Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Winter's Bone

2011. március 17. - Santino89

Semmit sem tudtam erről a filmről, Oscar bácsi kedvéért néztem meg egyedül, gondoltam, ha már jelölték, akkor csak nem lehet olyan rossz. Mondjuk a Közösségi háló is rossz volt, de nem ennyire, mint a Winter's Bone, mert abban legalább volt néhány jó párbeszéd.

Azt hiszem azokat hívják white trashnek, akikről ez a film szól, a lecsúszott, nyomorgó fehéreket. Nem arról van szó, akár érdekesen is be lehet mutatni egy ilyesmi csóró világot, lásd Isten városa, de itt nem ez történik. Bemutatja a film nekünk a környezetet, de ennél többre véletlenül se merészkedik. A szereplőkkel nem lehet azonosulni, nincsenek nagy érzelmek, nagy drámák, csúcspontok, vagy bármi, ami egy jó filmhez kell. Mondjuk ezzel sikerült még egy párhuzamot vonnom a Közösségi hálóval. Helyette láthatunk mókusnyúzást, belezéssel. Nem tudom, én már nyúztam meg őzet, és láttam, hogy zsigerelik ki, de ez mégsem egy mókus az isten szerelmére. Arról nem is beszélve, hogy legalább olyan felesleges és öncélú a jelenet, mint a Cannibal Holocaustban. A Winter's Bone azonban alapvetően egy visszafogott dráma próbálna lenni, szóval nem igazán illik bele ez a jelenet az összképbe.

Egyébként egy valami tetszett a filmben, méghozzá a bájos főszereplőnő. De annyira ő sem jó, hogy miatta érdemes lenne végignézni a Winter's Bone-t. Már csak egy film van hátra az idei Oscar jelöltek közül, de én azt hiszem már mindenre fel vagyok készülve.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása