Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kingsman - A titkos szolgálat

2015. február 13. - topknot

“Az öltöny a modern úriember páncélja. És a Kingsman ügynökei az új lovagok.”

Ha arra számítotok, hogy egy lebutított mini James Bond jelölt workshopot fogtok látni a mozivásznon, akkor hatalmasat tévedtek.

kingsman-the-secret-service-dog-wallpapers.jpg

A Kingsman egy új, a titkosnál is titkosabb brit titkosszolgálat elrejtve egy elegáns (mm.Kingsman nevű) szabóműhely mögött... Alatt... Talán felett is. Mert ennél angolosabb ugye már nem is lehetne. A paneldzsungel fenegyereke, a tinédzser Töki (engem is úgy hívnak a lakótelepen amúgy...) csatlakozik egy megüresedett ügynök pozíciójáért folytatott harcban. Mondhatnánk kiképzésnek is. Olyan, amit az ember mindig szeret a filmekben, szép nagy birtokokon, különböző felszerelésekkel, szuperkütyükkel és megmérettetésekkel. Olyan filmekben, mint például az X-men - Elsők. Amit ugyanez a rendező csinált.

Na de ez itt úgy van, hogy a versenyzők(?!)nek mind van egy mentora ami tök(i) szuper mert a mentorokat jobbnál jobbfejebb, híres brit színészek játszák, mint Colin Firth (a legcsinibb), Mark Strong (az informatikus szaki), és Michael Cane (a főnök). Töki konzulense Firth. Ami első olvasásra, hallásra fura lehet, mert mindenki úgy képzeli el őt, mint AZ Angol Úriember. Amibe az tartozik bele, hogy kicsit merev, feszélyezett, inasokat megszégyenítő módon közömbös, és szarkazmusa már olyan határokat feszeget amire a megedzett elmék sem tudnak feltétlenül reagálni. Nos, itt nem ilyen.

Illetve ne értsetek félre, nem hazudtolja meg önmagát, hozza az angol gentlemant, de olyan totálbrutálhalállazán, ahogy én még sosem láttam. A stílusa is neki a legmeghatározóbb, ugyanis gyönyörűségesen igényes öltönyei és kiegészítői vannak a Kingsman szabóságból ugye. Ami Töki “stílusának” az ellentéte! (Ha a swag, yolo szavak mondanak valamit öltözködés szempontjából, akkor értitek miről beszélek!) És szerintem nem voltam egyedül a moziteremben, aki végig arra várt, hogy a főszereplő fiú is végre normálisan öltözködjön.

kingsman-hollywood-film-6-14.jpg

Azt hiszem kicsit elkalandoztam. A lényeg, hogy az “antifőgonosz” vér látványától rosszul levő pösze Samuel L. Jackson gonosz tervet sző a világ ellen. (Már csak azért is mert logopédiailag ezt ki tudja mondani helyesen.) Jobbkeze, Gazella pedig elvégzi a piszkos munkát, általában a műlábai segítségével. Természetesen van egy árulónk is, mélypontunk is, az elhalálozási ráta pedig nagyon morbid és viccesen sok!

És ez az ami a filmet hihetetlenné teszi. Elnyerte nálam azt a titulust, hogy ilyet én még nem láttam. Csak ültem a székemben kikerekedett szemekkel és nem tudtam kiszámítani mi jön a következő pillanatban. Lehetett a templomi Z világháborúba illő jelenet, vagy retro zenére káosz és megbolondulás és szürreális csillámrobbanások, mindeközben visszaidézve és eltúlozva a James Bond filmekre jellemző hangulatot, akciójeleneteket elenganciát, és kifogásolhatatlan stílust!

Azért beszélek amúgy ennyit a stílusról mert nagyon nagy hangsúlyt fektettek erre a filmben! Ebben valószínüleg nagy szerepett játszott, hogy a rendező Matthew Vaughn együtt dolgozott a nagyon posh MR PORTER csapatával a kosztümök tervezésénél aminek eredményeképp egyrészt tátva marad a szánk ha meglátjuk azokat a cuccokat, másrészt a MR PORTER oldalán egy limitált kiadású Kingsman kollekció (kiegészítőkkel együtt: jegyzetfüzet, mandzsettagomb, díszzsebkendő stb. elég menő) is felkerült, persze pimaszul borsos áron!

kingsman-the-secret-service-trai.jpg

Szóval bravo, bravo Mr. Vaughn! Szeretem, ahogy új fiatal színészeket szerettet meg velünk, és közben még elkötelezettebbé tesz az öreg rókák felé! És amúgyis ki gondolná, hogy a Blöff, a A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső, Ha/Ver és X-mem - Az elsők után még ennyi újat tud mutatni? Hmm? Én mindenesetre virtuálisan emelem a virtuális kalapom és kérlek titeket, hogy ha valamit, akkor ezt nézzétek meg moziban!

Addig is hangolódjatok rá a témára a mázlista Take That banda dalával, a Get Ready For It-tel ,avagy a film főcímdalával!

 Ha tetszett a bejegyzés, lájkolj minket a Facebook oldalunkon!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2015.02.13. 14:38:47

Engem meggyőztél! :D Majd ránézek!

munkakozvetito 2015.02.13. 20:36:05

határokat FESZEGET!!! vazze és nem fenyeget.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.02.14. 16:30:20

nekem ez így leírva egy Wantednek tűnik, csak puccoskodó ízléssel, de szerintem a következő maratonon nézős lesz, mert a Wanted egyik legkedvesebb élményem volt az elmúlt 10 évből :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.07.21. 00:52:43

@scal: hát ennyire nem is találhattad volna el tesó, ez nem csak leírva, de még meg nézve is WANTED csak attól valahogy sokkal sokkal fosabb kivitelben :D nem posh,. FOS

ekkora baromságot kb nagyon rég láttam, vontatott, túlírt, legalább félórával hosszabb mint kéne, a kiképzés kb. a Tűzgyűrű meg a Végjáték szintjén mozog

reméltem hogy majd kihasználják a mai fiatalok igénytelen ízlésficamos szokásait, és majd csomó kikacsintás poén épül rá, de nem, ez a kis fityfasz mint elfogad, minden megy a maga igencsak kiszámítható útján,

ha jól számoltam volt benne kemény HÁROM akciójelenet, azok legalább rendben voltak, és az egész annyira de annyira coolnak akar tűnni... de nem az

nagyon nem, röhej, hogy a tegnapi Mad Max ami ugyanilyen hosszú kétszer ilyen gyorsan elszállt, ezerszer inkább azt nézem meg mint ezt mégegyszer, pedig isten lássa lelkem nagyon akartam szeretni, de amikor ennyire pofátlanul másolnak jeleneteket a Wantedből, Kick/Assből, sőt talán még az Equilibrumból is, hát akkor basszák meg magukat, jó alaposan :D

és akkor még finom voltam
süti beállítások módosítása