozat több részéhez. Na jó, azért ez így nem teljesen igaz. Annyi köze van hozzá, hogy ez is Halloweenkor játszódik, és nézik benne az első részt a tévében. De nem emiatt rossz a film.halloween3.jpg
Az elején még csak az állandóan vissza-visszatérőtérő, zenés Halloween reklám és főhősünk exneje idegesített. Aztán jött a teljesen valószerűtlen szerelmi szál, majd az ugyanilyen hihetetlen, trashfilm színvonalú gyilkosságok, és akkor a „robotokról” még egy szót se szóltam. Legszívesebben a falba vertem volna a fejemet, aztán rájöttem. Carpenter hatását lehet érezni a zenében és 1-2 beállításban, de az is inkább paródiának hat. A főgonosz ebben a filmben az a tipikus ’80-as évekbeli üzletember sablon, aki a háttérből irányít, és körbevezeti a főhőst az egész birodalmában, és előadja neki a nagy, gonosz tervet ahelyett, hogy megölné. Aztán valami nagyon zavaros pogány miszticizmusról beszél, mint motiváció, hogy rengeteg gyereket megöljön, akik meggyalázták a nagy ünnepet. Ja, igen egy maszk és játékgyárról szól az egész film
Nem húzom tovább az időt, a fináléban minden világít, és eltűnik. Nagyon gáz. Azt meg se kell említenem, hogy a színészek borzasztóak, az egész film öncélú és hatásvadász, a rendezés pedig pocsék. Ennyire rosszra nem számítottam. Azt hittem azért utálják, mert semmi köze a többi részhez. De nem. Gyakorlatilag teljesen nézhetetlen a film. Egyedül a legutolsó jelenet sikerült nagyon jól, de addigra sajnos már ezt sem tudjuk kellőképpen értékelni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása