Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dávid magyaráz...

2013. augusztus 14. - dvd_94

Sziasztok, itt Dávid beszél.
Fura, hogy most írásban kell szövegeljek.
Terveztem, hogy ezt mind egy videóban láthatjátok majd, de nem fért bele sehogy sem az időmbe. 

Azután hogy az előző ősi idegenes videót elkészítettem, rengeteg dolog történt, és még most is rengeteg dolog van folyamatban. Fő oka annak, hogy azóta nem sikerült újabb videót készíteni főleg az érettségi volt, és az, hogy utána több téren rengeteg lemaradást kellett behoznom. Ennek még most sincs vége. Na de akkor a lényeg... miért panaszkodom nektek arról, hogy nem volt időm videót készíteni?

Nem tudom mennyien tudjátok, de pillanatnyilag fő hivatásban zenész is vagyok nem csak filmes, és pár óra múlva indulunk az idei magyarországi turnénkra a VIRUS együttessel. Gondoltam, hogy megosztom veletek a koncertek helyszínét és dátumát, hátha kedvetek akad eljönni.

Augusztus 15. - Budapest - Rockbarlang (XVI. kerület) - 20 óra
Augusztus 16. - Budapest - Crazy Mama - 19 óra fele
Augusztus 17. - Szarvaskő, Tardosi sporttábor (Eger mellett pár kilométerrel) - 20 óra

Klasszikus/hard rockot játszunk, saját számok + feldolgozások. Mindenkit szeretettel várunk akinek kedve van. Ha valaki a blogon keresztül érkezik szóljon rám, mert látásból keveseteket ismerem. :D 
Annak érdekében, hogy ti is megismerjetek hivatalosan bejelentem, hogy levágtam a hajam.

Mikor hazaérek abban a csodálatos állapotban leszek, hogy nem lesz semmi különös dolgom, úgyhogy a videók kilóra fognak érkezni, mert rengeteg ötletem van már...

A következő alanyról sokat nem szeretnék felfedni, annyit mondok csak, hogy Rékának bevásároltunk egy Supergirl pólót...

supergirl.jpg 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása