Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

IX. Malom Mozi Maraton (2013 - ősz)

2013. szeptember 21. - scal

Ismét eltelt három hónap és ugye mind tudjuk mit jelent? Malom Mozi Maraton. Hell Yeaaaah! Kicsit utánaszámoltam, és szerintem  a 9. maraton volt ez, és csak a 23.-at hagytam ki.  Igazából már vártam mikor fog emelkedni az ár, mert az elmúlt három évben sztenderd 2600 hufért nézhettünk 5 filmet, és lekajálható volt belőle 600 forint. Na ez most érkezett el, 3000-re emelték az árat, de egész érdekes módon, mert most 5 helyett 6 filmet nézhettél meg, és 600 forint helyett 800 forintos kupont kaptál. Így kéne emelni mindent az országban. Bosszús vagyok, mert nem tudok dühöngeni, minden simán és flottul ment, volt néhány paraszt, de hát ez már csak ilyen. Viszont nem pislogott egyik vetítőgép se, nem volt gebasz, semmi, ha csak nem az, hogy túl szorosra vágtam a filmek közötti váltást, és leszámítva egy másfél órás etapot, amikor a magammal vitt Micimackóból elolvastam két fejezetet, többnyire öt-tíz perc szünet volt, ami épp egy kis levegőzésre, meg WC-re elég. Jut eszembe WC, Isten köszönöm, hogy férfinak születtem. Milyen jó érzés is férfinak lenni. Különösen akkor, amikor látod, mennyi csaj toporog a klozetban, és kifolynak annyian vannak, a férfi retyóban meg még foghíjjas a piszoársor (LOOOOL).

maraton2013ősz.jpg

Sőt talán ez volt az első maraton, ahol minden filmen szórakoztam, még azon is amin csalódtam. Pedig hajnali négyig konstans fejfájás gyötört, ami annak köszönhető, hogy valahogy totál visszaálltam a reggeli létezésre, és hiába tréningeltem már napokkal az esemény előtt, mégse álltam be éjszakás műszakra. Ennek ellenére egyszer nem álmosodtam el, ami olyan hajnali kettő felé eddig mindig rám tört. A menübe ezúttal csupa sci-fi, és fantasy került, két szuperhős mozi, és a hatból háromban megmentették a világot, ami 12 óra alatt egyáltalán nem rossz eredmény. Viszont ennél rosszabb fejlemény volt, hogy menet közben jöttem rá a pénztárcámat otthon hagytam, így csak a kuponos kajára volt zsém, se egy kávét nem tudtam inni, se egy energiaitalt, valamennyi apróm volt ugyan a gatyámban, de rá kellett jöjjek a malomból kurvára hiányzik egy kávéautomata, nem is értem miért nincs, mert a kávézóban ami reggelig nyitva volt 300-400 huf és azért nem olyan jó az.

A menüt eszerint állítottam össze, - egyébként a Malom Mozi tervezésének hála, ezúttal öt perc alatt átláttam a Mátrixot - Acélember - Elysium - Precy Jackson - Tűzgyűrű - Z Világháború - Farkas ebből az utolsó négy 3D-s és azért nem lógtak egymásba, mert mind az egyes teremben volt. Így könnyű. A jegyeket egy hét után vettem meg, de szerintem ráértem volna vele, mert mindenre volt 40-50 hely, a Másnaposok 3-ra 250 hely volt, valahogy egyáltalán nem érdekelte az embereket, én inkább a Kick-Ass 2-őt tettem volna be helyette. Arra is rájöttem a 4-eskét nem szeretem, legalábbis olyan kicsi a vászon benne, hogy első sorba kellett volna kérni a  jegyet, és itt max vígjátékot érdemes nézni, nem Acélembört. Na nézzük.

Az előételt a vérszegény Acélember adta. Most mondanám, hogy az év csalódása, de nem az, mert nem vártam. Nem tom komolyan venni ezt a szuperhőst, márpedig itt nagyon ezt akarták a készítők. De hogy ez lesz a felhozatal leggyengébb darabja, azt azért nem mertem volna gondolni. Az új embör számomra nem Superman, gyorsan adagolja magát túl mielőtt nyolcvan filmet készítenek vele. Voltak benne jó részek, de ennyi ökörséget azért nem vártam volna. És áááá, nem is ragozom, Superman Begins elmond mindent, bár szerintem Nolan annyit bábáskodhatott az egész felett, hogy bement néha kávézni egyet a forgatási szünetekbe. El kéne feledni Supermant, nem kéne Reeve emlékét tovább gyalázni. Ennek a Superhősnek bealkonyult, ennyi volt, volt aranykora, meg ezüst, de ez már sose tér vissza. és ha belegondolok, hogy még ezután jön a Ben Affleckkel beerősített Batman crossover...

Elysium - Hát ez olyan híg lógége gulyás levesre hasonlít. Az eleje tartalmas, egész erőteljes étel érzetét kelti, de pár kanál után végtelenül unalmassá és sablonossá válik. A zárt világot egy darabig vártam. Azután megláttam a plakátját, és kiderült az a Blaupunkt rendezte aki az általam semmire nem tartott District-9-et is. Értelemszerűen megcsappant az érdeklődésem, de sci-fi és inkább ez mint más. Azonban a trailer jóval többet ígér, szinte azt sugallja olyan az egész film, mint az a max tíz perces rész amiből a trailer készült. Tökéletesen megértem azokat akik ebben a hülyeségben csalódtak. Egynek elment, - mellettem a csajok ki akartak róla menni, mert minden áron "tökön akarták szúrni magukat" voltam olyan kedves és szóltam nekik, hogy kimehetnek ám, és nem kell mások mozizását elrontani azzal hogy ők nem gondoltak ilyen szarra amikor beültek. Senki nem kényszeríti őket, hogy itt üljenek. Utána én lettem a főköcsög, hogy be mertem szólni, és különben is hogy röhöghetek olyasmin, hogy valakinek szétrobbantja egy gránát az arcát? Itt jegyezném meg, hogy a pofátlanságnak is van határa, régen átnézték a táskát, ki visz be kaját. Ha valaki behoz egy hambit az még szerintem megbocsátható, de hogy előszedje az ételhordóból az otthonról hozott pacalt, mert annak aztán van ám szaga, hogy kenték volna az ilyet az anyjuk hajába. És különben is, ha 3000-ből majdnem egy ezres lekajálható, ne csesszünk már ki a Mozival. Szóval helyenként szeretnék rockstar lenni, és nem félni megütni egy nőt. Filmre visszatérve, Matt Damon jól nézett ki ezzel az exoskeletonnal, de én azt hittem ez a világ már ilyen félig cyberpunk ahol ez senkinek nem tűnik fel. Na most ha egyetlen ember rendelkezik ilyesmivel az azért szerintem eléggé feltűnő. Scherer Péter pedig azért nem ment ki az USA-ba mert kint él az ikertesója. Amúgy nem lennék meglepve, ha Blaupunkt ezután bepánikolna, és gyorsan kijönne valami tök más filmmel, ami nagyon távol áll a sci-fitől. Nagy rajta a teher, bizonyítania kell.

Percy Jackson: Szörnyek Tengere 3D - A köret? Vagy egy meglepetés sajttál? Ez a film ugyanis kellemes meglepetést okozott, eredetileg csak azért pakoltam be, mert ez is 3D-s, de gyorsan megnéztem az első részt alapozásnak tegnap este, és azt kell mondjam, bármekkora baromság, ha 16 éves lennék még jobban csápolnék rá. Szerethető az egész, jók a szereplők, működtek a poénok, a 3D helyenként egész pofás, még olyan nagy baromságokat se mondtak a görög mitológiával kapcsolatban. Az pedig, hogy a story az aranygyapjú körül zajlott csak adott az egésznek egy egyedi ízt, amit Santino érteni fog. Sőt tök jó megoldások is szerepeltek a filmben, pl. épp a napokban gondolkodtam hogyan lehetne megvalósítani Kharübdiszt egy filmben. Min gondolkodjon az ember ráérős szabadidejében, mint azon, hogy is kéne Kharübdiszt filmben megvalósítani. Hát így. Triviális, mégis hatásos. De ezeket a kentaurokat nem értem miért erőltetik vásznon, a leghülyébben kinéző lények amit valaha kitalált beteg emberi elme. Ja igen, és ebből a részből érdekes módon minden híres név eltűnt.

Tűzgyűrű 3D - áááá a főfogás. Amiért jöttem voltaképp. A filmet nagyon sokat lefikázták már nyugaton, és szinte csak a japók verték rá a nyáluk milyen jó. Megértem mindkét oldalt, de örülök, hogy azok közé tartozom, akik baromira élvezték ezt a filmet. Ezt már csak IMAX-ban lehetett volna jobban élvezni, a 3D talán az év legjobbja volt. Vannak ugyan hibái, de Del Toro lényegében nyugdíjazta Michael Bayt. Azonban a negyedik filmre már idegesített, hogy mostanában nem csak a vér, de a csók teljes hiánya is átitatja a filmeket, hiszen itt is egy szerelem bontakozna ki, és nincsen csók, még a végén se. Istenkirály a zenéje a filmnek, és milyen jó hogy bent maradtam megnézni a plusz vicces jelenetet.

Z Világháború 3D - repeta? Nem gondoltam volna, hogy a Zombiháború közel azt az élményt nyújtja mint a Tűzgyűrű, csak itt nem szörnyektől, hanem ööö szörnyektől kellett megvédeni a világot. Szerintem az egyik legjobb zombifilmet tették le az asztalra a készítők. És különösen azért jó, hogy még sikeres is lett, mert a sok mocsok aki kritikusként már epét hányt előre, és arra verte ki esténként, hogy Brad Pitt hogy be fog fürödni ezzel a marhasággal, az jól pofára esett. És le lehet állni azzal a hülyeséggel is, hogy ha valami hazánkban forgott akkor egyelő a bukással. Brutális film volt, kb. öt perc után már 100%-on pörög, és a székbe szegez. A megoldás pedig még tetszett is. Mert a film hangulata, ez a kétségbeesett légkör, hogy szó szerint nincs hová menekülni, hát ez azért odabaszott de nagyon durván. A film végénél szerintem sokan nem tudták mit röhögök annyira, hát a kijáratnál tülekedő emberek áradata egy az egyben a falas jelenetre emlékeztetett csak vízszintesen.

Farkas 3D - és a desszert. A Farkason már csak túl akartam lenni. Hajnali hatkor kezdődött utolsó filmként. De hatalmas piros pont a készítőknek. Annyira nem vártam tőle semmit, sokan azt mondták még rosszabb mint az előző Farkas előzményfilm. De ez úgy ahogy van baromság. Az év eddigi legjobb szuperhősfilmje, szinte euforikus állapotba kerültem tőle. Jackman még tíz év után is maximumon pörög Janssen gyönyörű, a japán csajok szépek, és maga az élmény hihetetlen autentikus. Ez a tomboló tehetetlen düh ami Farkasból árad, itt aztán végre megértjük, miért is olyan morcos ez az alak, no meg az akciók. Valaki azt mondja kevés az akció? Ebben? Fel kéne fogni hogy nem attól lesz jó egy akciófilm, hogy telebasszák lépten-nyomon akár jól megkoreografált akciójelenetekkel, hanem hogy azok az akciók nem lógnak a levegőben, és mindig van valami tétjük. És itt bizony volt. És itt is kaptunk plusz jelenetet, amelyben szépen összekötötték a filmet mind a régi X-men filmekkel, mind pedig az X-men: Elsőkkel.

Úgyhogy úgy nézett ki a menü, hogy egyre jobb filmeket kaptam, és elégedetten távoztam reggel 8:00-kor. Ha jól számolom, december 20-a környékén ismét tollat ragadhatok ez ügyben, addig is, nézzetek sok filmet, és olvassátok, véleményezzétek oldalunkat.

Ha tetszett a bejegyzés, lájkolj minket a Facebook oldalunkon!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása